1.8 kone 75heppa90 hepaa mitä eroa on niisä?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

VariantR
-
Viestit: 625
Liittynyt: 26.1.2005 7:43

1.8 kone 75heppa90 hepaa mitä eroa on niisä?

ViestiKirjoittaja VariantR » 28.9.2005 17:00

käykö 90hp lastu? 75 hepaseen.. ventoon misä syntyy toi ero?

AnttiL
-
Viestit: 398
Liittynyt: 23.7.2003 10:56

ViestiKirjoittaja AnttiL » 28.9.2005 17:28

search nappula auttaa

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 28.9.2005 18:25

ohjainlaite oli juuri yksi noista eroista muistaakseni

jmr
-
Viestit: 3495
Liittynyt: 23.7.2003 9:03
Viesti:

ViestiKirjoittaja jmr » 28.9.2005 19:07

Taasko joku on laittamassa bensa-vapariin lastua?
Edit: URL lisätty
Viimeksi muokannut jmr, 29.9.2005 15:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

VariantR
-
Viestit: 625
Liittynyt: 26.1.2005 7:43

ViestiKirjoittaja VariantR » 28.9.2005 19:29

jepulis jep..laitetaan niitä diseleihinkin

Tequila
-
Viestit: 272
Liittynyt: 26.1.2004 19:04

ViestiKirjoittaja Tequila » 28.9.2005 19:39

... muttei vapareihin


Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 29.9.2005 1:19

Noh, kukin tallaa tyylilllään. Saattaa sillä lastulla saada kaks heppaa lisää 90hp vaparigolffiin. Ja sen jos jonkin tuntee jo persdynolla helposti.. ;)

Mr.Crossfire
-
Viestit: 776
Liittynyt: 7.8.2003 21:28

ViestiKirjoittaja Mr.Crossfire » 29.9.2005 14:41

Niin, kyllähän sen lastun voi laittaa, mutta moottorin teho ei nouse, ellei hengitystä paranneta.

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 29.9.2005 14:47

Ei sitä ole niin helppoa ymmärtää miksi mun autoon ei saa kymmenien hevosvoimien tehonlisäystä "sipsillä" kun muiden autoihin saa?

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 29.9.2005 15:39

Nii-i. Muiden autot vaan tuppaa olemaan turboja ja oma auto vapari.. ;) Mutta saahan sitä toki kysellä ja kokeilla. Ikävää vaan, että yleensä vaparin chippaaminen tuottaa pettymyksen. Poikkeuksena on sellaiset vaparit, joissa moottorinohjaus ohjaa mm. nokkia. Niihinkään ei paljoa huipputehoa/vääntöä saada, mutta teho/vääntöalue muuttuu aikalailla ja näinollen moottorin luonne muuttuu.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa