J2 muovikaarista, ksymyksiä?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
J2 muovikaarista, ksymyksiä?
Eli sattui tapaturma ja napsahti muovikaaret romuksi. nyt olisi tarkoitus ostaa uudet kaaret tohon omaan jettaan joka on mallia2 ja neljällä sisään/uloskäynti luukulla. tarkoitus olis laittaa ne G60 kaaret ja helmat.
GTI kaaret on ilmeisesti erinlaiset ku nämä G60 aloin vaan varmistaan asiaa sillä olis tiedossa GTIkaaret, vaan ku ei taida olla samanmoiset kuin G60?
onkos ovien lukumäärällä väliä noita hankkiessa? käykö G:n kaaret pikku puskurien kans?
saa tarjota mulle privana kyseistä sarjaa jos jollain lojuu ylimääräisenä.
GTI kaaret on ilmeisesti erinlaiset ku nämä G60 aloin vaan varmistaan asiaa sillä olis tiedossa GTIkaaret, vaan ku ei taida olla samanmoiset kuin G60?
onkos ovien lukumäärällä väliä noita hankkiessa? käykö G:n kaaret pikku puskurien kans?
saa tarjota mulle privana kyseistä sarjaa jos jollain lojuu ylimääräisenä.
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
Pakko laittaa tähän topikkiin kymysystä:
Hommasin tollasen 4-ovisen -89 Jettan, joka on pikkupuskureilla. Lokarinkaaret on hieman ruosteessa ja aattelin et ne ois helpoin "korjata" leikkaamalla ylimääräset pois ja laittamalla muovikaaret. Kysyys kuuluukin, et mitkä kaikki kaaret tohon autoon sopii? Käykö esim. 3-ovisen gti-golffin muovikaaret tohon ja saako niiden kaarien alta leikattua sitä peltiä mitenkä paljon?
Oon hieman alottelija näissä Jetta/Kakkakoppa-asioissa, mut eiköhän se tästä aukea, pikkuhiljaa... ;)
Niin ja jos on tohon mun jediin sopivia kaaria, ni saa tarjota.
Hommasin tollasen 4-ovisen -89 Jettan, joka on pikkupuskureilla. Lokarinkaaret on hieman ruosteessa ja aattelin et ne ois helpoin "korjata" leikkaamalla ylimääräset pois ja laittamalla muovikaaret. Kysyys kuuluukin, et mitkä kaikki kaaret tohon autoon sopii? Käykö esim. 3-ovisen gti-golffin muovikaaret tohon ja saako niiden kaarien alta leikattua sitä peltiä mitenkä paljon?
Oon hieman alottelija näissä Jetta/Kakkakoppa-asioissa, mut eiköhän se tästä aukea, pikkuhiljaa... ;)
Niin ja jos on tohon mun jediin sopivia kaaria, ni saa tarjota.
Tämmöisethän siihen passaa:
Levikesarja -87. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95-21370 42.00€
tai
Levikesarja 88- (Vihje: Harva maski). . . . . . . . . . . 95-21373 38.00€
Nämä^ovat siis ne "tavis" muovikaaret jotka voi bongata esim. Golffin malleista CL, GL, GT, Manhattan, GTI (-89 asti).
Tai sitten Jetan omat Flair/GTX-kaaret tai Golffin GTI- tai G60-sellaiset.
Näitä^on puolestaan käytetty niissä "isopuskuri"-malleissa...lukunottamatta Golf Country jossa on Geen kaaret + pikkupuskimet...
Ovat vähän kalliimmat.
Levikesarja -87. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95-21370 42.00€
tai
Levikesarja 88- (Vihje: Harva maski). . . . . . . . . . . 95-21373 38.00€
Nämä^ovat siis ne "tavis" muovikaaret jotka voi bongata esim. Golffin malleista CL, GL, GT, Manhattan, GTI (-89 asti).
Tai sitten Jetan omat Flair/GTX-kaaret tai Golffin GTI- tai G60-sellaiset.
Näitä^on puolestaan käytetty niissä "isopuskuri"-malleissa...lukunottamatta Golf Country jossa on Geen kaaret + pikkupuskimet...
Ovat vähän kalliimmat.
http://ffp-motorsport.com/tuning/g60kaare.php
Auttaisko noi pari kuvaa yhtään, kyllähän tuosta tuon leveyseron näkee silmälläkin.
Auttaisko noi pari kuvaa yhtään, kyllähän tuosta tuon leveyseron näkee silmälläkin.
Sanoisin ettei oikein onnistu. Ne kaarethan tulevat nimenomaan kiinni siihen kaaren alapokkaukseen. Lisäksi tuo kaari on aikalailla korirakennetta tukeva patentti (sisälokari kiinni ulkopellissä).Hommasin tollasen 4-ovisen -89 Jettan, joka on pikkupuskureilla. Lokarinkaaret on hieman ruosteessa ja aattelin et ne ois helpoin "korjata" leikkaamalla ylimääräset pois ja laittamalla muovikaaret.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”