Eli Golffi sammuu kesken ajon mutta lähtee kuitenkin vielä käymään normaalisti. Kerran tuo ei enää lähtenyt ja autosta vaihdettiin bensapumpun rele nro. 409 (1J0 906 383C). Tämän jälkeen auto toimi moitteettomasti jonkin aikaa, mutta sammui kuitenkin taas ja lähti käymään. Sammumisen jälkeen kuului releen raksutusta nopeassa tahdissa.
Vikakoodeja oli monia ennen releen vaihtoa ja kaikki intermittenttejä. Releen vaihdon ja sammumisen jälkeen muistista löytyi seuraavat vikakoodit:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low (1.8L R4/5VT MOTR HS D02)
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
01314 - Engine Control Module (KOMBI+WEGFAHRS)
49-10 - No Communications - Intermittent
01314 - Engine Control Module (Gateway K<->CAN)
49-10 - No Communications - Intermittent
Voisiko uusikin rele olla rikki, vai olisiko jossain kontaktihäiriö? Olen yrittänyt löytää mahdollisia huonoja liitoksia, mutta kaikkia mitä olen katsonut näyttävät olevan kunnossa. Olen myös vaihtanut samankokoisten sulakkeiden paikkoja keskenään.
Huomasin myös että kun moottori sammuu niin kierroslukumittari menee nollaan vaikka vaihde on päällä ja kytkin ylhäällä, onko tämä normaalia? Auto on siis Golf IV 1.8T (AGU) vm. 2000.
Missäköhän vika mahtaisi olla?
IV GTI Golffi sammuu
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Vika oli bensapumpun sähköissä. Virtaa tuli mutta maapiuha päästi karkuun kun pumppua rasitettiin. Vika löyty heti kun auto meni huollon sähköpuolelle. Which is nice... Vaikka auto oli tutkittavana ja ihmeteltävänä yli viikon, oli lasku kohtuullinen. VV-Auto otti mukisematta omaan piikkiinsä uuden pumpun. Joka siis vaihdettii kahdesti. Eli, vaikka kesti niin positiivinen yllätys oli Hertsikan VV.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa