Eli 020 laatikosta EZ koneen kyljestä kuuluu kova kahnutus / rahina / inhottavan kova ääni aina kun kytkin on ylhäällä. Kytkimen painaa pohjaan -> ääni häviää.
Laatikkoon on vaihdettu öljyt viime kesänä samalla kun vaihdettiin p*****si mennyt kytkinlevy + paineasetelma koneen matkassa tulleeseen vermeeseen.
Kytkin vaijerin säätö ei ole myöskään auttanut ongelmaan.
Itse veikkaan paineasetelma ongelmaa mutta mitä mieltä te kokeneemmat olette?
020 Kahnuttaa
Valvoja: ffp jäsenet
Ääni tosiaan ilmestyi kun kesällä vaihdettiin kytkinlevy. Ennen kytkinlevyn hajoamista ääntä ei kuulunut.
Lootassa on tasan 2 litraa öljyä.
Paininlaakeri tuskin ääntää kun ääni kuulostaisi tulevan lootan ja moottorin lohkon välistä.
Ääni vielä kehtaa voimistua kun ottaa sen muovitulpan pois lootan päältä (siis sen josta näkyy sitten vaihtipyörä.
Kytkintä tosiaan epäilen itse. (kytkinasetelmahan ei ole uusi vaan tuli moottorin matkassa).
Lootassa on tasan 2 litraa öljyä.
Paininlaakeri tuskin ääntää kun ääni kuulostaisi tulevan lootan ja moottorin lohkon välistä.
Ääni vielä kehtaa voimistua kun ottaa sen muovitulpan pois lootan päältä (siis sen josta näkyy sitten vaihtipyörä.
Kytkintä tosiaan epäilen itse. (kytkinasetelmahan ei ole uusi vaan tuli moottorin matkassa).
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”