Karttunen Bros.tallilla
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Itseltä löytyy tallin nurkalta kanssa mk1 Jetta, dsl-versio ja neliovinen. Joskus vois alkaa jalostaa siitä vastaavanlaista, kun löytyy vielä lisäksi ykkösmallin gti golf varaosa-auto tekniikkaa myöten :) Aika näyttää..
älä nyt saakeli mene ykkköskorista gti kolffia tuhoamaan.
myy vaikka ennemmin mulle se halvalla :)
Heh, nimenomaan kaikki mummon wanhat matkalaukut ja tuo cokiscuuleri katolle hamppuköydellä kiinni. Lieventää yleensä just sopivasti tuota _tontitusta_. Laitas Jone joku "maasturi" tohon Jetan rinnalle ja nappaa kuva: voi selkiintyä äkkinäiselle tuo tontituksen määrä paremmin kun saa mittakaavaa.
Tuskinpa löytyy muita edes vähän tuohon tyyliin päin olevia kulkineita rajojemme sisäpuolelta. Harmi sinänsä.
Tuskinpa löytyy muita edes vähän tuohon tyyliin päin olevia kulkineita rajojemme sisäpuolelta. Harmi sinänsä.
Verrattiin Classicien kans Jetan katon korkeutta,veljen Retro golf III:seen.
Golf katonkorkeus minua kaulaan
Jetan katonkorkeus minua kainaloon
Kun miettii kumpanenhan olisi alkuperäiskorkeudessa korkeampi,voi päätellä miten matala Jetta on ;)
Golf katonkorkeus minua kaulaan
Jetan katonkorkeus minua kainaloon
Kun miettii kumpanenhan olisi alkuperäiskorkeudessa korkeampi,voi päätellä miten matala Jetta on ;)
Et kai Rolle haasta mua oikeuteen tekijänoikeuslakien suhteen, nimittäin nuo vanteet nappasin sun golffin kuvasta :) Ja Jaakkolan vanhasta VR6 Ventosta nuo puskurit. Helmat oli jostain mk3 cabrio golffista. yyyber hieno takaspoileri oli jostain jenkkilotjosta.
Tuo takapää näyttää muuten vanhalta bemarilta :D
Tuo takapää näyttää muuten vanhalta bemarilta :D
-
- -
-
- ffp jäsen
-
- ffp jäsen
No niin,nyt loppu paskanjauhanta ja palataan asiaan :)
Ku kerta joku haluaa Jettaan sellaset vanteet ja ei telinettä ja toiset haluaa toiset vanteet ja telineen,nii tää on osviittaa antava kyssäri ;))
Otan viikonloppuna kuvia Jetasta,laitanko alle winterit,flatit vai classicit??
Laitanko roiskeläpät ja telineen ja kaiken mahdollisen krääsän vai ihan cleaninä vaan???
Voitte ehdottaa ja jakaa mielipiteitä,mut itsellä on jo kyllä valmis suunnitelma =)
Ku kerta joku haluaa Jettaan sellaset vanteet ja ei telinettä ja toiset haluaa toiset vanteet ja telineen,nii tää on osviittaa antava kyssäri ;))
Otan viikonloppuna kuvia Jetasta,laitanko alle winterit,flatit vai classicit??
Laitanko roiskeläpät ja telineen ja kaiken mahdollisen krääsän vai ihan cleaninä vaan???
Voitte ehdottaa ja jakaa mielipiteitä,mut itsellä on jo kyllä valmis suunnitelma =)
Kaikki vain..
Täältä tulee ääni porkke-blingblingvanteille + kaikelle sälälle.
Telineet katolle ja läpät ja laukut mukaan.
Hieno auto!
Telineet katolle ja läpät ja laukut mukaan.
Hieno auto!
-
- ffp jäsen
Aeaeae ku on upee peli! Milläs on muute kassit kiinni katolla? Kuvissa ei ilmeisesti millään. Nahkaremelit tai suht ohkanen hamppuköysi kiinnitykseen, niin pysyy tavarat katolla kylilläkin :)
Ootkos Jone millonka taas ajelemassa tuosta nurkalta ohi? Lähehän seuraavalla kerralla liikkeelle tuolla Jetalla ku vielä nuita ilimojakii vois olla ;)
Ootkos Jone millonka taas ajelemassa tuosta nurkalta ohi? Lähehän seuraavalla kerralla liikkeelle tuolla Jetalla ku vielä nuita ilimojakii vois olla ;)
Kuvassa ei oo tavarat millään kiinni,viskattiin vaan telineelle kuvauksen ajaksi,eikä telinekkään ole kohillaan,tuli siinä kiireessä liian eteen :(
Viikko sitten pyörähin moikkaamassa anoppia/appiukkoa siellä päin,eli en ihan heti ole tulossa uudestaan.Mut katotaan sitten ku saisin katsastettua ton Jetan,sit vois ihan huvikseenkii rundailla,vaikka romikselle osia hakemaan.
Kyllä naapurin pojilta loppu saabin laitto siihenpaikkaan ku läksin tallilta kuvauspaikalle :D
Viikko sitten pyörähin moikkaamassa anoppia/appiukkoa siellä päin,eli en ihan heti ole tulossa uudestaan.Mut katotaan sitten ku saisin katsastettua ton Jetan,sit vois ihan huvikseenkii rundailla,vaikka romikselle osia hakemaan.
Kyllä naapurin pojilta loppu saabin laitto siihenpaikkaan ku läksin tallilta kuvauspaikalle :D
Katsastusmies oli aikalailla hiljanen,ja etsi vikoja oikein olantakaa.
Ei meinannu uskoo että maavara on 10cm,valojen alareunan mittas varmuuden vuoksi,valojensuuntauksen tarkisti 2 kertaa,kävi ajamassa rinkiä 3 minuuttia jos vaikka renkaat hipasis lokasuojiin jne...
Eli setä ei tykänny et oli laiteltu Jettaa hieman siistimmäks,otti silmätikuksi,niinku aina laitetut autot jollain katsastus-setällä.
Mut ei se mitään,joutu nöyrtymään ja laittamaan leiman papereihin =)
Ei meinannu uskoo että maavara on 10cm,valojen alareunan mittas varmuuden vuoksi,valojensuuntauksen tarkisti 2 kertaa,kävi ajamassa rinkiä 3 minuuttia jos vaikka renkaat hipasis lokasuojiin jne...
Eli setä ei tykänny et oli laiteltu Jettaa hieman siistimmäks,otti silmätikuksi,niinku aina laitetut autot jollain katsastus-setällä.
Mut ei se mitään,joutu nöyrtymään ja laittamaan leiman papereihin =)
-
- -
Kukas oli katsastus setänä??
Mulla oli 3 kuukautta katsastus myöhässä.
muutoskatsastus piti tehdä renkaille ja alustalle. vaikkei ole kuin pelkät madallusjouset.
Takana ei palanut kumpikaan rekkarin valo ja ikkunassa joku tarra. tarkoitti varmaan vanhaa verotarraa.
päästi läpi kuitenkin. Ja Moottorin etummainen tukityyny oli paskana. ei edes huomannut.
Nätti auto on ku tuli yks päivä vastaan. harmi ku pitkään kerennyt ihailemaan.
Mulla oli 3 kuukautta katsastus myöhässä.
muutoskatsastus piti tehdä renkaille ja alustalle. vaikkei ole kuin pelkät madallusjouset.
Takana ei palanut kumpikaan rekkarin valo ja ikkunassa joku tarra. tarkoitti varmaan vanhaa verotarraa.
päästi läpi kuitenkin. Ja Moottorin etummainen tukityyny oli paskana. ei edes huomannut.
Nätti auto on ku tuli yks päivä vastaan. harmi ku pitkään kerennyt ihailemaan.
Laitettiin flatit alle (veli koklaa,minä kuvaan)
edit:tuli sit poltettua takarenkaita tänään :)
Käytiin kaupassa ja tyttäreni (7v) oli takapenkillä ja viikonlopun ruuat takakontissa,ja lievää nousua kiihdytys ja renkaat hankautuu savuna ilmaan kaariin :D
edit:tuli sit poltettua takarenkaita tänään :)
Käytiin kaupassa ja tyttäreni (7v) oli takapenkillä ja viikonlopun ruuat takakontissa,ja lievää nousua kiihdytys ja renkaat hankautuu savuna ilmaan kaariin :D
No tuo golf4:n kommentti nyt meni lievästi hyvän maun rajojen ulkopuolelle. Kommentti kertoo samalla sen ettei golf4 tiedä yhtään mitään tuosta autosta.
Ja tämä keskustelu loppuu tähän. Jos ei ole mitään asiallista sanottavaa Jetasta niin kirjotelkaa sitten vaikka mulle privaviestejä, onpahan jotain viihdettä iltojen iloksi.
Ja tämä keskustelu loppuu tähän. Jos ei ole mitään asiallista sanottavaa Jetasta niin kirjotelkaa sitten vaikka mulle privaviestejä, onpahan jotain viihdettä iltojen iloksi.
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=21960
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=21436
näihin varmaan viitattiin.
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=21436
näihin varmaan viitattiin.
-
- ffp jäsen
Niinkun on sanottu että yleensähän tämmöiset vanhemmat autot eivät tämän päivän lippispää nuorisoa kiinnosta niinkuin ei minuakaan nämä (makroflexia puskureihin uponnut jo kymmenen purkkia eikä vieläkään riitä) autot jotka on madallettu julmetuilla levikkeillä jotka on maassa kiinni, mutta korin ja renkaan väliin jää vielä monen sentin raot .
Mutta se on selvää että moni varmaan ajattelee että onko purkutuomion partaalla olevaa auto ruveta rakentamaan näin perusteellisesti ja laittaa rahaa nelinumeroisia lukuja niin kyllä ainakin meidän mielestä tämä auto kannatti pelastaa kun näitä 1 koppasia ei niin paljoa liikenteessä näy ( Ahveniston reissulla 1 hopean värinen neliovinen Jetta nähtiin).
Mutta se on selvää että moni varmaan ajattelee että onko purkutuomion partaalla olevaa auto ruveta rakentamaan näin perusteellisesti ja laittaa rahaa nelinumeroisia lukuja niin kyllä ainakin meidän mielestä tämä auto kannatti pelastaa kun näitä 1 koppasia ei niin paljoa liikenteessä näy ( Ahveniston reissulla 1 hopean värinen neliovinen Jetta nähtiin).
nojoo, mä oon varmaan sen ikänen kuin nuo Janne-Pakan mainitsemat lippalakkipäiset pojat ja käytän joskus itsekin lippalakkia (en kaljamainoslakkia) ;), mutta ei noi kusilautapakkelihelvetit oikein vois vähempää kiinnostaa, toisin kuin retro/oldskuul -laitteet, jollainen itsellekin pitäisi rakentaa (seuraava rojekti??). Eli rispektii vaan veljeksille uranuurrosta suomessa ja onnittelut hienoista autoista.
Täytyy sanoa kyllä et omastakin kaveripiiristä löytyy muutama joka ei retroa oikein "digaa", vaan pitää jotain alustavalosiipihärveleitä maailman hienoimpina.. autoista ei juuri noitten kanssa jaksakkaan jutella.
Täytyy sanoa kyllä et omastakin kaveripiiristä löytyy muutama joka ei retroa oikein "digaa", vaan pitää jotain alustavalosiipihärveleitä maailman hienoimpina.. autoista ei juuri noitten kanssa jaksakkaan jutella.
Vaikka itse olen vielä nuori kossi, niin itse kyllä pidän juuri näistä oldskool peleistä. Kuola valuu, kun näitä restauroituja mk1 Jettoja/Golffeja kattelee. Tommonen mk1 Cabrio Golffi ruennut kiinnostamaan tuossa Corradon ja 200SX:n rinnalla kovasti (vaikka aika erisarjassa ovatkin).
Mut propsit täältäkin suunnalta, hieno Jetta on!
Ja tosiaan itseäkin kiinnostaisi joskus tommonen mk1 Golf projeki toteuttaa, mutta riittäkö taito on sitten eri asia. :(
Mut propsit täältäkin suunnalta, hieno Jetta on!
Ja tosiaan itseäkin kiinnostaisi joskus tommonen mk1 Golf projeki toteuttaa, mutta riittäkö taito on sitten eri asia. :(
Niin no otetaan sitten toinen ääripää vastakohdaksi. Eli minua pitäisi kiinnostaa pakkelituningsiipi -helvetit. Mutta ei. Hienojahan entisöidyt ja puunatut autot ovat. Arvostan kovasti niitä jotka näitä jaksaa tehdä. Tässäkin ilmeisesti osaava kaveri asialla. Enemmän arvostusta täältäkin näille retroille irtoaa, kun maxtuning pirsseille.
Kyse on vaan siitä, että tuo auton malli ei kyllä miellytä silmää ei sitten huonostikkaan. Mutta sepä onkin makuasia.
Kyse on vaan siitä, että tuo auton malli ei kyllä miellytä silmää ei sitten huonostikkaan. Mutta sepä onkin makuasia.
Löysin punasesta mörssistä suht raren korkin,ja taidan pitää sen ittelläni.Laitan sit näyttelyissä paikalleen jottei "kulu" käytössä,repro korkki saa kulua tankatessa,niitä saa aina uusia :)
Suomessa ei tunnu harvinainen kama menevän kaupaks,mut oli jenkeistä kovasti kysyntää korkille,Cullenia myöten,mutten myy.
Suomessa ei tunnu harvinainen kama menevän kaupaks,mut oli jenkeistä kovasti kysyntää korkille,Cullenia myöten,mutten myy.
Hienoa työtä on Jone tehnyt, tunnustus siitä.
Mullakin olisi madallusta ja vanteita vaille valmis "retro" (alkaa muuten kohta etoa toi sana). Kromitkin löytyy ihan orkkiksena.
http://www.ultimatevw.com/imanager/?kat ... &kuva_id=1
Auto on minua 6 vuotta vanhempi, joten harrastaa näitä tosiaan muutkin kuin 50+ mobilistit. :)
Mullakin olisi madallusta ja vanteita vaille valmis "retro" (alkaa muuten kohta etoa toi sana). Kromitkin löytyy ihan orkkiksena.
http://www.ultimatevw.com/imanager/?kat ... &kuva_id=1
Auto on minua 6 vuotta vanhempi, joten harrastaa näitä tosiaan muutkin kuin 50+ mobilistit. :)
Hommasin Jettalle "nenänlämmittimen" ettei kivet hakkaa ja moukaroi peltiä huonoks :)
Sulta Jone vielä puuttuu se salmiakkikuvioinen peite tohon maskin päälle...jos vaikka tulis kylmä kesä! ;)
Meitsiltä löytys Derbyn sellainen...paha vaan kun ei ole enää siihen sopivaa autoa. Tuli hukattua pois aikana jolloin retroilusta ei oltu kuultukaan...:(
Eipä sitä silloin pitänyt minään vaikka oli Mars rot pinnassa ja jakkarat orggis ruskeeta samettia. Kromiaki oli sen verran mitä -79 LS:ssä oli...YHYY!
Meitsiltä löytys Derbyn sellainen...paha vaan kun ei ole enää siihen sopivaa autoa. Tuli hukattua pois aikana jolloin retroilusta ei oltu kuultukaan...:(
Eipä sitä silloin pitänyt minään vaikka oli Mars rot pinnassa ja jakkarat orggis ruskeeta samettia. Kromiaki oli sen verran mitä -79 LS:ssä oli...YHYY!
Heh,löysin Sveitsiläisestä VW forumista mun Jetasta juttuu Classicit alla :)
Olivat photosopanneet vähä isommiks ATS:iä ja joku oli "laittanu" BBS RS:t alle :)
Tosta lukemaan
Olivat photosopanneet vähä isommiks ATS:iä ja joku oli "laittanu" BBS RS:t alle :)
Tosta lukemaan
Palaa sivulle “Projektiosasto”