Mk2 1.8 turbotus
Valvoja: ffp jäsenet
Mk2 1.8 turbotus
Mk2 jetan 1.8 GU moottorin turbotus, onko mahoton homma ja kestääkö? Tarkotuksena ei ole mitään huimia summia ottaa ulos. Katsastukseen ei vissiin pitäisi olla kun teholaput ja kunnon jarrut? mistä taka-akseli levyillä? Etujarrut varmaan myös uusittava? Mistä pakosarja? Minkä kokone turbo? mikä ecu? Jonkinnäköstä projektia tarviis tylsiin iltoihin :D
Re: Mk2 1.8 turbotus
Vaihtoon menee mm. kaikki. Jos haluat harrastaa, niin ehdottaisin esim. Megasquirtin opettelua ja asennusta ilman turbotuksia tässä kohtaa. Toi taisi olla kaasutinmoottori niin siinä on jo jonkin verran opettelua ja väsäämistä että saat muutettua ruiskumoottoriksi.
Re: Mk2 1.8 turbotus
Juvonen kirjoitti:Vaihtoon menee mm. kaikki. Jos haluat harrastaa, niin ehdottaisin esim. Megasquirtin opettelua ja asennusta ilman turbotuksia tässä kohtaa. Toi taisi olla kaasutinmoottori niin siinä on jo jonkin verran opettelua ja väsäämistä että saat muutettua ruiskumoottoriksi.
Joop, kuulostaa vähä siltä että eri koneen metsästämiseks menee :p
Re: Mk2 1.8 turbotus
Väännät ensin alustan, ohjauksen ja jarrut vastaamaan g60, niin sitten joku purkukuntoinen 1.8t tekniikalla oleva auto, mistä saat nostella kaiken osa kerrallaan. Silloin on leimalle kuitti osista ja tiedot mistä peräisin, niin ei jää leima kiinni siitä.
Ja kun tekee täydellisen siirron, niin vianhakukin helpottuu paljon.
Ja kun tekee täydellisen siirron, niin vianhakukin helpottuu paljon.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa