Onko iso homma??
Nosturi käytössä ja paineilma vehkeet.
Vinkkejä otetaan vastaan.
T4 2.5 2003 (manuaali) Transportter vaihdelaatikon vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
Re: T4 2.5 2003 (manuaali) Transportter vaihdelaatikon vaihto
Ei ole älytön homma. Mopoimpaan malliin menee vain mopoimman mallin laatikko. Eroina ainaki vaihteensiirtotangot, kytkimen paineletku, työsylinteri, oikean vetarin kiinnirys. Ihaan vaan tiedoksi..
Mutta hommana ei ole älytön, ja jos jakopää on aiheellinen vaihtaa niin otat koko paketin johtojen nokassa keulan etupuolelle ja laitat siinä kaikki kerralla.
Mutta hommana ei ole älytön, ja jos jakopää on aiheellinen vaihtaa niin otat koko paketin johtojen nokassa keulan etupuolelle ja laitat siinä kaikki kerralla.
Re: T4 2.5 2003 (manuaali) Transportter vaihdelaatikon vaihto
En kyllä ottaisi tekniikkaa pihalle vaikka jakopään tekisin samalla. Noi tekee kolmessa tunnissa nosturilla, jos ennenkin tehnyt. Ei siinä paljon viitti moottoria irti jumpata.
Tunkkia kannattaa laittaa apurungon ja moottorin väliin. Saa lisää tilaa vaihteiston ulostumiseen. Eli siis koneen alareunaa keulaa kohti.
Tunkkia kannattaa laittaa apurungon ja moottorin väliin. Saa lisää tilaa vaihteiston ulostumiseen. Eli siis koneen alareunaa keulaa kohti.
Re: T4 2.5 2003 (manuaali) Transportter vaihdelaatikon vaihto
Jos 88hp AJT koneen jatkoksi vaihtaa ACV:n 02G laatikon niin mitä muuta pitää vaihtaa? Kytkin kaiketi sama, mutta painelaakeri eri, vetarit samat, startti sama? Mites vaihdevivusto?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa