dopin lastun asennus kysymys g60 corroo
Valvoja: ffp jäsenet
dopin lastun asennus kysymys g60 corroo
elikkäs onko siellä sellanen jaöka siel ohjainlaitteessa mihin sen saa vaihettua vai onko tinattavaa mallia... ku oon tota megaruuttaa tohon kokeillu ja ei tunnu pelaavan millää ni meinasin että jos laittas vakioohjainvermeet ja ton ko lastun?
Itse vaihtaminen on helppoa. Virrat pois. Boxi löytyi Corradossa vesikourusta. Siitä suojat, raitisilmasuodin ja liitin irti ja paineletku irti.
Boxin toisessa päässä oli kolmeruuvia ja toisessa 4 kpl. Ne auki. Sisuskalut vedetään ulos.
Seuraavaksi valkoinen muovisuoja (kosteussuoja?) pitää raottaa ja se lähtee nyppäsemällä kaksi mustaa nappia irti. Tämän alta paljastuu toisesta reunasta 2 ruuvia. Ne auki.
Sitten levy on vielä kiinni mustilla klpsuilla jotka ovat samat joissa oli ne kaksi mustaa nappia. Purista niitä kasaan, ulompi ensin (vaikein osuus mielestäni, ovat tiukat).
Sitten piirilevy taittuu ulos johtoliittimen suuntaan (toimii saranana), pystyyn. Nyt näet 5 ruuvia ja vastamutterit. Ne auki. Nyt lähtevät lastun peltiset suojakotelot irti molemmin puolin. Lastu näkyykin jo ja se irtoaa leveällä talttapäällä kammeten varovasti. Sitten vaan kasaus uudella lastulla. Piirilevyn taitto takas ja saa painaa aika lujasti että klipsut menevät takaisin levyyn kiinni.
Boxin toisessa päässä oli kolmeruuvia ja toisessa 4 kpl. Ne auki. Sisuskalut vedetään ulos.
Seuraavaksi valkoinen muovisuoja (kosteussuoja?) pitää raottaa ja se lähtee nyppäsemällä kaksi mustaa nappia irti. Tämän alta paljastuu toisesta reunasta 2 ruuvia. Ne auki.
Sitten levy on vielä kiinni mustilla klpsuilla jotka ovat samat joissa oli ne kaksi mustaa nappia. Purista niitä kasaan, ulompi ensin (vaikein osuus mielestäni, ovat tiukat).
Sitten piirilevy taittuu ulos johtoliittimen suuntaan (toimii saranana), pystyyn. Nyt näet 5 ruuvia ja vastamutterit. Ne auki. Nyt lähtevät lastun peltiset suojakotelot irti molemmin puolin. Lastu näkyykin jo ja se irtoaa leveällä talttapäällä kammeten varovasti. Sitten vaan kasaus uudella lastulla. Piirilevyn taitto takas ja saa painaa aika lujasti että klipsut menevät takaisin levyyn kiinni.
Ja kaikkein helpoimmin tähänkin kysymykseen olisi saanut vastauksen suoraan minulta... ;-) Yleensä noissa on kaikissa tuollainen EI tinattava malli, kuten levis kuvaili, vanha pois ja uusi tilalle. Mitään muuta ei tarvi kattoo kuin että kaikki jalat menevät omiin koloihinsa ja lastu tulee samoin päin kuin alkuperäinenkin... siinä on toisessa päässä pieni lovi joka kertoo suunnan....
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa