Vinkkejä kaipailisin ykkös golfin päästöarvoihin, ei tullut leimaa.
Tyhjäkäynnillä
CO% = 1,01 (liikaa)
CO2 = 14,2
HCPPM = 170 (liikaa)
O2 = 1,2
Kierroksilla
Co = 0,2
Co2 = 13,3
Hcppm = 70
O2 = 0,8
Lambda = 1,030
Nämä arvot siis ennen kuin vaihdettiin virranjakajan kansi ja pyörijä uusiin. Tulpat kanssa tuoreet.
Uusilla osilla ja tyhjäkäyntiä sytytystä säätämällä saatiin seuraavat arvot:
Tk
Co = 0,39
Co cor = 2.10 (liikaa?), eikö tämä cor arvo ole se, jota luetaan?
Hcppm = 49
Co2 = 2,4
O2 = 17,69
Lambda 0.000
Rpm 750
Kierroksilla
Co = 0.17
Co cor= 0.19
HCppcm = 26
Co2 = 13,5
O2= 1,84
Lambda 1,087
Rpm 2850
Hetken aikaa sai kierroksilla myös hakea, että sai Co arvon alle sallitun 0,3. Uutta osaa siis tulpat, virranjakajan kansi ja pyörijä, öljyt, ilmansuodatin. Strobovalo saadaan vielä lainaan että saadaan varmasti sytytys kohdalleen, mutta jotenkin epäilen että olisi siitä enää kiinni. Miltä arvot teidän silmiin näyttää?
-89 1.8 JH päästöt
Valvoja: ffp jäsenet
Re: -89 1.8 JH päästöt
Joku heittää nyt jutuissa. - 89 ei ole ykköskoppainen.
Kyseessä lienee kaasarikone ilman kattia?
Mulla on korjaamon seinällä viralliset arvot, pitää tsekata. Äkkiseltään 2. otoksen arvot pitäis olla ok.
Mulla on korjaamon seinällä viralliset arvot, pitää tsekata. Äkkiseltään 2. otoksen arvot pitäis olla ok.
-
- -
Re: -89 1.8 JH päästöt
Axi kirjoitti:Joku heittää nyt jutuissa. - 89 ei ole ykköskoppainen.
Avo malli niin taitaa käsityksen mukaan olevan kaikki ykköskorimallia aina -93vm asti. K-jetti ja katti myös. Menihän se sitten läpi päästöistä kun sääti strobolla ennakon kohdalleen ja ajo kuumaksi!
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”