Jetan maustoa
Valvoja: ffp jäsenet
Jetan maustoa
Lähtökohtana projektissa oli täysin vakio, viininpunainen Jetta 1,8i Flair, isoilla puskureilla ja muovikaarilla siis. Aluksi vaihdettiin Jetta-keula Golf-keulaan ja merkittömään maskiin ja autoa tontitettiin Weitecin -40mm alustasarjalla. Alla pyörivät 17" pallot, jotka kuitenkin myin pois ja monien vaiheiden (=vanteiden) jälkeen päädyin hankkimaan tälläiset joista olisi tarkoitus maalata puolat mustiksi ja kietaista vielä pelleillä oleviin 195/50R15 kumeille.
Pikkupuskureita on tallissa kolmekin kappaletta (isot puskimet on niiin nähty :), jotka on tulevaisuudessa tarkoitus maalata tähän tapaan. Myös kaaret ja helmat ajattelin maalata mustiksi, saattaisi tuoda kivaa kontrastia. Etupuskurista modaillaan kilven paikka pois ja pesurit veke ja mustat vilkut on varmasti tulossa.
Vakiolamppujen tilalle hyllyssä odottaa pari Jomin kirkasoptiikkalamppuja ristikolla, lisäksi keulalle tulee korinväriin maalattu maskilippa.
Sisustaa on maustettu uudella soittimella ja 2-tie erkalla, kromirinkuloilla mittaristossa ja wolfburg-matoilla. Harmaat penkit ovat hyväkuntoiset ja muutenkin vakioilmeen kevyt mausto tekee mielestäni parhaan tuloksen, joten haussa on enää orginaali nahkakehäinen ratti ja reiätön hattuhylly.
Kuvia tulossa huomenna.
Pikkupuskureita on tallissa kolmekin kappaletta (isot puskimet on niiin nähty :), jotka on tulevaisuudessa tarkoitus maalata tähän tapaan. Myös kaaret ja helmat ajattelin maalata mustiksi, saattaisi tuoda kivaa kontrastia. Etupuskurista modaillaan kilven paikka pois ja pesurit veke ja mustat vilkut on varmasti tulossa.
Vakiolamppujen tilalle hyllyssä odottaa pari Jomin kirkasoptiikkalamppuja ristikolla, lisäksi keulalle tulee korinväriin maalattu maskilippa.
Sisustaa on maustettu uudella soittimella ja 2-tie erkalla, kromirinkuloilla mittaristossa ja wolfburg-matoilla. Harmaat penkit ovat hyväkuntoiset ja muutenkin vakioilmeen kevyt mausto tekee mielestäni parhaan tuloksen, joten haussa on enää orginaali nahkakehäinen ratti ja reiätön hattuhylly.
Kuvia tulossa huomenna.
Viimeksi muokannut juha., 19.2.2007 0:28. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
No tuon lippahomman näkee sitten kun saa pikkupuskimet kiinni, mut tosiaan näyttää ei_niin_hyvältä pikkupuskurisessa, tiedä sitten muuttaako tuo erikoisempi maalaus jotain. Kuitenkaan lippaa siihen ei väkisillä laiteta jos ei näytä hyvältä.
e: Mitenhän noita puskureita modailis, pitäis liittää siihen rekisterikilven kohdalle toisesta puskurista suoraa osaa, tuntuu et ei ihan kolvilla onnistu...?
e: Mitenhän noita puskureita modailis, pitäis liittää siihen rekisterikilven kohdalle toisesta puskurista suoraa osaa, tuntuu et ei ihan kolvilla onnistu...?
http://img.photobucket.com/albums/v358/ju-ha/uudetlamput.jpg
vielä toinen foto
Ei oo tosiaan tapahtunut paljon mitään täs projektissa, vain suunnitelmat vanteitten osalta ovat vaihtuneet. Toi rotta-tekstin o-kirjain meni v*tuilleen asennellessa, joten ton kötöstyksen tilalle tulee sellanen ameriikan nelosjetan teksti.
vielä toinen foto
Ei oo tosiaan tapahtunut paljon mitään täs projektissa, vain suunnitelmat vanteitten osalta ovat vaihtuneet. Toi rotta-tekstin o-kirjain meni v*tuilleen asennellessa, joten ton kötöstyksen tilalle tulee sellanen ameriikan nelosjetan teksti.
Viimeksi muokannut juha., 25.8.2005 14:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

http://img.photobucket.com/albums/v358/ju-ha/kolarijedi.jpg
Laiskasti sujunut projekti sai siis vesisateella uuden käänteen, mentiin vesiliirrossa kanttikivien yli ojaan. Vatasen jalat mut omat kädet tai jotain..
Paskaksi/vaihtoon meni:
Molempien puolien tukivarret
jäähdyttimen alla oleva palkki
lukkopelti
hammastanko
sumarit
puskuri
lokari pitäis oikoo
molemmat etuvanteet kumeineen
ym. pientä
Onni onnettomuudessa oli, etten ollut ehtinyt laittaa alle just hankittuja ATS Cuppeja. Autoon laitetaan nyt vihdoin ne paljonpuhutut pikkupuskurit ja vanhemman mallin kaaret ja helmat.
Noniin, projekti on nytkähtänyt taas eteenpäin ja jedi on saatu ajokuntoon. Tuli laitettua ne pikkupuskurit ja omasta mielestäni perä näyttää nyt paljon paremmalta kuin aikaisemmin, keulasta sitä ei kyllä vielä voi sanoa :)
Takapuskuri oli aika haalistunut mutta Autoglymin bumpercarella siitäkin saatiin hyvä: vahaus kesken
taakse jo laitettiin Ats cupit 205/50R15 -kumeilla. Munkin oli pakko ottaa tollanen seteli+huuli -kuva :)
Keula näyttää vielä karulta, mutta tulossa on iso gti:n lippa ym. tarvittavat hilppeet. Lisäksi noi flair-kaaret vaihtuu vanhemman mallin kaariin, kunhan tässä nyt viitsii ne vaihtaa.
Takapuskuri oli aika haalistunut mutta Autoglymin bumpercarella siitäkin saatiin hyvä: vahaus kesken
taakse jo laitettiin Ats cupit 205/50R15 -kumeilla. Munkin oli pakko ottaa tollanen seteli+huuli -kuva :)
Keula näyttää vielä karulta, mutta tulossa on iso gti:n lippa ym. tarvittavat hilppeet. Lisäksi noi flair-kaaret vaihtuu vanhemman mallin kaariin, kunhan tässä nyt viitsii ne vaihtaa.
Tuli tuossa käytyä reissussa ja havaittiin et noi takana olevat 205/50 -kumit raapii ihan kunnolla noihin muovikaariin jos takapenkillä on 2 ihmistä. Ja madallustakin on vain 4 senttiä. Tämä taitaa tarkoittaa et G60-kaaret pitäisi laittaa.. eli saa tarjota ;)
Edit: uudelleen pohdittuani riittääkin sisäkanttien kevyt leikkely, eli G60-kaaria ei tartte laittaa, onneksi :)
Edit: uudelleen pohdittuani riittääkin sisäkanttien kevyt leikkely, eli G60-kaaria ei tartte laittaa, onneksi :)
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa