audi 1.8s:ään ruiskukone??

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

sladi
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 10.9.2005 20:59

audi 1.8s:ään ruiskukone??

ViestiKirjoittaja sladi » 11.9.2005 18:09

eli mitä muutoksia vaatii ja mitä kaikkea pitää vaihtaa?? myös ko. ruiskukoneen osto kiinnostaa!!:)

Rode
-
Viestit: 200
Liittynyt: 6.8.2003 14:48

ViestiKirjoittaja Rode » 14.9.2005 10:37

No ainakin takajarrut pitää vaihtaa levyihin ja en tiedä pitääkö myös etujarrulevyt vaihtaa. Etköhän pääse kuitenkin halvemmalla ja helpommalla kun etit jostain ihan "aidon" 1.8E tai 2.0E Audin ;)

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 14.9.2005 11:44

Kaveri vaihtoi joskus vuosia sitten ykskasiässään 8V GTI kolffin koneen. Audin koneesta piti ottaa öljypohja yms, ne kun ovat eripäin noissa vehkeissä. Kolffin imusarja on väärän kätinen, mutta just ja just mahtuu kun tekee kaasuläpältä suotimelle mahottoman jyrkän ja ehkä hieman ahistavankin mutkan. K-jetin tarvitsenat sähöt on yksinkertaiset toteuttaa. Muutoskatsastus tais unohtua ;) Mutta normaalit vuosikatsastukset onnistui ilman mukinoita.

Eihän tollasessa nykyään juuri järkeä ole, kun vissiin ovat arvoltaan noin tonnin autoja, olipa ruisku tai ei. Eikä se vanha K-jetti mikään pelastus ole, ei teholtaan eikä taloudellisuus asteeltaan... Kaks syytä tulee mieleen että miks tollasta hommaa joku lähtis tekemään
- on hyvä auto, huono moottori, mutta sattuu tykkäämään autostaan niin paljon ettei halua vaihtaa. Tekee/hommaa hyvän ruiskukoneen ja ajaa audillaan maailman tappiin.
- harrastelu, eli ropailun ilo. Lopputuloksesta, rahamäärästä ja vaivasta välittämättä....

sladi
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 10.9.2005 20:59

ViestiKirjoittaja sladi » 14.9.2005 18:17

Tarkoitus olis saada luotettava kulkupeli eli siks toi ruisku kiinnostais, tuota kaasaria on korjailtu merkkiliikkeessäkin tuloksetta ja nyt oli vetäny öljyt ja nesteet sekaisin... muuten ois kyllä nappi peli!!!:) pitää vissiin pistää toi kone atomeiksi ja alkaa ettiin vaikka korvaus weberiä ton pierupurkin tilalle... tietäiskö kukaan mistä kannattas alkaa kysellä??? niin ja kiitos kaikille vastanneille!!:)

Jarno.v
-
Viestit: 218
Liittynyt: 6.9.2004 22:49

ViestiKirjoittaja Jarno.v » 14.9.2005 20:11

Eikö siihen ole olemassa mitään sähköisempää ruutamottia, tuota k-jettiä en ainakaan itse laittaisi mihinkään, sekin on vanhemmiten yhenlainen mehumaija..
Joku motronicilla käyvä kuullostais paljon paremmalta, senkin sähköt on helppo laittaa kun on kytkis.

Rode
-
Viestit: 200
Liittynyt: 6.8.2003 14:48

ViestiKirjoittaja Rode » 15.9.2005 10:30

pitää vissiin pistää toi kone atomeiksi ja alkaa ettiin vaikka korvaus weberiä ton pierupurkin tilalle


Aiheesta poiketen, mikä vm. Audi sulla on kun jos siinä on Pierburgin kaasari? Nimittäin omassa Audissa on Keihinin kaasari....

Suikkari
-
Viestit: 81
Liittynyt: 18.8.2003 14:53

ViestiKirjoittaja Suikkari » 19.9.2005 7:37

mulla on jettaan swäpätty toi audin 1.8s.. sillekkin tekis mieli jotain mukavaa keksiä.. luotettavuus sikseen toi o väliaikainen rääsi, mut esim tuplat ja joku jättirööri+pakosarja vois tuoda kiihtyvyyttä?!


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa