Heps, Auttakaa amatööriä.
Eli
Ongelma on että hanttarin ovi ei aukea sisältä, eikä ulkoa. Keskuslukko kyllä napsuu ja lukitusnuppikin liikkuu. Ovea vaan ei saa auki.
Olen purkanut ulkokahvan ja sitä vaijeria ronkkkinut ja se kyllä liikuttaa vipua niinku kuuluu. Sisäpuolen avauskahvan vaijeriin en ole päässyt käsiksi vaikka olen purkanut sen käsikahvan josta ovea vedetään ja sähkölasin kytkimenkään kautta ei onnistu.
Ovipahviahan ei saa pois jos ovea ei saa auki.
HELP!!!
T5 ovi ei aukea
Valvoja: ffp jäsenet
Re: T5 ovi ei aukea
Vika selkis ku käytti väkivaltaa...
Väkivalloin raotin ovipahvia ja näppäsin sisäpuolen kahvan vaijerin poikki. Se kanitti ja jätti vaijerin liian tiukalle, siksi lukko ei auennut. Nyt vain uus vaijerin tilaus ja päälyosien siistimistä.
Väkivalloin raotin ovipahvia ja näppäsin sisäpuolen kahvan vaijerin poikki. Se kanitti ja jätti vaijerin liian tiukalle, siksi lukko ei auennut. Nyt vain uus vaijerin tilaus ja päälyosien siistimistä.
-
- uusi tulokas
Re: T5 ovi ei aukea
Moro mulla sama ongelma mutta pääsin käsiksi siihen vaijeriin eikä auta.... Rälläkkä hommaks taitaa mennä ja uuden oven hankintaan...
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”