Jarrusatuloiden maalaajaa?
Valvoja: ffp jäsenet
Jarrusatuloiden maalaajaa?
Löytyykö Tampereen lähistöltä yritystä, joka maalaisi nykyautoista jarrusatulat?
-
- -
ite vedin entisestä kolopallosta takarummut (tarkotus oli vetää etusatulatkin mutta en jaksanu purkaa irti) korinväriseksi ihan hopean värisellä vasaralakalla, ensin otin vaan lamellilaikalla suurimmat ruosteet pinnasta pois ja sit pensselillä lakka päälle, se on kätevää se vasaralakka kun ei oo niin kovin tarkkaa niiden pohjien kanssa kun se pinta jää sellaseksi eläväiseksi. Mulle riitti ainakin toi laatu ihan hyvin.
Itse vetäsin punaista automaalia pensselill joskus 3 kesää takaperin ja edelleen pinta on hyvä ja ehjä, hiukan likainen tietenkin. Pohjatyöt oli 2 minuuttia per satula metalliharjan kanssa hinkaten ja lopuksi nopeasti thinnerillä puhtaaksi pyyhkäisten. Suurin vaiva oli nostaa auto ylös ja renkaiden irroitus/kiinnitys, sekä tietenkin odottaa et maali kuivuis.. http://fishtrap.no-ip.com/golf3/maalia.jpg
Kukas teistä vastasi kysymykseen? Kysyn vaan. Eikait sitä kukaan kysy jos paikka/mahdollisuus/taito tehdä itse? Ite en o Tampereelta enkä osaa vastata tuohon.
No tyhmiin kyssäreihin tulee yleensä tyhmiä vastauksia. Ja jos ei suti pysy kädessä niin olen vain erittäin tyytyväinen etten asua Tampereella...
No tyhmiin kyssäreihin tulee yleensä tyhmiä vastauksia.
Ei ole tyhmiä kysymyksiä. On vain tyhmiä vastauksia.
Edit: Mukava tietää että täällä oletetaan jonkinlainen perustietotaso. Joku vois tehdä sitten mun Audin(20020V) Motronicciin ohjelmat isompaa turboa varten, vai onko sekin tyhmä kysymys. Karala ei käy vastaukseksi. Jotkut osaa tehdä noikin itse.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”