Etujarrujen jäähdytys mk2 ja mk3
Valvoja: ffp jäsenet
Etujarrujen jäähdytys mk2 ja mk3
Yritetään rakentaa mk3 golfiin etujarrujen jäähdytystä. Yllättävän kovaksi ongelmaksi osoittautui apukuskin puolen letkun veto. Kuskin puoli oli helppo, mutta apparin puolella tulee apulaitehihnat tosi lähelle. Kuis ratakakkiksissa homma on hoidettu?
- Liitteet
-
- 19B7B767-DC06-4698-AC88-89BE3A2ED9CE.jpeg (2.97 MiB) Katsottu 3570 kertaa
-
- C73DAB87-5DDB-4185-838D-0695915D811F.jpeg (2.75 MiB) Katsottu 3570 kertaa
Re: Etujarrujen jäähdytys mk2 ja mk3
Olisko rata kakkiksissa sen verran isompaa laikkaa laitettu ettei kuumene kuten pienet levyt ja tietenkin niiden teho kasvaa.
Ihan vain mutuiluna heittelen ajatusta.
Ihan vain mutuiluna heittelen ajatusta.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Re: Etujarrujen jäähdytys mk2 ja mk3
Oliks ohjaustehostin tiellä? Eiks se heivata mäelle ratakaluista?
Re: Etujarrujen jäähdytys mk2 ja mk3
15”vanteen sisään ei ihmeitä laiteta. Briteissä ajaavat kakkisluokkaa vakio GTI jarruilla. Ilmaa sinne on jollain pakko saada. Yellow stuffit kesti affella 25asteen lämpötilassa noin 6-8 kiekkaa. Sit alkoi ylikuumentumisen merkkejä olemaan tuntumassa.
Miksi ohjaustehostin otettaisiin pois? Sähköisiä tehostimia lisäillään autoihin missä sitä ei ole.
Miksi ohjaustehostin otettaisiin pois? Sähköisiä tehostimia lisäillään autoihin missä sitä ei ole.
Re: Etujarrujen jäähdytys mk2 ja mk3
Miksi ohjaustehostin otettaisiin pois? Sähköisiä tehostimia lisäillään autoihin missä sitä ei ole.
Muta jos siellä on normi pumpullinen tehostin niin se vie tilaa siellä hihnojen puolella ja taisi vielä olla ensimmäisenä tiellä alhaalla, jos putkea vie jarruille.
Kyllähän noilla ajaa ilman tehostintakin.
Eräs kerta matkalla bugruniin, alkoi tehostajan letku kusta alle pumpun luota niin katkasin vain sen hihnan ja kovaa ajoa.
Tapahtui ennen turkua menomatkalla ja Mantorpissa ajelin vielä rataa monet kierrokset. :D
Re: Etujarrujen jäähdytys mk2 ja mk3
No mitä noita cuppikakkiksia sivusta seuranneena voisin kommentoida: niin senkinverran eksoottisia ratkaisuja että esim halkaistu 1.5 l limsapullo/vastaava nippusiteillä kiinni alatukivarteen.
Siis niinkun kauhomaan ilmaa vastakarvaan. Kenellä mitäkin, mutta jotain 'splitteriä' kääntämään ilmaa alatukivarresta jarrujen suuntaan.
Siis niinkun kauhomaan ilmaa vastakarvaan. Kenellä mitäkin, mutta jotain 'splitteriä' kääntämään ilmaa alatukivarresta jarrujen suuntaan.
Re: Etujarrujen jäähdytys mk2 ja mk3
Jossai kolmosissa on vakiona jo jotkuu ohjurit tukivarsis, olisko ainaski vr6? Sitä en tiiä onko niist juurikaa apua..
Re: Etujarrujen jäähdytys mk2 ja mk3
^ 4x100 -janoisen 1.8-2.0 Golf III ja Ventojen tukivarsissa on alunperin sellaiset ilmanohjain-lirpakkeet.
VR6:ssa niitä ei ole tarvittu.
VR6:ssa niitä ei ole tarvittu.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa