Golf 1.6 mk2 kaasari!!

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

zones
-
Viestit: 20
Liittynyt: 12.8.2003 13:02

Golf 1.6 mk2 kaasari!!

ViestiKirjoittaja zones » 3.11.2005 21:04

Missähän vois olla vikaa kun kylmänä auton käynnistää niin kiekat hyppää n.2000 pintaan. Ei siinä mitään, mutta kun sillä lähtee liikkeelle ja ajaa tasasella kaasulla vaihteella kuin vaihteella niin tuntuu kuin olisi kengrun kyydissä (auto nykii ja nyppii tosi pahasti)?
Onko vika vahatermarissa vai missä???

Goljat
-
Viestit: 696
Liittynyt: 5.2.2004 17:51

ViestiKirjoittaja Goljat » 3.11.2005 22:15

saattaa ryyppy jumia? onks se pierburkin 2e2? kato et ryyppy toimii normaalisti. eli konehuonees käsin käännät kaasun pohjaan niin ryypyn pitäs kylmällä koneella mennä päälle, ilman lämpötilasta riippuen joko ihan kokonaan tai sit osittain. ite joudun aina käsin kääntää kun on vissii se bi jousi väsyny tai poikki

zones
-
Viestit: 20
Liittynyt: 12.8.2003 13:02

ViestiKirjoittaja zones » 6.11.2005 23:15

Ryyppy toimii niin kuin pitääkin...
Auto alkaa nyppyttämään heti kun ilma menee alle 10 asteen ja tekee kylmäkäynnistyksen (moottori on kylmä)...

Goljat
-
Viestit: 696
Liittynyt: 5.2.2004 17:51

ViestiKirjoittaja Goljat » 7.11.2005 11:18

kerros mikä kaasari?

e: http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=46486

tuol on juttuu kans

tuze
-
Viestit: 440
Liittynyt: 7.8.2003 18:59

ViestiKirjoittaja tuze » 7.11.2005 11:27

mutta kun on vähän ajanut niin ei enää ole ongelmia vai?
minulla on tossa golffissa aivan sama ongelma. pitäs vaihtaa siihen pulldown rasia kun vaan jaksaisi(osatkin olisi jo) :)

Goljat
-
Viestit: 696
Liittynyt: 5.2.2004 17:51

ViestiKirjoittaja Goljat » 7.11.2005 11:34

sen vaihtaminen saattaa auttaa.. ite en huomannu vaikutusta..

zones
-
Viestit: 20
Liittynyt: 12.8.2003 13:02

ViestiKirjoittaja zones » 8.11.2005 5:36

tuze kerro ku saat vaihdettua sen pulldown rasian kaasariis oliko apua vai ei!!!
Kaasari taitaapi olla pierupurkin 2e2 vakio kaasutin...
Eix 1.3 ole 2e1 vakiona???

edit. näppi verhe 2e1 tarkoitin 2e3
Viimeksi muokannut zones, 8.11.2005 23:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Jusux
-
Viestit: 910
Liittynyt: 23.7.2003 16:48

ViestiKirjoittaja Jusux » 8.11.2005 8:18

minullakin ryyppy toimii normaalisti, yhden rikkinäisen alipaineletkun vaihdoin= ei apua.
paikallaan: auto toimii normaalisti, ottaa hyvin kierroksia
ajossa: pintakaasulla toimii normaalisti, mutta heti kun painaa enempi kaasua meno alkaa hyytyä...

velluvelmu
-
Viestit: 159
Liittynyt: 13.7.2005 13:46

ViestiKirjoittaja velluvelmu » 8.11.2005 9:54

Eilen ostin tuollaisen avo ykköskoppasen gti:n ja samaa nykimistä alkoi esiintyä, kun tottakai myyntitilanteessa kone oli lämmin niin eihän silloin mitää vikaa ilmennyt. Epäilen kyllä itsellä sähkövikaa, kun voltit heittelee aika pahasti, tänään alkaa tarkempi tutkiminen. Ryyppy itsellä muutettu sähköisellä katkaisimella toimivaksi.
Viimeksi muokannut velluvelmu, 8.11.2005 12:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Goljat
-
Viestit: 696
Liittynyt: 5.2.2004 17:51

ViestiKirjoittaja Goljat » 8.11.2005 12:18

1.3 konees on yleensä ollu 2e3 kaasari.mulla toi on 1.6 konees...?? voi olla ettei siin sit tuu toinen kurkku mukaan kun antaa kaasua? kannattaa kaikki vivustot voidella. kylmänä todennäköisesti ryyppy ei mee kunnol päälle ni nykii eikä meinaa käydä

JaniH
-
Viestit: 10
Liittynyt: 6.3.2005 9:49
Viesti:

ViestiKirjoittaja JaniH » 16.12.2005 12:50

Mahtaisiko auttaa asiaan jos joskus vaikka uusii ilmansuodattimen? Tulpat? Tulpanjohdot? Sytytys kohdillaan?

Goljat
-
Viestit: 696
Liittynyt: 5.2.2004 17:51

ViestiKirjoittaja Goljat » 16.12.2005 14:54

kuitenkin lämpimänä toimii kunnol... kaikki noi ym. kunnos.. kaasari se on mikä kenkkaa

tuze
-
Viestit: 440
Liittynyt: 7.8.2003 18:59

ViestiKirjoittaja tuze » 20.12.2005 13:23

Juu eli omat ongelmat ratkesi ton rasian vaihdolla.
Onse kivaa kun pierupurkki toimii kunnolla :)

E: pulldown rasian
Viimeksi muokannut tuze, 20.12.2005 16:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mane_
-
Viestit: 508
Liittynyt: 23.7.2005 8:21

ViestiKirjoittaja mane_ » 20.12.2005 16:07

mikä ihmeen rasia?

zones
-
Viestit: 20
Liittynyt: 12.8.2003 13:02

ViestiKirjoittaja zones » 23.12.2005 14:53

Vai että auttoi pulldown rasian vaihto tuzella....
Tarvii koittaa ittellekkin jos vaikka pääsis yhtä helpolla... :-)
Pulldown rasiat (osat 30/31) näkyy tossa räjäytyskuvassa

J0nttu
-
Viestit: 25
Liittynyt: 16.9.2004 23:22

ViestiKirjoittaja J0nttu » 28.12.2005 22:59

Elikkä tuosta räjäytys kuvasta katsottuna numero 28 olenan härvelin sisällä on kierukka ja siellä menee pieni jousi tohon sähköjohtoon se oli minulla poikki.

Mutta samalla huomasin että kaasari ei palaudu poppuun asti ja vaijerikin jää löysälle.

saako han noita osia ostaa erikseen ja vai pitääkö hakea koko kaasari (s**** Pierburg nyt palaa hermot) mikäs olisi tilalle hyvä

Juvonen
-
Viestit: 1694
Liittynyt: 23.7.2003 14:15

ViestiKirjoittaja Juvonen » 29.12.2005 11:46

Meikällä on pierupurki tilalla Weber 32/36 DGV. Siinä on sitten taas ongelmana käsiryypyn käyttö (mukavuusjuttuja), saa startata välillä pitkään ja bensankulutus kasvaa... Muuten kyllä toimii ihan hyvin. Asennuskin oli helppo, ainoastaan vaijereiden kanssa sai tapella.

BeetleFreak
-
Viestit: 191
Liittynyt: 18.12.2005 16:52

ViestiKirjoittaja BeetleFreak » 29.12.2005 14:59

GTI:ssäkin sama kaasari kuten velluvelmun arveluista voisi päätellä ?

J0nttu
-
Viestit: 25
Liittynyt: 16.9.2004 23:22

ViestiKirjoittaja J0nttu » 29.12.2005 20:45

nyt otettiin voitto pierupurkista kun toss räjäytys kuvas oli tuo41 numeron paketti(ken noita nimiä tietää) nii se ei painanu tarpees tota tappia niis sitä vaan vähän hitsillä jatkaa niih taas painaa en tiiä onko kulunu sitten vai eikö jaksa painaa.

nyt vaan on ongelma enää että ryyppy ei mee päälle :)

eli Pierburg johtaa vielä vähän mutta ei kauaa.....


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa