2000 vuoden passat 1.8 20v Apt koneella.
Auto käy kuumana jonkin aikaa paikallaan tyhjäkäyntiä, yläkerta alkaa rapisemaan, ikää kuin voitelu olisi vähissä, reipas kaasun polkasu hiljentää rapinan.
Turbokoneissa ollut paljon ongelmia tukossa olevan imusihdin vuoksi, vapareissa kai vähemmän, mutta miksei tämänkin voisi tarkistaa ja vaihtaa uuden.
auton huollot kun entisen omistajan jäljiltä tehty sinnepäin..
öljyvalo ei ole vilkkunut/palanut ja ajomäärä n.260tkm.
öljynä on Castrol Magnatec 5W-40, vai onko aivan väärät litkut koneessa?
Hajoitus kuvissa ei kuitenkaan anneta erikseen osanumeroa tuolle pelkälle imuputkille, jonka päässä sihti.
Kysymys, saako APT koneeseen tuota erikseen, vai pitääkö koko pumppu vaihtaa samalla?
kuva tuolta: http://www.oemepc.com/
3b passatin öljypohjan sihti
Valvoja: ffp jäsenet
Re: 3b passatin öljypohjan sihti
Ei sitä välttämättä tarvi vaihtaa puhdistaminenkin onnistunee.
Re: 3b passatin öljypohjan sihti
Jos kyse on suomi-autosta ja ajettu EI longlife öljyillä, niin ei ole sihti tukossa. Lähtisin ettimään rapinan syytä nokkien välisen ketjun kiristäjästä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa