Seat Leon 1.8t -01 sytytti moottorin varoitusvalon:
8 Faults Found:
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
P0118 - 35-10 - - - Intermittent
17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction
P1200 - 35-00 - -
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
P0411 - 35-00 - -
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
18011 - Internal Control Module Failed Self-Test
P1603 - 35-10 - - - Intermittent
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low
P1103 - 35-10 - - - Intermittent
16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow
P0133 - 35-10 - - - Intermittent
16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded)
P0012 - 35-10 - - - Intermittent
Auto toimii normaalisti, kuittaamalla katoaa, mutta syttyy taas päivän parin päästä
Pitkä lista, mistäs kannattaisi katsella vikaa ensimmäisenä?
Pitkä vikalista - apua kaivataan
Valvoja: ffp jäsenet
Akku irti, kaikki isommat liittimet irti, puhdistus niille ja pieni tiraus jotain kunnon kontaktispräytä väliin sekä sitten vielä maadoitusten tarkastus. Tuo tuntuu auttavan tuollaisiin epämääräisiin sähkövikoihin aika hyvin automerkistä riippumatta, viittaisi meinaan tuo lista siihen että jossain on huono kontakti useammassa karvassa näin syksyn kosteilla keleillä... jos auto on lastutettu niin voi olla että siellä vuotaa myös itse boksin kuoret ja sisältä löytyy hapettumaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa