t3 syncro voimansiirrosta kuvia kenelläkään? + kysymyksiä

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

jiiäm
-
Viestit: 7
Liittynyt: 3.5.2005 11:54

t3 syncro voimansiirrosta kuvia kenelläkään? + kysymyksiä

ViestiKirjoittaja jiiäm » 5.11.2005 14:08

Sattusko kellään oleen kuvia t3:n tekniikan osista , esim. jostain esitteestä tekniikka kuvaa ilman koppaa.
Onko visko laatikon ulkopuolella?
Alennusvaihteita ei taida olla olemassakaan näihin?
Onko kaikissa tasauspyörästöjen lukot vai onko lisävaruste?
Meinasin hommata tuommosen lumikone rojektiksi.

jiiäm
-
Viestit: 7
Liittynyt: 3.5.2005 11:54

ViestiKirjoittaja jiiäm » 7.11.2005 9:35

Hyvät linkit kiinnostas.

Eli tarkotus olis tehä runko ja hyödyntää t3:n etuakseliston ja taka-akseliston , voimansiirron ja tietysti myös moottorin. T3 olis hyvä aihio
sen takia että se on erillisjousitetuilla akselistoilla ja ajatus olisi kaventaa
härveli niin kapeaksi kun se kohtuudella olis mahdollista ja myös akseliväli jää melko lyhyeksi , taka moottorisuus on hyvä asia painonjakauman kannalta jos keulapäähän
tulisi kunnon etukuormaaja tyyppiset aisat puskulevyllä.

Olis kiva jos näkis jostain linkistä kuvia noista alustan osista kun
ei oo tullu tuommosen kans muuten juurikaan värkkäiltyä.

Tilat , työkalut ja taito toteuttaa ovat olemassa ja budjettikin laadittu realistisesti.

Jos jollakin olisi tarjolla t3 portteri tai karavelle syncro mielellään dsl koneella ja suht ehjällä tekniikalla ,korin kunnolla ei sitte oo merkitystä,
niin tarjotkaapa vaikka suoraan puh:0400-242219

MikaT
-
Viestit: 52
Liittynyt: 9.8.2003 20:57

ViestiKirjoittaja MikaT » 7.11.2005 21:12

Onko tuo tuttu paikka:

http://www.syncro.org/Links.shtml

Googlettaessa saattaa kannattaa korvata Transporter Vanagonilla.

Commo
-
Viestit: 221
Liittynyt: 27.7.2003 18:23

ViestiKirjoittaja Commo » 8.11.2005 17:25

Visko on laatikon ulkopuolella koska sijaitsee etuperän yhteydessä. Tasauspyörästöjen lukot ovat olleet lisävarusteita. Googlella löytyy paljon tietoa jos viitsii hakea, jenkkisivuita noilla edellämainituilla ja saksankielisiltä "bully" sanalla.

jiiäm
-
Viestit: 7
Liittynyt: 3.5.2005 11:54

ViestiKirjoittaja jiiäm » 9.11.2005 8:37

Kyllä on tullu kuukletettua meleko paljo ja paljon asiaa on kyllä löytyny ,
mutta noita kuvia tuosta tekniikkapuolesta ei oikeen oo löytyny , no
ei se haittaa kun illalla hain pihalle -87 td caravellen jossa lukot kumpaankin päähän. Pääsee livenä nyt kahtelemaan.

jiiäm
-
Viestit: 7
Liittynyt: 3.5.2005 11:54

ViestiKirjoittaja jiiäm » 1.1.2006 17:14

Pari kuvaa projektista. Tietäskö joku hyvän konstin dieselmoottorin pystyyn asennukseen. Runko ja ripustukset on jo tehty sillä silmällä että kone tulee olemaan pystyssä tavalla tai toisella.

Kuva

Kuva

Pete I
-
Viestit: 1240
Liittynyt: 23.7.2003 13:56

ViestiKirjoittaja Pete I » 1.1.2006 17:28

Voitko tehä tuosta tuonne projekti osiolle uuden topicin? Kiinnostais tietää enemmän tuosta härvelistä.

Sakke
-
Viestit: 833
Liittynyt: 28.8.2003 10:08

ViestiKirjoittaja Sakke » 1.1.2006 19:25

laita koneeks joku tavallinen 1.6 d kone laatikon kans pitkittäin ni siit tulee hyvä alennus ni jaksaa lykätä isoakin kasaa. Laatikost ei välttämättä tarvii hitsata perää lukkoon. Toimii ainakin hyvin jos edes vaan jarrut ja taka-akseli lukollinen.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 8 vierailijaa