Jyväskylän vw-meetti joka kk:n eka sunnuntai
Valvoja: ffp jäsenet
Jyväskylän vw-meetti joka kk:n eka sunnuntai
Muistutus kaikille Keski-Suomen ihmisille, vw/audi/seat meetti on joka kuukauden ensimmäinen sunnuntaina. Paikkana Palokan ABC ja aikana klo 18:00 ja siitä eteenpäin.
Viimeksi muokannut Tuomas, 5.6.2009 22:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jetin kanssa samalla pihalla Seppälässä on AD-korjaamo jolla on hyvä laitteet. Auto saa olla melko matala ja vanteet jotain 20" ja mittaus onnistuu. Ainoastaan jos on supermatalat puskurit joutuu ne ehkä irroittaan. En muista paljon maksoi, mutta siellä itse säädätin kun tuli var2 asennettua auton alle.
Vois tulla jos ette naura mua pihalle kun tulen tuolla ö-polttimella, josta putki poikki, josta sisusta kesken, josta ruostetta paistaa, jossa pyörän kaaret on menneet mutkalle madalluksen vuoksi ja kaikkea muutakin pientä löytyy. niin ja kk-laakeri paukuttaa.
Mutta jos ei haittaa niin tottakai ;)
Sitten näätte kyllä tosi ruman äijän :)
Mutta jos ei haittaa niin tottakai ;)
Sitten näätte kyllä tosi ruman äijän :)
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
abc:kokoontuminen..
missä oli kaikki VAG harrastajat?
ei näkynyt kun yksi hieno kupla ja ventoRS
Kelikin oli mainio...no seuraavalla kerralla kaikki mukaan.
ei näkynyt kun yksi hieno kupla ja ventoRS
Kelikin oli mainio...no seuraavalla kerralla kaikki mukaan.
Viimeksi muokannut VariantR, 6.3.2005 20:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
millon on seuraava kokoontuninen?
kyselisin et millon on seuraava miiting abcllä?
Viimeksi muokannut VariantR, 23.4.2005 15:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
juu, vois paikalle pörähtää, harmi vaan ettei keli oo parhaimpia, mutta sehän ei tosi volkkareita haittaa :)
edit. autokin tuli vahattua eilen niin eipä tarvii piilotella likapalloo =)
edit. autokin tuli vahattua eilen niin eipä tarvii piilotella likapalloo =)
Viimeksi muokannut axel, 1.5.2005 16:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viesti:
sunnundai 5.6.2005
Onkos ketään tulossa sunnuntaina vai joko on kesälomat vieneet? Vähän kurjalta näyttää säätiedote mutta jos vain aurinkoa tai edes sateetonta saadaan sunnuntaille niin itse ainakin käyn pyörähtämässä. Vaikka varsinaisesti mitään näytettävää ei olekkaan... :/ Jää kyllä auto pesemäti mutta jos se Suomen kesä asian hoitaisi..
Ehkäpä sitten kesän jälkeen saattaisi olla jotain "näytettävääkin" jos saisi vähän kilkettä hankittua lisää...
Ehkäpä sitten kesän jälkeen saattaisi olla jotain "näytettävääkin" jos saisi vähän kilkettä hankittua lisää...
Iha jees, kyl. Enemmän toki sais olla porukkaa. Onhan noita hienoja audoja Jyväskylässä enemmänkin, tiedä sitten verottiko "uhkaava" sää porukkaa...
Komia ässä sulla kyl, tipahdin kuin eno veneestä rampissa :P Toinen ässäherra ilmeisesti asuu jossain samalla suunnalla kuin minä kun kerran aika pitkään sai perässä ajella kun kämpille olin menossa... Mitenhän ei ole muka aikaisemmin silmään osunut koko auto... Shame on me ja silmät käteen.
Heinäkuuta odotellessa.
Komia ässä sulla kyl, tipahdin kuin eno veneestä rampissa :P Toinen ässäherra ilmeisesti asuu jossain samalla suunnalla kuin minä kun kerran aika pitkään sai perässä ajella kun kämpille olin menossa... Mitenhän ei ole muka aikaisemmin silmään osunut koko auto... Shame on me ja silmät käteen.
Heinäkuuta odotellessa.
Ahaa. Ilmankos, voinen antaa itselleni anteeksi. ;) Onkos sulla ihan joku hallikin siellä kun kerran oli puhe että itse yleensä rempat (tjsp.) teet? Vai ihan pihassa perinteisesti?
Ja kaimakin vielä, nickistä päätellen..
[offtopic]
http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=9109
Ei tarvi "näkyvää" peltiä leikellä faceliftin valoja vaihtaessa. Tämä siis "pikku-ässän" omistajalle tiedoksi. :) (jos ei ole itse vielä ehättänyt huomata)
Jos tuossa kesällä sais facelift enkulit nenälle.
[/offtopic]
Ja kaimakin vielä, nickistä päätellen..
[offtopic]
http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=9109
Ei tarvi "näkyvää" peltiä leikellä faceliftin valoja vaihtaessa. Tämä siis "pikku-ässän" omistajalle tiedoksi. :) (jos ei ole itse vielä ehättänyt huomata)
Jos tuossa kesällä sais facelift enkulit nenälle.
[/offtopic]
Kauheeta vuoropuhelua, täytyy privalla jatkaa jos vielä lisättävää... :)
Kiitos vaan kehuista, vakio linttahan tuo vielä on. Ja kulkeekin sen mukasesti. Piti siinä rampilla kokeilla hieman tuon okkimin kanssa kolmosen ja nelosen välistä eroa. Ja eipä sitä mainittavasti ollut. ;)
Lienee luonnollista, et puolta vähemmillä tehoilla saman painoinen auto liikkuu hieman laiskemmin ja putosit kyydistä... :)
Heinäkuussa sit sankoin joukoin paikalle.
Kiitos vaan kehuista, vakio linttahan tuo vielä on. Ja kulkeekin sen mukasesti. Piti siinä rampilla kokeilla hieman tuon okkimin kanssa kolmosen ja nelosen välistä eroa. Ja eipä sitä mainittavasti ollut. ;)
Lienee luonnollista, et puolta vähemmillä tehoilla saman painoinen auto liikkuu hieman laiskemmin ja putosit kyydistä... :)
Heinäkuussa sit sankoin joukoin paikalle.
Onkos sulla ihan joku hallikin siellä kun kerran oli puhe että itse yleensä rempat (tjsp.) teet? Vai ihan pihassa perinteisesti?
No ei noita hommia pihassa viitsi tehdä, sen verran isoja hommia tulee välillä tehtyä. Pari paikkaa on missä tulee auton kanssa rävellettyä. Tänään piti tehdä kampi-akselin lukituspultti nokkahihnan vaihtoa varten.
Niin ja Victor on vaan ihan hiljaa siellä niistä kiihtyvyyksistä ;) (kyllä minä vielä joskus näytän mistä se kana pissii ;))
-
- -
- Viesti:
-
- -
-
- -
millon on seuraava kokootuminen abcllä?
kun meinaan et kukaan ei varmaan tu kun on jyväskylän suurajot?
-
- -
-
- -
onkos tulevana sunnuntaina abcllä mitigi?
onkos ketään tulossa paikalle abclle? tuomasta ei on näkyny aikoihin? mihin ot hävinny? t.ventors
-
- -
Erehdyinkö päivästä vai oliko kaikki Vaggineet halavaantunu sateesta? Kaksi wanhaa kuplaa oli ainoat konsernin laitteet mitä näin. Kävin burgerin syömässä ja häivyin vähin äänin kun ei ketään näkyny. Ooppelin miehiä taasen oli enemmän kun ihmisiä, niillä lienee joku miittiinki kans tuolla ABC:lla. Vihaisten katseiden saattelemana kurvasin sitten kohti kotia. Että semmonen "meetinki"...
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”