Älkää lyökö tietämätöntä kovasti.
Minulla on GT-golffista dieselöity "GT-TDic 1.6". Mitähän lienee jäänyt kytkemättä tms. kun kierroslukumittari eikä MFA:n matka- ja keskinopeusnäytöt pelaa?
Sen vähän ymmärrän että kulutusmittaria ei saa koneenvaihdon jäjiltä henkiin (EVVK) mutta nämä muut... ?
G2 kiekkamittarin ja MFAn toiminta? N00b-kymysys...
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
Laturi toiseen käteen ja ruuvari toiseen käteen. niitä sopivasti käyttämällä sulla on jossain vaiheessa tasasuuntaussilta pöydällä.
Sitten sinne johonkin kohtaan pitäis johto juottaa. Ehkä siellä on liittimellekin jonkinnäköinen paikka.
Tuo kytkentäkaavio pitäis olla käsillä että osais paremmin kertoa.
Jos kirjastosta löydät jonkun autosähköteoksen tai parhaimmassa tapauksessa Boschin laturikirjasen niin siitä pitäis selvitä. Tuosta viimeisestä ite oon viimeks siitä lukenu.
Helppo kans vois olla jos pääsisit pällistelemään jossain tasasuuntaussiltaa jossa W-nasta on. Pölli joltai kaveriltas lainaan ja pura :)
Sitten sinne johonkin kohtaan pitäis johto juottaa. Ehkä siellä on liittimellekin jonkinnäköinen paikka.
Tuo kytkentäkaavio pitäis olla käsillä että osais paremmin kertoa.
Jos kirjastosta löydät jonkun autosähköteoksen tai parhaimmassa tapauksessa Boschin laturikirjasen niin siitä pitäis selvitä. Tuosta viimeisestä ite oon viimeks siitä lukenu.
Helppo kans vois olla jos pääsisit pällistelemään jossain tasasuuntaussiltaa jossa W-nasta on. Pölli joltai kaveriltas lainaan ja pura :)
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”