Tilauksen palauttaminen Autodocille?
Valvoja: ffp jäsenet
Tilauksen palauttaminen Autodocille?
Pitäis palauttaa tilaamiani osia Autodocille, sinne joutuu itse maksamaan palautuskulut. Paljonko maksaa edullisimmillaan, paketin paino 5.3kg? Mikä tapa edullisin?
Re: Tilauksen palauttaminen Autodocille?
Saksaanko nuo pitää lähettää?
Ei taida perus postipakettia edukkaampaa vaihtoehtoa löytyä tavan tallaajalle.
Ei taida perus postipakettia edukkaampaa vaihtoehtoa löytyä tavan tallaajalle.
Posti, noin 30-40 euroa.
Jää sitten itelle, myyn täällä pois....
Postimaksun suuruuden takia se 5e lisämaksu on monesti kannattava jos edes pieni epäilys, että joutuu osan palauttamaan syystä tai toisesta. Sillä rahalla kun ei liiku kun kirje suomessa.
Kahdesti olen nyt tilannut, ensimmäisen ja samalla viimeisen kerran. En huomannut tuota vitosen palautusturvaa...
Ainakin minun noin 10 tilauksen kokemuksen perusteella se on aina oletuksena klikattuna, ellet klikkaa sitä itse tilausvaiheessa pois.
Vähän aikaa sitten lähetin saksaan työkaluja vajaa 8kg, 22.90eur kulut postin kautta. Lähetyksen maksu netissä yhtä helppo kuin lähettäisi suomeen ja jättää asiamiespostin pöydälle. Hinta nousee paketin koon muuttuessa, 30kg rajan pysyessä paketeissa.
Ei taida olla muita yhtä normaalin helppoja tapoja lähettää suomesta.
Firmathan maksaa / korvaa palautuksen kokonaan jos ITSE lähettävät toisen tuotteen mikä ostettu tai siinä on esim valmistusvika.
Ei taida olla muita yhtä normaalin helppoja tapoja lähettää suomesta.
Firmathan maksaa / korvaa palautuksen kokonaan jos ITSE lähettävät toisen tuotteen mikä ostettu tai siinä on esim valmistusvika.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”