Golf IV:n etu-umpioiden aukaisu.
Valvoja: ffp jäsenet
Golf IV:n etu-umpioiden aukaisu.
Eli olisin Joey-modaamassa etuvalojani ja olen kyllä lukenut vwvortexilta, että miten saisin valoni halkaistua, mutta jokin tässä tökkii. Eli onko jenkeillä ja meillä erilaiset valot, koska kaikki sanovat että ottaa irti jotkin 4 metalli klipsua ja sellaisia en kyllä löydä omista lampuistani? Uunissa olen lämmittänyt lamppuja ja en ole saanut yhtään edistymään.
Luulisin että on suunnilleen samalla tavalla kuin Borassa. Ne klipsut voi tietenki olla jäänyt matkan varrelle. Katsot vaan sen "lasin" ja umpion sauman ettei ole mitään mikä estäisi irtoamisen. Itse lämmittelin vain kuumailmapuhaltimella jonkun aikaa. Sitten tungin pari ruokailuveistä umpion ja lasin väliin ja kampeilin irti.
Muistaakseni nelosen umpioita oli useampi eri versio (Hella tai Valeo). Ja tosiaan on klipsuttomia versioita ja niissä on aivan hullun kova liima. Itse olen tallaasis umpioissa leikannut liima "U-uran" uloimman reunan kokonaan pois. Jotta pääsee veitsellä leikkaamaan liiman pois paremmin välistä. Jotkut umpioissa käytettävät liimat ei pehmene YHTÄÄN lämmittämällä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”