golf 1.6 ja 1.8 8v

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

maucca
-
Viestit: 14
Liittynyt: 7.10.2004 21:06

golf 1.6 ja 1.8 8v

ViestiKirjoittaja maucca » 31.10.2005 10:54

elikkäs, 1.6.ssa on kovempi puristus suhde kuin 1.8.ssa. käviskö ne 1.6.sen männät 1.8.siin. Siis palotilan erohan on mukissa. Kanget tietty 1.8.sta.

Sagg
-
Viestit: 392
Liittynyt: 9.7.2004 11:49

ViestiKirjoittaja Sagg » 31.10.2005 11:37

Kanget on molemmissa koneissa samat, joten korkeusero on männissä. Ei onnistu siis. Ja eikös 1.6 padassa ole nimenomaan pienemmät puristukset? Vai puhutaanko nyt mk1 GTi padasta? Siinä taasen on pienempi poraus, joten ei onnistu niidenkään mäntien laittaminen uudempaan 1.8 lohkoon.

maucca
-
Viestit: 14
Liittynyt: 7.10.2004 21:06

ViestiKirjoittaja maucca » 10.11.2005 9:35

Niinpä onkin, mutta palotila taitaa olla likipitäen sama, eli eikös 1.6.sen männässä ole silloin suurempi puristuskorkeus?

Tuomas
admin
Viestit: 6966
Liittynyt: 16.7.2003 18:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tuomas » 10.11.2005 15:03

Koittamallahan se kait selviää, männäntapit yms. kyllä käy keskenään. Toisaalta saat noin satasella käytetyn 1.8 8v moottorin, joten saman tien sit vaihtaa kokonaan 1.8:ksi sit tekniikan. Päällepäin se ei näy eli muutoskatsastukset unohtaisin..

maucca
-
Viestit: 14
Liittynyt: 7.10.2004 21:06

ViestiKirjoittaja maucca » 14.11.2005 15:17

eiku ongelma on nimen omaan 1.8 puristussuhde. laskin kantta jo 1.5 mm, mutta ei oo vielä tarpeeksi ruttua. Pitänee vielä lohkosta ottaa siivu.

maucca
-
Viestit: 14
Liittynyt: 7.10.2004 21:06

ViestiKirjoittaja maucca » 28.11.2005 9:19

eipä ollutkaan hätä tämän näköinen. ruttua onkin tarpeeksi, noin 12. tuossa mitä mittailin niin ei ne 1.6.sen männät käy kyllä mitenkään, eikä lohkoakaan voi laskea, mutta eipä tarttekkaan kun saa kannestakin tarpeeks kamaa pois.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa