Olen vaihtamassa -09 Golfiin (Mk6) jarrunesteitä "pressure bleederin" avulla. Olen ymmärtänyt, että on olemassa jonkinlainen sääntö, missä järjestyksessä mikäkin kulma valutetaan.Olen kuitenkin saanut hieman ristiriitaisia neuvoja, ja sen vuoksi käännyn kysymään, voisiko joku kertoa -09 Golf Mk6 järjestyksen..?
Kiitos!
Jarrunesteen vaihto Golf 6
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Re: Jarrunesteen vaihto Golf 6
Kauimmaisesta lähimpään on se perinteinen sekvenssi.
Itelle ei koskaan ole selvinnyt miksi. :D
Itelle ei koskaan ole selvinnyt miksi. :D
Re: Jarrunesteen vaihto Golf 6
Kiitos vastauksestasi!
Olen kuullut monia versioita, ja tuo on yksi niistä. Jotkut sanovat, että ovat merkkikohtaisia, ja siksi kysyin..
En kai minä mitään riko, vaikka tekisin miten..
Noudatan siis tuota sinun kirjoittamaasi, kiitos vielä..!
Olen kuullut monia versioita, ja tuo on yksi niistä. Jotkut sanovat, että ovat merkkikohtaisia, ja siksi kysyin..
En kai minä mitään riko, vaikka tekisin miten..
Noudatan siis tuota sinun kirjoittamaasi, kiitos vielä..!
Re: Jarrunesteen vaihto Golf 6
Mä tekisin seuraavassa järjestyksessä: oikea-taka, vasen-etu.... Vasen-taka, oikea-etu ja sit kytkin jos on. Tsekkaa että pitääkö olla matalan viskositeetin neste.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Re: Jarrunesteen vaihto Golf 6
Alkoi kiinnostamaan peruste tälle sekvenssille?Juzu84 kirjoitti:Mä tekisin seuraavassa järjestyksessä: oikea-taka, vasen-etu.... Vasen-taka, oikea-etu ja sit kytkin jos on. Tsekkaa että pitääkö olla matalan viskositeetin neste.
Ja yleensäkin ajatellen; Mistä se pääsylinteri tietää minkä pituinen putkitus siitä lähtee, eli mitä väliä sillä järjestyksellä oikeasti on?
Re: Jarrunesteen vaihto Golf 6
Jos imetään satulan ilmausruuvista niin aivan sama missä järjestyksessä sitä tekee.
Imu satulan nippaan kunnes tulee kirkasta.
Sitten seuraava satula jne jne jne..
Kytkimissä onkin sitten joskus omia kikkoja riippuen vahvasti automalleista.
Esim T5 paku aivan vittusaatana :D Sain lopulta ilmattua ns. väärinpäin. Imu ilmausruuvissa sai vain aikaan toimimattoman kytkimen.
Imu satulan nippaan kunnes tulee kirkasta.
Sitten seuraava satula jne jne jne..
Kytkimissä onkin sitten joskus omia kikkoja riippuen vahvasti automalleista.
Esim T5 paku aivan vittusaatana :D Sain lopulta ilmattua ns. väärinpäin. Imu ilmausruuvissa sai vain aikaan toimimattoman kytkimen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa