Alessio f1 vanteista ja Kumho renkaista kokemuksia?
Valvoja: ffp jäsenet
Alessio f1 vanteista ja Kumho renkaista kokemuksia?
Antakaahan tulla kommenttia, kiitos, kun olen itse aika pihalla noiden vannemerkkien kanssa. Olisi nimittäin käytetty 16" paketti tarjolla pasuunaan ja saatan ostaa sen pois. Onko Alessio noissa vannemerkeissä luokassa halpa ja huono vai keskinkertainen vai kallis+hyvä?
Entäpä Kumhon renkaat sitten (mallia Ecsta Supra)? Tuttu merkki, mutta ei ole koskaan itsellä noita ollut. Pikaisella googletuksella löysin joitakin jenkkien kommentteja, että "aika hyvät mutta äänekkäät".
Entäpä Kumhon renkaat sitten (mallia Ecsta Supra)? Tuttu merkki, mutta ei ole koskaan itsellä noita ollut. Pikaisella googletuksella löysin joitakin jenkkien kommentteja, että "aika hyvät mutta äänekkäät".
Mulla on golffissa tuollaset 17" f1 alessiot, enkä minä niitä nyt erikoisemmin moiti. Huonoja teitä tulee ajeltua ja suorina ovat pysyneet, ja lakka on myös kestänyt hyvin, paitsi muutama kiven isku on jäljen jättänyt. Tuota lakkausta alession vanteissahan on moitittu. Kumhon renkaista ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta kaverilla oli tuollaiset ja hieman äänekkäät ne kyllä oli.
mulla oli aikoinaan Alessiot ja niissä Ecsta Suprat, ei mitään moitittavaa.
en oikein ymmärrä tota menee helpolla kieroksi juttua, onko jollain oikeasti kokemusta kun suurin osa noista faktoista ainakin on sitä essonpiha juttua.. ei alessiot varmaan mitkään parhaat laadultaan ole mutta luulisi niiden nyt normaali käyttöä kestävän, maansiirtokoneeseen niitä ei kannata laittaa.
en oikein ymmärrä tota menee helpolla kieroksi juttua, onko jollain oikeasti kokemusta kun suurin osa noista faktoista ainakin on sitä essonpiha juttua.. ei alessiot varmaan mitkään parhaat laadultaan ole mutta luulisi niiden nyt normaali käyttöä kestävän, maansiirtokoneeseen niitä ei kannata laittaa.
-
- -
-
- -
itsellä kans alessiot, tosin f2 mutta sama vanne kun f1, vaan eri maalilla..
ei mitään moittimista toistaseks, ei ne nyt ainakaan tunnu olevan herkät menevän kieroon (17" vanteet itellä).. maali/lakkapinta tos f2 ainakin tuntuis olevan ehkä hieman huonolaatunen.. tai ainakin kiveniskemiä ja muita jälkiä on tullu niin pirusti vaikka en hiekka/sorateillä pahemmin ajele ja muutenkin yrittäny kattoa ettei vanteita särje..
ei mitään moittimista toistaseks, ei ne nyt ainakaan tunnu olevan herkät menevän kieroon (17" vanteet itellä).. maali/lakkapinta tos f2 ainakin tuntuis olevan ehkä hieman huonolaatunen.. tai ainakin kiveniskemiä ja muita jälkiä on tullu niin pirusti vaikka en hiekka/sorateillä pahemmin ajele ja muutenkin yrittäny kattoa ettei vanteita särje..
-
- -
Aikanaa 3 sarjaa Alessioita kuluttanut eri autoissa ilman mitään ongelmia. Nytkin on Golfissa 17" F1:set toista kesää eikä niissä mitään vikaa ole. Tottakai kun laittaa viereen 5 kertaa kalliimman vanteen, huomaa eron pintojen viimeistelyssä. Mielestäni aivan käypäset vanteet, eikä hintakaan ole paha.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”