Iltaa kaikille! Kävin autoliikkeessä ihailemassa Seat Toledo sporttia, joka on varustettu tuolla 2.3 V5 pannulla. Aika harvinainen kone ja kun on vielä tuolla moni venttiili kannella eli 170 hp. Ongelmana on vaan tuo kyseinen V5, josta en ainakaan itse muista kuulleeni mitään, eikä ole aikaisempia kokemuksia. Koneeseen on juuri vaihdettu nokka ketju tarvikkeineen eli rahaa on poltettu n. 2500 egua. Nyt tarvitsisin TIETOA, ei mitään mutu juttuja. Eli onko koneessa noita saman tyylisiä ongelmia ketjun suhteen kun on vr6 mallisessa tekniikassa, jossa ketjun kiristimien alumiini osat aiheuttavat ongelmia. Kun lohkohan tuossa kaiketi on valua ja kansi alumiinia. Eli siinäkin tulee noita lämmön aiheuttamia laajenemis erilaisuuksia. Tiedän, etten kysy mitään helppoja kysymyksiä, mutta toivoisin, että jollakin olisi tietoja kyseistä tekniikasta, joten saisin osviittaa, harkitsenko autoa vai kierränkö kaukaa!? Kiitos jo etukäteen! Niin ja kiva liittyä tällekin foorumille, jos se kauan etsitty VAG olisi kohta jo räpylässä!
-Aake
2.3 V5
Valvoja: ffp jäsenet
No searcilla hakusanaksi VR5 ja jotain löytyy, tässä yksi esimerkki:
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=43765
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=43765
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa