Miten vaikea on itse asentaa lohkolämmitin?
Tuosta mun tuontiautosta puuttuu lämppäri ja
aattelin ennen talvea sen hommata. Tarviiko
ihmeellisiä työkaluja tms?
Tai jos joku tietää asennushintoja niin nekin
tiedot otetaan vastaan. Ja autohan oli passat B4
ja moottori vissiinkin 2E. (tuommonen numero oli lohkossa)
Lohkolämppärin asennus? (asennuspaikka haussa oulusta)
Valvoja: ffp jäsenet
Lohkolämppärin asennus? (asennuspaikka haussa oulusta)
Viimeksi muokannut -JP-, 8.9.2005 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miten vaikea on itse asentaa lohkolämmitin?
Ei se varsinainen asennus nyt niin vaikea ole, mutta asennuspaikka ko. tapauksessa on ns. v*ttumainen. (koneen takapuolella pakosarjan alla) Päälypuolelta ei oikein pääse käsiksi ja alakautta työskentely on aika haasteellista, jos ei ole nosturia.
Joku puolen tunnin työ jossain nyrkkipajassa se elementin asennus = muutaman kympin homma.
Samaan topicciin:
Kun kerran tuon kinkkukappini lohkis polttaa sulakkeita niin sen laitan vaihtoon kuten jo yllä kirjoitin.
Mutta tämä uusi äpistin tulee sellaisella kiilaruuvikiinnikkeellä lohkoon eli ei enää tahnaa väliin ja lyömällä vaan sellaisella ihme ruuvivirittimellä =D
Kokemuksia? Pysyykö se? näyttää kieltämättä hieman lelulta :)
//Edit:
Elikkä tämän http://www.kaha.fi/product/files/defa_m ... mmitin.gif Kuvakavalkaadin toinen rivi ensimmäinen härpäke.
Kun kerran tuon kinkkukappini lohkis polttaa sulakkeita niin sen laitan vaihtoon kuten jo yllä kirjoitin.
Mutta tämä uusi äpistin tulee sellaisella kiilaruuvikiinnikkeellä lohkoon eli ei enää tahnaa väliin ja lyömällä vaan sellaisella ihme ruuvivirittimellä =D
Kokemuksia? Pysyykö se? näyttää kieltämättä hieman lelulta :)
//Edit:
Elikkä tämän http://www.kaha.fi/product/files/defa_m ... mmitin.gif Kuvakavalkaadin toinen rivi ensimmäinen härpäke.
Entäs pk-seudulla?
Suositelkaas nyt puolestaan PK-seudulla osaavaa lohkolämmittimen asennuspaikkaa, viime talveksi bemariin laitettiin itse, ja jos tuolla hinnalla saa, niin elementin voisin tuohon Golf IV:seen käydä asennuttamassa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”