Passatin turbon päivitys K03 -> K04-23

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

S8k-80
-
Viestit: 113
Liittynyt: 28.8.2003 20:10

Passatin turbon päivitys K03 -> K04-23

ViestiKirjoittaja S8k-80 » 5.7.2005 7:44

Mitenköhän onnistuis? ;)
Viimeksi muokannut S8k-80, 13.3.2006 22:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

GTi 4
-
Viestit: 354
Liittynyt: 26.2.2005 16:54

ViestiKirjoittaja GTi 4 » 10.7.2005 17:15

Kyllä se pakosarja taitaa vähän liian ahdas olla...

Anagonda
-
Viestit: 2029
Liittynyt: 23.7.2003 8:18

ViestiKirjoittaja Anagonda » 11.7.2005 9:36

Mä sanoisin suoraan, että turha yrittää edes sillä orkkispakosarjalla.

Samppax
-
Viestit: 100
Liittynyt: 16.9.2003 18:44

ViestiKirjoittaja Samppax » 11.7.2005 15:58

Kyllä ainakin itse laittaisin mieluummin poikittais koneisen K03 sarjan kun sen S3/TT räpylä sarjan. K03 sarjaa vähän porttailee ja samalla porttailee myös pakopesän..

mk
-
Viestit: 185
Liittynyt: 5.9.2003 23:39

ViestiKirjoittaja mk » 12.7.2005 23:01

Ei vakiosarja kovin huono ole.

Orkkis pakosarja pitkittäiskoneessa riittää ainakin 280hp GT-Garretilla (mitattu). Varttimaili menee Quattrolla 13s pintaan.
http://www.atpturbo.com/root/releases/release041205.htm

S8k-80
-
Viestit: 113
Liittynyt: 28.8.2003 20:10

ViestiKirjoittaja S8k-80 » 19.7.2005 13:42

:)
Viimeksi muokannut S8k-80, 30.12.2005 22:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

tomppa1976
-
Viestit: 64
Liittynyt: 12.8.2004 21:46

ViestiKirjoittaja tomppa1976 » 19.7.2005 15:11

Meinasitko s8k-80 laittaa minkälaiset pakoputki/katti systeemit ton 04:sen perään?

SMJL
-
Viestit: 16
Liittynyt: 17.6.2005 14:00

ViestiKirjoittaja SMJL » 31.7.2005 22:58

Mites ton 04:sen pinnapulttien kiinnitys onnistui. Yhen orkkis reiän pystyy hyödyntään ja loput... hitsiliimaako?

S8k-80
-
Viestit: 113
Liittynyt: 28.8.2003 20:10

ViestiKirjoittaja S8k-80 » 1.8.2005 8:08

:I
Viimeksi muokannut S8k-80, 30.12.2005 22:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

SMJL
-
Viestit: 16
Liittynyt: 17.6.2005 14:00

ViestiKirjoittaja SMJL » 1.8.2005 11:27

Niinpä näyttää olevan v-mäinen homma. Millä langalla? Kannattaisiko hitsata orkkis reiät umpeen ja porata uudet reiät helicoileilla, vai miten ton pakopesän hitsaamisen ja porailun kanssa on? Tällai olisi varmaan helpompi asentaa takaisin? Pultit 12.8 niin kestää edes hiukan kiristystä...

S8k-80
-
Viestit: 113
Liittynyt: 28.8.2003 20:10

ViestiKirjoittaja S8k-80 » 1.8.2005 13:15

:(
Viimeksi muokannut S8k-80, 30.12.2005 23:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

SMJL
-
Viestit: 16
Liittynyt: 17.6.2005 14:00

ViestiKirjoittaja SMJL » 11.8.2005 8:32

Oletko käynyt Passatin kanssa penkillä jo?

S8k-80
-
Viestit: 113
Liittynyt: 28.8.2003 20:10

ViestiKirjoittaja S8k-80 » 11.8.2005 11:27

en
Viimeksi muokannut S8k-80, 13.3.2006 22:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

S8k-80
-
Viestit: 113
Liittynyt: 28.8.2003 20:10

ViestiKirjoittaja S8k-80 » 13.11.2005 11:03

oo
Viimeksi muokannut S8k-80, 13.3.2006 22:16. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

SMJL
-
Viestit: 16
Liittynyt: 17.6.2005 14:00

ViestiKirjoittaja SMJL » 27.11.2005 22:33

Teitkö ite katista taaksepäin olevan putken pätkän vai kuinka? Ota salkku pois sieltä takaa ja vapaammin virtaava peräpönttö niin alavääntö paranee...


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa