DCC auton tunnistaminen?
Valvoja: ffp jäsenet
DCC auton tunnistaminen?
Sori jos tähän on jo vastaus jossain, mutta en millään löytänyt ainakaan... Eli olen tässä vähän katsellut mk7/mk7.5 PP GTi Golffeja. Joko niitä on todella vähän markkinoilla DCC-alustalla tai sitten myyjäliikkeet eivät osaa niistä mainita. Pystynkö mitenkään toteamaan etänä, esim. vin:n avulla onko siihen tilatessa DCC ruksattu?
Re: DCC auton tunnistaminen?
https://erwin.volkswagen.de/erwin/showHome.do
Sieltä maksat haluamasi käyttöajan ja saat vinillä katsottua mitä sinne tehtaalla laitettu.
Sieltä maksat haluamasi käyttöajan ja saat vinillä katsottua mitä sinne tehtaalla laitettu.
Ok, kiitos. Täytyy perehtyä. Riittäkö individual-rekisteröinti vai pitääkö olla company?
Itse ainakin ihan yksityisenä sinne rekisteröitynyt.
-
- -
- Viesti:
Toivottavasti sulla on tavoitteena välttää niitä. :D
Jousille ei tee mitään, helvetin kallis korjata, eikä sitä käytännössä koskaan tuu säädettyä muuta kun kuriositeetin takia. Tälläsiä kokemuksia parilta kaverilta...
Mielummin hyvä jälkiasenteinen alusta.
Jousille ei tee mitään, helvetin kallis korjata, eikä sitä käytännössä koskaan tuu säädettyä muuta kun kuriositeetin takia. Tälläsiä kokemuksia parilta kaverilta...
Mielummin hyvä jälkiasenteinen alusta.
Jaa. Itse olen kuullut ihan muuta. Parillakin tutulla dcc löytyy ja nimenomaan käyttävät comfortia arjessa ja huonommilla teillä. Sitten taas hyvillä mutkapätkillä ja radalla kovempia asetuksia. Huomattava ero kuulemma.
-
- -
- Viesti:
Joo, radalla sentään nuokin kaverit väänsi tiukemmalle, kun ei pompotus enää niin haitannut.
Toinen oli Scirocco ja toinen TTS. Jälkimmäisestä hajosi toinen takaiskari, ni osat oli jotain 1100...1200 € luokkaa. :/
Toinen oli Scirocco ja toinen TTS. Jälkimmäisestä hajosi toinen takaiskari, ni osat oli jotain 1100...1200 € luokkaa. :/
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”