8/15 ET 15 pika kysymys vastatkaa pian!
Valvoja: ffp jäsenet
8/15 ET 15 pika kysymys vastatkaa pian!
moi! mahtuuko ventoon taakse 8/15 et15 vanteet !!
Mahtuu,koska sinne sopii ET 15 9x16kin (225/40 16). Ja välissä oli vielä 10mm levityspalat. Palojen kanssa tuli aavistuksen yli kaaren ja saattaa olla että ois raapinut reunaan. Ilman paloja ois ollut aika bueno... kokeiltiin vaan yx päivä noita mun vanteita yhteen ventoon.
Viimeksi muokannut JanneV, 27.8.2005 9:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No oon kyllä nähnyt samanlaisella vannesetillä ja ihan hyvännäköisiä ollut IMO.
esim. Tuo Jontsan Golf
http://ffp-motorsport.com/kavijat/kuvat/ffp-707.jpg
esim. Tuo Jontsan Golf
http://ffp-motorsport.com/kavijat/kuvat/ffp-707.jpg
Lukasin koko topicin nyt ekaa kertaa läpi tänne asti, ja voi että mie repesin.
Ensin kysytään "Hei vittu heti mulle kaikki tänne vastatkaa heti". Sitten vastataan yhtä asiallisella tyylillä kun kysytään, ja pian jo kiistellään kissan perseen nuolemisen makuasioista.
Nykyään yleisiä kysymyksiä/otsikoita ja perään niihin soveltuvat vastaukset
Kysymys: Mahtuuko?
Vastaus: Mahtuu
Kysmys: Löytyykö?
Vastaus: Löytyy
Saa laittaa stickyksi.
:D
Ensin kysytään "Hei vittu heti mulle kaikki tänne vastatkaa heti". Sitten vastataan yhtä asiallisella tyylillä kun kysytään, ja pian jo kiistellään kissan perseen nuolemisen makuasioista.
Nykyään yleisiä kysymyksiä/otsikoita ja perään niihin soveltuvat vastaukset
Kysymys: Mahtuuko?
Vastaus: Mahtuu
Kysmys: Löytyykö?
Vastaus: Löytyy
Saa laittaa stickyksi.
:D
-
- -
- Viesti:
Kivekset eiku kuivikset wrote:
sori jariN ot väärällä palstalla...
Kiitos tiedotuksesta. Ihan samaa ajattelin ihan ite, kun noita teidän juttuja lueskelin.
Perään pakollinen :) etteivät luule minun tosissain olleen sekä pahoitteluni etten vastannut heti.
P.S. ite ostitte joskus aikoinaan 8,5x16 ET30(muistaakseni) vanteet ja valititte kun ei mahtunut. Laskekaa siitä sitten että kuinka se 8x15 ET 15 sinne menee...
P.P.S Juu mulla oli huono päivä, normaalisti en ole mukava mies.
Sen verran täytyy nyt kommetoida,että itse ainankin ymmärsin kysyyksen ja annoin asiallisen vastauksen. Miksi yleensäkkin pitää heti ruveta vänkämään ja heittämään aivan sairaan tyhmää läppää... tyhmän kysymyksen vielä joten kuten ymmärrän,mutta tyhmä ja idioottimaista vastausta en. Ja ei liity nyt pelkästään tähän juttuun,vaan yleensäkkin.
Monta sellaista kysymystä tälläkin boardilla on ollut,jotka olisi voinut jättää kysymättä,mutta vielä enemmän on vastauksia,jotka olisi voinut jättää vastaamatta.
Tämmönen vaan tuli mieleen muutaman oluen ja siiiderin jälkeen... mutta ei siinä mitään,jatkaa vaan toisille nalkailua,niin on ainankin hauskaa luettavaa ja kohta boardin tasoa voidaan verrata suomi24 tai Jippii keskustelupalstaan.
Monta sellaista kysymystä tälläkin boardilla on ollut,jotka olisi voinut jättää kysymättä,mutta vielä enemmän on vastauksia,jotka olisi voinut jättää vastaamatta.
Tämmönen vaan tuli mieleen muutaman oluen ja siiiderin jälkeen... mutta ei siinä mitään,jatkaa vaan toisille nalkailua,niin on ainankin hauskaa luettavaa ja kohta boardin tasoa voidaan verrata suomi24 tai Jippii keskustelupalstaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”