Avaimen koodaus
Valvoja: ffp jäsenet
Avaimen koodaus
Mitenhän onnistuu -98 passattiin avaimen koodaus kun alkuperäinen ainut avain hävinnyt ja nyt uusi avain runkonumerolla tilattu. Super K +Can lukija käytössä millä ainakin yhden audin avaimen olen saanut "kopioitua" sillä mutta mites homma menee kun ei ole yhtään toimivaa avainta? Ei varmaan tuo mun lukija lue Immo piniä kun koodamaton avain virtalukossa
Re: Avaimen koodaus
Kyllähän se onnistuu, en tosin mene ihan varmaksi vannomaan tuosta sun piuhasta. Ei sen pinnin selvittäminen ole avaimesta kiinni, siihen tarvitaan vain virta mittaristolle (tai eculle, kummalta sen sitten haluaakaan lukea.)
Marmorilta ilmeisesti tilasit valmiiksi jyrsittynä? Paljonko maksoi?
Marmorilta ilmeisesti tilasit valmiiksi jyrsittynä? Paljonko maksoi?
90e maksoi avain laakkoselta.
Mulla on vähän sellainen fiilis ettei tuo anna lukea niitä pin koodeja just siksi kun tuntemattomalla avaimella ne virrat siihen laitetaan
Edit: vähän hölmösti aloitin tän. Eli siis uusi avain on jo mulla ja ei tuo mun lukija saa sitä immo piniä luettua. Operation failed tarjoaa vaan kun yrittää lukea sen
Mulla on vähän sellainen fiilis ettei tuo anna lukea niitä pin koodeja just siksi kun tuntemattomalla avaimella ne virrat siihen laitetaan
Edit: vähän hölmösti aloitin tän. Eli siis uusi avain on jo mulla ja ei tuo mun lukija saa sitä immo piniä luettua. Operation failed tarjoaa vaan kun yrittää lukea sen
Miltä ohjainlaitteelta? Onko se siis todistettavasti joskus lukenut sen onnistuneesti?
Oikealla johdolla onnistuu kyllä pinnin luku pelkästä mittaristosta irtonaisena pöydälläkin.
Oikealla johdolla onnistuu kyllä pinnin luku pelkästä mittaristosta irtonaisena pöydälläkin.
Oon saanut audi S4 B5 kanssa toisen avaimen koodattua ja silloin luki Immon pinin
Viisaammat saa korjata, mutta tuon ikäisissä taisi vielä olla erillinen ajoneston boksi, lähes kaikissa tuota uudemmissa konsernipeleissä se on integroitu mittariston sisuksiin. Vaatii siis luonnollisesti ihan eri temput ohjelmistolta että sen saa kaivettua esiin.
edit. ja vaikka se immo olisikin mittaristossa myös tuossa audissa, se mittariston valmistaja ja malli voi olla eri passatissa jolloin edelleen tarvitaan se tuki ohjelmistolta lukea juuri sitä tiettyä mittaristoa X.
Naapurustosta löytynee varmasti joku jolla on vehkeet, ja jos et itse halua ootella kuukautta uuden kaapelin saapumista niin minäkin voin tuon lukea, joko etänä postin välityksellä tai sitten tampereelle kuljetettuna.
edit. ja vaikka se immo olisikin mittaristossa myös tuossa audissa, se mittariston valmistaja ja malli voi olla eri passatissa jolloin edelleen tarvitaan se tuki ohjelmistolta lukea juuri sitä tiettyä mittaristoa X.
Naapurustosta löytynee varmasti joku jolla on vehkeet, ja jos et itse halua ootella kuukautta uuden kaapelin saapumista niin minäkin voin tuon lukea, joko etänä postin välityksellä tai sitten tampereelle kuljetettuna.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”