Auto on ollut suurimman osan elämästään vanhemman herrasmiehen ajokkina, joten elämänsä alkutaipaleella on huoltoja tehty suhteellisen tiheään. Ohjeiden mukaan 6kk välein, oli sitten kilsoja tullut tahi ei. Samalla myös pohjaan on vedelty ruosteenestoa joten kohtuu hyvässä pellissä on vieläkin pysynyt. Ostettaessani auton 07 siinä oli myös penkinpäälliset paikoillaan jotka ilmeisesti ovat uudesta asti olleet paikoillaan. Kilsoja ostettaessa ei kauheasti koriin ollut kerinnyt vielä tulemaan. Auto kuitenkin jäi talvella 07 seisomaan latoon, aika ei ollut tuolloin vielä kypsä sen osalta.
Ensimmäisessä kuvassa näkyvät penkinpäälliset vielä paikoillaan. 2007


Vuonna 2009 kesällä/ keväällä kaivoin auton taas ladosta ulkoilmaan. Ohjelmassa oli perus huolto osien vaihtoa koneeseen ja pientä maalausta ruostuneisiin osiin. Samalla myös nykäisin penkinpäälliset irti ja alta paljastui lähes täydellinen sisusta.





Peltivanteet ja vakio alusta joutuivat myös vaihdon kohteeksi 09 kesällä. Alle tuli perus säädettävää tolppaa ja 15" vannetta kaposilla nankangeilla. Ja heti alkoi näyttämään omaan silmään paremmalta. Mutta leimalle lähdettäessä jarruputki tuli tiensä päähän ja kiireet auton osalta loppuivat taas hetkeksi.



2010 kesällä työpaikan vaihduttua lähemmäs ja diisseli käyttiksen myynnin jälkeen tuli jetta taas mieleen. Kun työ matka jäisi 20km huitteille pävässä, voisi jetalla tuon surutta päästellä. Aloin laittelemaan autoa leima kuntoon. Mitään suurempia jippoja ei leimalle vaadittukaan, perus kehumiset kunnosta ja kovaa ajoa, tosin syksy häämötti jo lähellä.
Pieninä kosmeettisina päivityksinä tuona kesänä vaihtelin isot muovikaaret autoon ympäriinsä, kun takaa olivat ohuet muovikaaret ajan saatossa hukkuneet.
Talvi ajokkina tuo ei oikein häikäissyt niin pistin jälleen talveksi lepäilemään odottamaan vuotta 2011



2011 kesällä auto tuli taas ajoon. Tällä kertaa pävittelin sisustaan GTI:n ratin sekä mankan taakse löysin hopeisen taustalevyn. Myös nurkissa ollut lisämittaristo paketti löysi tiensä kabiiniin. Ulkopuolelle päivityksiin kuuluin harmaiden rispaantuneiden helmateippien vaihto uusiin mustiin. Korin muoviosat saivat myös kuumailmapuhallinta osakseen. Joten tässä kunnossa mentiin kesä loppuun.



