G2 Pure German
Valvoja: ffp jäsenet
G2 Pure German
Pari vuotta sitten tuli tehtyä autoon ovipahvit uusiks, kun uudet
rokkikoneet vaativat tilaa. Samalla ovet verhoiltiin musta-valkealla
nahalla.
Ovi
Kesti pitkään ennenkuin sain aikaiseksi aloittaa takaistuimen ja
etuistuinten verhoilemisen. Ensi hankittiin aihio ja siitä purettiin
verhoilu irti. Kankaaseen merkattiin värit ja suunnat.
Istuin
Sen jälkeen irroiteltiin kankaat toisistaan, jolloin saadaan kaavat.
Kaavat
Pakollinen asennus/purkukuva
Tarkkaa puuhaa
Penkin sisältä löytyi kaikkea kamaa, mm. pidätinruuvi, poranterä ja
ruuveja.
Kamista
Seuraavaksi leikeltiin kaavojen avulla uudet nankapalat omien
värimieltymysten mukaan. Kuvassa näkyy vihreää purjekangasta,
josta tehtiin pingoite rautalankojen pussit.
Nahkat
Sitten eiku ompelemaan. Terennauhat tehtiin mustalla värillä, koska
se tuo sopivaa kontrastia. Kuvassa ensimmäinen koesovitus. Samalla
muutettiin hieman tikkauksia ja toppausta lisättiin.
Kokeilu
Tässä kuva valmiista istuinosasta. Toppauksia joutui lisäilemään sinne tänne ja nahkaa piti asetella melkolailla.
Istuinosa
Ja sitten koko komeus.
Takapenkki
Seuraavaksi aloitetaan tekemään näitä, kunhan kehtaa...
Etupenkit
rokkikoneet vaativat tilaa. Samalla ovet verhoiltiin musta-valkealla
nahalla.
Ovi
Kesti pitkään ennenkuin sain aikaiseksi aloittaa takaistuimen ja
etuistuinten verhoilemisen. Ensi hankittiin aihio ja siitä purettiin
verhoilu irti. Kankaaseen merkattiin värit ja suunnat.
Istuin
Sen jälkeen irroiteltiin kankaat toisistaan, jolloin saadaan kaavat.
Kaavat
Pakollinen asennus/purkukuva
Tarkkaa puuhaa
Penkin sisältä löytyi kaikkea kamaa, mm. pidätinruuvi, poranterä ja
ruuveja.
Kamista
Seuraavaksi leikeltiin kaavojen avulla uudet nankapalat omien
värimieltymysten mukaan. Kuvassa näkyy vihreää purjekangasta,
josta tehtiin pingoite rautalankojen pussit.
Nahkat
Sitten eiku ompelemaan. Terennauhat tehtiin mustalla värillä, koska
se tuo sopivaa kontrastia. Kuvassa ensimmäinen koesovitus. Samalla
muutettiin hieman tikkauksia ja toppausta lisättiin.
Kokeilu
Tässä kuva valmiista istuinosasta. Toppauksia joutui lisäilemään sinne tänne ja nahkaa piti asetella melkolailla.
Istuinosa
Ja sitten koko komeus.
Takapenkki
Seuraavaksi aloitetaan tekemään näitä, kunhan kehtaa...
Etupenkit
Viimeksi muokannut Västi, 11.2.2006 21:57. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Terennauhaa voi tehdä monella tavalla. Sisälle käy vaikka
sopivan kokoista narua tai muoviputkea. Ompelu tapahtuu
joko naru/muoviputki valmiiksi sisällä, jolloin on käytettävä
vetoketjupaininjalkaa. Tai ompelee taskun valmiiksi ja
vetää narun sinne jälkikäteen. Jälkimmäinen vaihtoehto ei
sovi muoviputkelle.
Verhoilunahka kustantaa noin 130-160
Äyriä per elukka. Nahkan koko on noin 45 neliöjalkaa, eli
melkoinen. Ompelu tapahtui teollisuuskoneella, joita löytyy
kaksikin kappaletta. Toinen on sen verta jytyä tekoa, että
voimavirta vaaditaan. Sillä kietaisee vaikka vaneria.
sopivan kokoista narua tai muoviputkea. Ompelu tapahtuu
joko naru/muoviputki valmiiksi sisällä, jolloin on käytettävä
vetoketjupaininjalkaa. Tai ompelee taskun valmiiksi ja
vetää narun sinne jälkikäteen. Jälkimmäinen vaihtoehto ei
sovi muoviputkelle.
Verhoilunahka kustantaa noin 130-160
Äyriä per elukka. Nahkan koko on noin 45 neliöjalkaa, eli
melkoinen. Ompelu tapahtui teollisuuskoneella, joita löytyy
kaksikin kappaletta. Toinen on sen verta jytyä tekoa, että
voimavirta vaaditaan. Sillä kietaisee vaikka vaneria.
Tosiaan takaluukun puolella kävi varkaita noin vuosi
sitten. Ennen sitä kontti näytti tältä.
Vanhakontti
Menivät takalasin kautta sisään. Sattui sopivasti että en käynyt
autolla kolmeen päivään, niin sinne oli hieman satanut vettä.
Toisin sanoen kolme päivää kaatamalla yötä päivää.
Ispiraatiota on kerätty ja lopputulos on melkein valmis.
Juhannuksen jälkeen laitan kuvia uudesta asennuksesta.
sitten. Ennen sitä kontti näytti tältä.
Vanhakontti
Menivät takalasin kautta sisään. Sattui sopivasti että en käynyt
autolla kolmeen päivään, niin sinne oli hieman satanut vettä.
Toisin sanoen kolme päivää kaatamalla yötä päivää.
Ispiraatiota on kerätty ja lopputulos on melkein valmis.
Juhannuksen jälkeen laitan kuvia uudesta asennuksesta.
Viimeksi muokannut Västi, 11.2.2006 21:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Laitetaan nyt kuvia uusista vanteista
Vanteita
Kiekot olivat hirveässä kunnossa minulle tullessaan,
mm. kantille ajettu kaikki ja yksi kiero. Kiero oikaistiin
ja vanteiden reunat kiillotettiin. Puolat odottavat vielä
maalia. Ai niin ja koko on 9 X 16 ja malli Borbet A.
Vanteita
Kiekot olivat hirveässä kunnossa minulle tullessaan,
mm. kantille ajettu kaikki ja yksi kiero. Kiero oikaistiin
ja vanteiden reunat kiillotettiin. Puolat odottavat vielä
maalia. Ai niin ja koko on 9 X 16 ja malli Borbet A.
Viimeksi muokannut Västi, 11.2.2006 22:00. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Vanteen leveydestä...
VanneRahalla
Kilven kuoppaa en ala poistamaan, ku sitä pintaa ei sitte enää saa
sellaseks röpelöks. Kunhan etupenkit joskus valmistuvat, niin kirjoitan
jonkinnäköisen ohjeen aiheesta. Ai niin ja takapaksikin on valmis.
VanneRahalla
Kilven kuoppaa en ala poistamaan, ku sitä pintaa ei sitte enää saa
sellaseks röpelöks. Kunhan etupenkit joskus valmistuvat, niin kirjoitan
jonkinnäköisen ohjeen aiheesta. Ai niin ja takapaksikin on valmis.
Elikkäs yleisön pyynnöstä...
Konttori
Tavara"tila"
Vahvarin valoja saa päälle niinku haluaa.
Hohtoa
Enemmän hohtoa
Konttori
Tavara"tila"
Vahvarin valoja saa päälle niinku haluaa.
Hohtoa
Enemmän hohtoa
Renkaat on kokoa 215/40-16. Olisin ostanut todella leveät kumitkin, mutta kun niitä
ei enää valmisteta tarpeeksi matalana esim. 255/30-16. Madallus tällä hetkellä noin
80/40. kaikki on parturoitu pois mitä vain voi ottaa. Takana olisi pitänyt tehdä
enemmän tilaa, nyt ahdasta, kun vanne tule korilinjan ulkopuolelle
ei enää valmisteta tarpeeksi matalana esim. 255/30-16. Madallus tällä hetkellä noin
80/40. kaikki on parturoitu pois mitä vain voi ottaa. Takana olisi pitänyt tehdä
enemmän tilaa, nyt ahdasta, kun vanne tule korilinjan ulkopuolelle
hienoja kolffeja, mut kuinkas noilla pystyy talvella ajamaan.
oma koppero tuon korkuinen ja varovasti on mentävä...
http://photobucket.com/albums/b332/samp ... G_2327.jpg
oma koppero tuon korkuinen ja varovasti on mentävä...
http://photobucket.com/albums/b332/samp ... G_2327.jpg
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
Mulla vähän sama juttu kun Västillä. Vectrassa kilpi on jopa ihan alin osa autossa ja aika reilusti vinossa. Katsastusmies vaan tuumas viimeks että toihan on hyvä paikka niin kuulee meinaako pohja ottaa kiinni kun kilpi osuu ensimmäisenä :) Toivottavasti eivät ala tuota minimi korkeutta mittaamaa. Jotuisivat liki jokaisen minin omistajan laittamaan siirtämään kilpeä nimittäin.
Nii, ja jotkut vielä sit meneeja tasoittaa sen kilven alkuperäisen paikan, ajatella... 8/
No sehän nyt on sitten asia erikseen ja sitten se kilpi kyllä passaa laittaa muualle. On vain niin typerän näköinen jos autossa on kilvelle tarkoitettu kolo, mutta se on ruuvattu muualle.
Hienoja golffeja kyllä ja madallustekin riittävästi.
Offtopicin voi lopettaa nyt. Kilpi on alhaalla ja pysyy, kun siitä ei huomauttamista
ole tullut.Vakiopaikalleen se ei ikinä tule, sillä silloin se vasta typerältä näyttää.
Ostaisin sellaisen puskurin jossa monttua ei ole, mutta kun sellaista ei valmisteta,
sillä en maalaa puskuria kokopunaiseksi, jolloin se näyttää vielä typerämmältä.
Alkuperäisen näköistä pintaa on erittäin vaikea saada maaleilla, varsinkin kun
kaaret ja helmat hapettuvat eri tahtia kun maalattu puskurin yläosa.
ole tullut.Vakiopaikalleen se ei ikinä tule, sillä silloin se vasta typerältä näyttää.
Ostaisin sellaisen puskurin jossa monttua ei ole, mutta kun sellaista ei valmisteta,
sillä en maalaa puskuria kokopunaiseksi, jolloin se näyttää vielä typerämmältä.
Alkuperäisen näköistä pintaa on erittäin vaikea saada maaleilla, varsinkin kun
kaaret ja helmat hapettuvat eri tahtia kun maalattu puskurin yläosa.
No niin, päivitetäämpä tätäkin ettei katoa minnekkään.
Piti ilmettä hieman kohottaa KalisRuisinkiin, niin ensiksi
vaihdettiin takavalot ja sitten päätin tehdä uuden hattuhyllyn.
Ruisingissa esiinnyttiin asianmukaisen kilven kera.
Enää pitäisi verhoilla ne kontin sivut jotenkin.
Piti ilmettä hieman kohottaa KalisRuisinkiin, niin ensiksi
vaihdettiin takavalot ja sitten päätin tehdä uuden hattuhyllyn.
Ruisingissa esiinnyttiin asianmukaisen kilven kera.
Enää pitäisi verhoilla ne kontin sivut jotenkin.
Aivan, kuten Juice tossa kirjoitti, on ilmaa halkaistava jotenkin muuten kuin
korin muotoilulla.
Suurin syy tuohon perän taivaassa olemiseen on ahtaus. Autolla ajetaan usein
täyskuormalla ja kontti täynnä roipetta, jolloin auto on vaaterissa. Ongelma
on tien epätasaisuus, jolloin renkaat tapaavat kaaren reunan. Jälkiviisaana on
helppo sanoa, että olisi heti pitänyt ostaa ne ysit ja leipoa peltikaaret niihin.
korin muotoilulla.
Suurin syy tuohon perän taivaassa olemiseen on ahtaus. Autolla ajetaan usein
täyskuormalla ja kontti täynnä roipetta, jolloin auto on vaaterissa. Ongelma
on tien epätasaisuus, jolloin renkaat tapaavat kaaren reunan. Jälkiviisaana on
helppo sanoa, että olisi heti pitänyt ostaa ne ysit ja leipoa peltikaaret niihin.
Nostetaas tämä vielä ylös, allekirjoittanut kun aikansa forumia luettuaan innostui aiheesta.. =D
Mistä olet hankkinut nahat noin edukkaaseen hintaan? Itse en löydä hakemallakaan kohtuullista nahkaa asiahintaan.
Millaista vaahtomuovia käytit toppauksen lisänä? Raskasta vai kevyempää materiaalia?
Tarkoituksena olisi aloittaa vastaavanlainen projekti omaan kinneriin...
Mistä olet hankkinut nahat noin edukkaaseen hintaan? Itse en löydä hakemallakaan kohtuullista nahkaa asiahintaan.
Millaista vaahtomuovia käytit toppauksen lisänä? Raskasta vai kevyempää materiaalia?
Tarkoituksena olisi aloittaa vastaavanlainen projekti omaan kinneriin...
Nahan toimitti jokin pohjanmaalainen firma, jonka nimeä en nyt muista.
Oikeaa sävyä on erittäin vaikea löytää, jos käyttää keinonahkaa toisessa
kohdassa. Esim. penkkien takaosat voi tehdä keinonahasta, jolloin aitoa
tavaraa säästyy erittäin paljon. Nahkaa saa todella monesta paikasta ja
hinnat vaihtelee suuresti. Kuopion seudulla paras valikoima on Puijon ver-
hoomossa niiralankadulla. Jos istuinosassa käyttää nahkaa, niin kaikki muu
hiostaa paitsi reikänahka. Toppauksia tein sekä pehmeällä, että kovalla
superlonilla vähän paikasta riippuen.
Oikeaa sävyä on erittäin vaikea löytää, jos käyttää keinonahkaa toisessa
kohdassa. Esim. penkkien takaosat voi tehdä keinonahasta, jolloin aitoa
tavaraa säästyy erittäin paljon. Nahkaa saa todella monesta paikasta ja
hinnat vaihtelee suuresti. Kuopion seudulla paras valikoima on Puijon ver-
hoomossa niiralankadulla. Jos istuinosassa käyttää nahkaa, niin kaikki muu
hiostaa paitsi reikänahka. Toppauksia tein sekä pehmeällä, että kovalla
superlonilla vähän paikasta riippuen.
-
- -
- Viestit: 149
- Liittynyt: 23.1.2006 17:31
Jos istuinosassa käyttää nahkaa, niin kaikki muu
hiostaa paitsi reikänahka.
aito nahka ei kylläkään hiosta on siinä sitten reikiä tai ei.
Muuten hiostaa oikea nahkakin, huomaa ihan kotisohvallakin tuon ilmiön. Joissain biimerin 700 individual varusteissa oli joku (vesi?)puhvelin-nahkasisustus, joka ei oikeasti hiosta ollenkaan. Mutta sillä sisustalla onkin ihan kivasti hintaa.
Se on vaan ilmastoinnin tehon puute mikä hiostaa ;)
Mites paljon tollasen hiostavan, liukkaan ja viherpiiperöiden vihat niskoille heittävän yltiöturhamaisen verhoilun vääntäminen otti aikaa? Sulla tais olla ihan kunnon koneet käytössä sen tekemiseen. Ja kannaattaako varata monikin kertaisesti nahkaa tarpeeseen, kun kokemusta on liki vain vaihdekepin pussin nahkan uusimisesta? :)
Mites paljon tollasen hiostavan, liukkaan ja viherpiiperöiden vihat niskoille heittävän yltiöturhamaisen verhoilun vääntäminen otti aikaa? Sulla tais olla ihan kunnon koneet käytössä sen tekemiseen. Ja kannaattaako varata monikin kertaisesti nahkaa tarpeeseen, kun kokemusta on liki vain vaihdekepin pussin nahkan uusimisesta? :)
Kyllä sitä sutta ja paskoo aluks tuli, mutta riittävän monesti uusiks niin
alkaa sujua. Tunteja en laskenu, kun tuli tehtyä niin monessa eri vaiheessa.
Tossa ompelin kaverille täysin valkeaa sisustaa ja näköjään niitä vahinkoja
sattuu vieläkin, joten uusiks meni.
Ainoa penkki mikä tähän mennessä on ollut täysin hiostamaton on 2500 euron
kankainen taxi recaro, jossa on tuuletus.
Ilmastoinnilla saa ilmiötä todella paljon lievennettyä. Vaikka nahka kuinka
olisi aitoa, ei sen läpi kovin kummoisesti ilma kulje. Voi kokeilla vaikka
puhaltamalla, kun taas reiällisestä ilma tulee joten kuten läpi.
alkaa sujua. Tunteja en laskenu, kun tuli tehtyä niin monessa eri vaiheessa.
Tossa ompelin kaverille täysin valkeaa sisustaa ja näköjään niitä vahinkoja
sattuu vieläkin, joten uusiks meni.
Ainoa penkki mikä tähän mennessä on ollut täysin hiostamaton on 2500 euron
kankainen taxi recaro, jossa on tuuletus.
Ilmastoinnilla saa ilmiötä todella paljon lievennettyä. Vaikka nahka kuinka
olisi aitoa, ei sen läpi kovin kummoisesti ilma kulje. Voi kokeilla vaikka
puhaltamalla, kun taas reiällisestä ilma tulee joten kuten läpi.
Nostellaanpas näitä rojekteja, niin eivät katoa...
Tapahtunut on lähinnä vannerintamalla.
Borbetin A:t myin pois ja nyt alla on talvivanteet talvirenkailla, vaikka kesä onkin.
Mutta, tuloillaan on jotain... näistä jos edes yhden setin saisi ajoon.
Pultit ja keskilätkätkin saapivat ja ovat matkalla noihin RM001:siin.
Tämmöstä tällä kertaa.
Tapahtunut on lähinnä vannerintamalla.
Borbetin A:t myin pois ja nyt alla on talvivanteet talvirenkailla, vaikka kesä onkin.
Mutta, tuloillaan on jotain... näistä jos edes yhden setin saisi ajoon.
Pultit ja keskilätkätkin saapivat ja ovat matkalla noihin RM001:siin.
Tämmöstä tällä kertaa.
Vähän eloa tännekkin.
Ei ole kakkista myyty, eikä ole tassut alla.
Katsastusinssi tälläsi punaisen tarran tuulilasiin, kun jarruputki posahti rullilla.
Tarkoitus alkuviikosta ottaa takaisin liikenteeseen.
Peräpäätäkin on tarkoitus pudottaa.
Mutta RM:ät näyttää nyt tältä. Ja sama vielä läheltä.
Ja lähtökohtahan oli suorastaan loistava.
Kehät ovat samat, ainoastaan pultit ja keskilätkät uusittu.
Tusina sormia tuli hiottua puhki noita tehdessä.
jahuu: ei ole emäntä sielläpäin töissä enää, siksi autoa ei ole siellä näkynyt.
Ei ole kakkista myyty, eikä ole tassut alla.
Katsastusinssi tälläsi punaisen tarran tuulilasiin, kun jarruputki posahti rullilla.
Tarkoitus alkuviikosta ottaa takaisin liikenteeseen.
Peräpäätäkin on tarkoitus pudottaa.
Mutta RM:ät näyttää nyt tältä. Ja sama vielä läheltä.
Ja lähtökohtahan oli suorastaan loistava.
Kehät ovat samat, ainoastaan pultit ja keskilätkät uusittu.
Tusina sormia tuli hiottua puhki noita tehdessä.
jahuu: ei ole emäntä sielläpäin töissä enää, siksi autoa ei ole siellä näkynyt.
Havahduttuani siihen että kakkis alkoi olla melko nuhjuisessa kunnossa, päätin että jotain on asialle tehtävä.
Puskuri roikkuu, kiitos katsastus miehelle, maalipinta kaipaa myllytystä ja putki vuotaa. Siinä jotain aluksi.
Pari viikkoa aiemmin vaihdoin mukavuutta lisäävät Istuimet.
Aluksi vaihdoin Opelin pellit alle ja pudotin perän takaisin Borbetteja edeltävälle tasolle. On muuten ensimmäinen kerta, auton minulla ollessa, että alla ovat poliisivanteet.
Sittenhän siinä kävi kuten jokaisessa minun "pikku" rojektissa.
Bena sai ylipuhuttua ja tällä hetkellä auotosta on otettu moottori pois ja
02A on matkalla paikalleen. Tällä toimenpiteellä ennakoidaan tulevaisuutta.
Vanhassa lootassa ei juuri muuta vikaa ollut, kun painelaakerin rohina.
Jatketaan...
Puskuri roikkuu, kiitos katsastus miehelle, maalipinta kaipaa myllytystä ja putki vuotaa. Siinä jotain aluksi.
Pari viikkoa aiemmin vaihdoin mukavuutta lisäävät Istuimet.
Aluksi vaihdoin Opelin pellit alle ja pudotin perän takaisin Borbetteja edeltävälle tasolle. On muuten ensimmäinen kerta, auton minulla ollessa, että alla ovat poliisivanteet.
Sittenhän siinä kävi kuten jokaisessa minun "pikku" rojektissa.
Bena sai ylipuhuttua ja tällä hetkellä auotosta on otettu moottori pois ja
02A on matkalla paikalleen. Tällä toimenpiteellä ennakoidaan tulevaisuutta.
Vanhassa lootassa ei juuri muuta vikaa ollut, kun painelaakerin rohina.
Jatketaan...
Jaahas... Penkeistä ja laatikosta voisi päätellä, että tehoa pukkaa tulemaan lisää jonain päivänä? Se taidetaan joskus nähdä jurvassa... ;)
Ja muuten itse noilla samoilla penkeillä nyt 3vko ajaneena voin sanoa, että tuo mukavuus on jotain aivan muuta noilla kuin perus Gti-jakkaroilla... Ja sähkösäätö on sitten kätevä ;)
Ja muuten itse noilla samoilla penkeillä nyt 3vko ajaneena voin sanoa, että tuo mukavuus on jotain aivan muuta noilla kuin perus Gti-jakkaroilla... Ja sähkösäätö on sitten kätevä ;)
Nahkahousujen eBaystä noita jakkaroita kannattaa metsästää.
http://search.ebay.de/search/search.dll?from=R40&_trksid=m37&satitle=corrado+sitze&category0=
http://search.ebay.de/search/search.dll?from=R40&_trksid=m37&satitle=corrado+sitze&category0=
^Just samanlaiset kävin tänään lunastamasssa jettaan kohtuu edullisesti. :)
Näähän taitaa olla oikein trendi :) Itse asentelin omaan Jettaan tuollaiset muistaakseni maanantaina: http://pajalle.com/misc/jetta_recarot.jpg
Tässä kuvassa paikallaan ovat Corradon penkit. Ne ovat kuitenkin vielä ihan eri penkit kuin nyt paikallaan olevat.
Do dii, ensi ajot ajettu ja mieli korkealla.
Perkele ku olisi tajunnu tehä tuon vaihteistosvapin jo aiemmin.
Tässä osaluettelo mitä käytin:
02A vaihteisto (AFF välitykset) kannakkeineen.
02A etukannake 357 199 273
Siirtäjätorni vaijereineen
Tehostimen alle tuleva rauta, jossa paikka pääsylinterille 357 612 209 A
Polkimet 357 721 111 F
Pääsylinteri + Työsylinteri
Startti 02A vauhtikselle
Jarrunestesäiliö 1J1 611 301 B (olikohan Seat alteasta)
Mittarin vaijeri 1.3 kakkiksesta
Sikäli kävi tuuri, että laatikossa oli 90mm vetonivelen laipat, muuten olisi mennyt vetaritkin vaihtoon.
Oli muuten universumin paskin homma tuo polkimien vaihto. Vanhat tuli kivasti pois, mutta uudet ei sopineet millään paikalleen ilman rattiakselin irroitusta ja siellähän on ne kivat murtopultit, mitkä piti porata pois.
Samalla vahdoin vakio GTi:n pakoputken. Ensi ajoilla hoksasin, että oliko tämä näin hiljanen joskus. Samalla ulostuloja on nyt kaksi pientä yhden suuren sijaan.
Paketti toimii aivan saatanan hyvin ja poljin on nyt kevyt painaa ja vaihteet oikein imeytyvät paikalleen. Ainut miinus on että vahdekeppi jäi vähän turhan matalalle omaan makuun, sillä G60:ssä on erilainen kardaanitunneli.
Seuraavaksi ulkokuoren fiksaus.
jatketaan...
Perkele ku olisi tajunnu tehä tuon vaihteistosvapin jo aiemmin.
Tässä osaluettelo mitä käytin:
02A vaihteisto (AFF välitykset) kannakkeineen.
02A etukannake 357 199 273
Siirtäjätorni vaijereineen
Tehostimen alle tuleva rauta, jossa paikka pääsylinterille 357 612 209 A
Polkimet 357 721 111 F
Pääsylinteri + Työsylinteri
Startti 02A vauhtikselle
Jarrunestesäiliö 1J1 611 301 B (olikohan Seat alteasta)
Mittarin vaijeri 1.3 kakkiksesta
Sikäli kävi tuuri, että laatikossa oli 90mm vetonivelen laipat, muuten olisi mennyt vetaritkin vaihtoon.
Oli muuten universumin paskin homma tuo polkimien vaihto. Vanhat tuli kivasti pois, mutta uudet ei sopineet millään paikalleen ilman rattiakselin irroitusta ja siellähän on ne kivat murtopultit, mitkä piti porata pois.
Samalla vahdoin vakio GTi:n pakoputken. Ensi ajoilla hoksasin, että oliko tämä näin hiljanen joskus. Samalla ulostuloja on nyt kaksi pientä yhden suuren sijaan.
Paketti toimii aivan saatanan hyvin ja poljin on nyt kevyt painaa ja vaihteet oikein imeytyvät paikalleen. Ainut miinus on että vahdekeppi jäi vähän turhan matalalle omaan makuun, sillä G60:ssä on erilainen kardaanitunneli.
Seuraavaksi ulkokuoren fiksaus.
jatketaan...
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa