Quantity adjuster (N146): Upper limit reached (VAG-COM)

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

XcX
-
Viestit: 20
Liittynyt: 20.5.2004 21:38

Quantity adjuster (N146): Upper limit reached (VAG-COM)

ViestiKirjoittaja XcX » 24.6.2005 14:32

Auto on Golf Tdi vm.99 66Kw AGR
Vaihdettu pumppu ja suuttimet, lisäksi PSI:n lastu.
VAG-COM kertoo tuollaisen vikakoodin, kun
tein potikka systeemin ahtopaineitten nostamiseksi.
(ei kestä tosiaankaan paljoa säätöä niin tulee heti vikakoodi)
Mitä kyseinen koodi mahtaa tarkoittaa???

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 25.6.2005 17:05

Minulla AHU antaa saman koodin jos EVRY liian "isolla" tyhjäkäynnillä eli käy röpeltämään.

XcX
-
Viestit: 20
Liittynyt: 20.5.2004 21:38

ViestiKirjoittaja XcX » 25.6.2005 20:40

Se ahtopaineen säätöventtiili (N75) nakuttaa vaimeasti kun
potikka on minimi asennossa, mutta kun sitä alkaa
säätämään niin se nakutus kovenee huomattavasti.
Johtuiskohan se vikakoodi kenties sieltä?

Puuhis
-
Viestit: 198
Liittynyt: 6.9.2003 21:08

ViestiKirjoittaja Puuhis » 25.6.2005 22:22

Nopealla guugletuksella löytyy jotain infoa vikakoodista.

esim: tämä

Jos nyt näin nopeasti arvailisin tuon ilmoituksen syytä, johtunee se siitä, että pumpun määränsäädin tekee jotain aivan muuta mitä ecu pyytää. Eli luultavasti tässä tapauksessa noilla evry-patenteilla saaduilla pyydetyillä arvoilla pumpun säätövarat loppuvat kesken.

LM
-
Viestit: 985
Liittynyt: 23.1.2004 9:05

ViestiKirjoittaja LM » 26.6.2005 19:58

Jos se psi on johtojen väliin laitettava boksi, eikä lastu, niin koitappa ilman sitä.

TDIfreak
-
Viestit: 1798
Liittynyt: 28.7.2003 13:49
Viesti:

ViestiKirjoittaja TDIfreak » 26.6.2005 21:21

Hälytys tulee pumpun määränsäätäjän ylärajasta. Ahtopaineen nosto vastusvirityksellä ei pitäisi mitenkään vaikuttaa asiaan. Oletko varmasti oikealla piuhasarjalla nostamassa ahtoja... :D.

XcX
-
Viestit: 20
Liittynyt: 20.5.2004 21:38

ViestiKirjoittaja XcX » 27.6.2005 8:27

anturi on kuulerin yläpäässä olevassa paineputkessa
jäähdytinneste säiliön ja koneen suojapahvinvälissä,
erittäin näkyvällä paikalla.

kotiteknikko
-
Viestit: 4
Liittynyt: 10.1.2004 1:42

ViestiKirjoittaja kotiteknikko » 18.1.2006 16:58

autona audi -98 1.9 tdi 110 heppanen ei huolinu mitään vastuksia väliltä 120 - 570 sinne 2 ja 3 piuhan välille. Vikakoodi aina sama quantity adjuster fault. konekoodia en muista. :(

homma visnuttaa koska joihinkin vag konsernin autoihin homma näyttää pelittävän aika hyvin...

onko muilla kokemuksia kyseisestä?

ja mitkä säädöt on voimassa sillon kun hehkuvalo räpsyttää tuleeko sitä soppaa vastuksen määräämällä tavalla vai onko sielä joku oletus päällä?

XcX
-
Viestit: 20
Liittynyt: 20.5.2004 21:38

ViestiKirjoittaja XcX » 21.3.2006 18:12

Psi:ssä vika..
Viimeksi muokannut XcX, 21.3.2006 19:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Trompi
-
Viestit: 753
Liittynyt: 13.12.2004 14:21
Viesti:

ViestiKirjoittaja Trompi » 21.3.2006 18:31

Määräsäädin tapissaan. Tulee jos tekee liian rajun Evry-modin.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa