Onko jollain moisesta tietoa:
-Meneekö 6-vaihteinen "heittämällä 5-vaihteisen paikalle? (-vm -92, 2,8)
-Jos ei mee niin mitä pitää muuttaa?
-Onko kestävyyden kanssa ollu ongelmia?
-Muuta mahdollisesti tähdellistä joka pitäs ko. operaatiosta tietää...
Danke kovasti jo etukäteen...
VR6:een 6-vaiheinen loota?...
Valvoja: ffp jäsenet
Vr6:ssa laatikko tulee eritavalla kiinni kuin nelipyttyisessä. Eli nelipyttyisen 02M ei käy. Ja kaikki v(r)6 6 loviset on 4motion(haldex) laatikoita.
Mutta ton saat käymään niin että ostat kaksi laatikkoa. Toisen etuvetoisen nelipyttyisen 02M laatikon ja toisen v6 4motion laatikon. Sitten otat kytkinkopan tosta 4motion laatikosta ja vaihdat sen tohon etuvetolaatikkoon. Ja siinä sulla sitten on 6 lovinen lodju mikä käy vr6:seen. Sen jälkeen sun vaan tarvii keksiä jostain vetarit...
EDIT: Minkä hemmetin takia tarviit sen 6 vaihteen? En keksi itse yhtään syytä maksaa yli 2ke siitä yhdestä vaihteesta... Tietty saahan joltain viripajoilta noi 02A-laatikon 6-vaihdekittejä about parilla tonnilla, mutta mutta miksi?
Mutta ton saat käymään niin että ostat kaksi laatikkoa. Toisen etuvetoisen nelipyttyisen 02M laatikon ja toisen v6 4motion laatikon. Sitten otat kytkinkopan tosta 4motion laatikosta ja vaihdat sen tohon etuvetolaatikkoon. Ja siinä sulla sitten on 6 lovinen lodju mikä käy vr6:seen. Sen jälkeen sun vaan tarvii keksiä jostain vetarit...
EDIT: Minkä hemmetin takia tarviit sen 6 vaihteen? En keksi itse yhtään syytä maksaa yli 2ke siitä yhdestä vaihteesta... Tietty saahan joltain viripajoilta noi 02A-laatikon 6-vaihdekittejä about parilla tonnilla, mutta mutta miksi?
Kiitosta kovasti vastauksesta. Syy tohon kuvioon on se että olen antanut itselleni kertoa että näiden vw:n laatikoiden kestävyys ei oo mikään "maailman paras..." Lieneekö tosi, vai onko tämäkin nyt taas kerran "esson paaria?..." Samoin olen ymmärtänyt että näitä on vaihdettu 6-lovisiksi (joka siis on vahvempi) mutta miten ja millä kalikoilla?...
Kestävämpää laatikkoa haen sen takia kun ilmeisesti jossain vaiheessa tehoa tulee rutkasti lisää. Ja jos tota vakiolaatikkoa rasittaa sadallakin lisähevosella niin siinä on aski kovilla, jos kyllä monet muutkin kalikat...
Kestävämpää laatikkoa haen sen takia kun ilmeisesti jossain vaiheessa tehoa tulee rutkasti lisää. Ja jos tota vakiolaatikkoa rasittaa sadallakin lisähevosella niin siinä on aski kovilla, jos kyllä monet muutkin kalikat...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”