Mites onko tuosta mitään mustaa valkoisella. et sais paikallis inssille näyttää lappua et jarrut on vastaavat kuin tuon nelikon mallisarjan tehokkaimmat? Levyt taakse ja g60 jarrut/vakaaja on nyt jo edessä.
150hp agu turbo mk4 golffista.. jää vielä varaakin tehoissa
huomenna pitää mennä kyselee et joutuneeko dynon kautta mennä vaik vakio kone kokonaan onki.. lähimmät nelikko dynot kaukana ja vakio ecua kun eivät ala ropeltaa ni joutunee sit "isomman tbo ja afteri ecun" laittaa et jotain järkeä lähtee se 5-600km kuskaa nelikko dynoihin.
mk2 golf syncron 1.8t 20v muutoskatsastus
Valvoja: ffp jäsenet
Re: mk2 golf syncron 1.8t 20v muutoskatsastus
ETKAsta tulostelee laput missä näkyy jarrujen eroavaisuudet 1.8 vs G60.
Muutoskatsastaa vakio AGUna niin ei tarvi penkissä käydä leimalle.
Muutoskatsastaa vakio AGUna niin ei tarvi penkissä käydä leimalle.
Re: mk2 golf syncron 1.8t 20v muutoskatsastus
vakiona AGU:na tosiaan kun katsastat niin ei pitäis olla senpuoleen sanomista.
Ja sitten, Jos pystyt todistamaan mistä moottori on peräisin, esim sen mk4 golffin rekkari/alustanumero tms niin auttaa asiassa aika paljon.
Itsellä oli irtomoottori, eikä varsinaisesti ollut mitään faktaa esittää mistä kone on kotoisin, niin se oli yksi syy miksi vaadittiin dynolappu katsastuksessa.
Ja sitten, Jos pystyt todistamaan mistä moottori on peräisin, esim sen mk4 golffin rekkari/alustanumero tms niin auttaa asiassa aika paljon.
Itsellä oli irtomoottori, eikä varsinaisesti ollut mitään faktaa esittää mistä kone on kotoisin, niin se oli yksi syy miksi vaadittiin dynolappu katsastuksessa.
Re: mk2 golf syncron 1.8t 20v muutoskatsastus
kävin kyselee.. ja vakiona menee jos ulkoisesti tunnistettavissa. Ja dynon kautta sai tehdä muutoksia.
Ja jarruit oli ok mitkä esitin et menee vaihtoon.
Ja jarruit oli ok mitkä esitin et menee vaihtoon.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa