Golffien (mk2-6) vannekeskusteluita kerättynä
Valvoja: ffp jäsenet
8" leveä ET35 tulee edessä kyllä aiiika ulos... Vakioalustalla saattaa vielä pystyä ajamaan, mutta madallettuna ei mitään jakoja särkemättä sisälokasuojia / kaaria. 8,5" ET45:kin on ihan siinä ja siinä. Enemmän madallettuna raapii sisäloksuihin ja kaariin miehekkäästi niilläkin. Eikä sitä pelasta kyllä edes 215 rengas. 8" ET35 tulee kuitenkin noin 4mm ulommas kuin 8.5" ET45.
Mulla on omassa vessassa kesäpyörinä edessä 8,5" leveät ET:llä 45. Kaaria on levitetty n. sentti ulos ja vielä raapii tiukoissa paikoissa kiinni. Tosin on tuo oma romu aika matalakin.
Mulla on omassa vessassa kesäpyörinä edessä 8,5" leveät ET:llä 45. Kaaria on levitetty n. sentti ulos ja vielä raapii tiukoissa paikoissa kiinni. Tosin on tuo oma romu aika matalakin.
Mikhauta kirjoitti: 8.5x18", ET45, renkaana 225/40/18. Alustana KW1, josta edessä on vielä about pari senttiä kierrettä jäljellä.
8x18", ET45 vanteet ja 225/40/18 renkaat tilattu, joten viimeistään muutaman viikon päästä näkee kuinka vanteet sopivat, jos sitä vaikka innostuisi vielä hyödyntämään alustan korkeussäätöä.
-
- -
- Viestit: 10
- Liittynyt: 2.6.2010 21:10
Ventoon mietin kesärengastusta. Korkeussäädettävällä alustalla, joten antaa siinä mielessä myöten... Vanteeksi tulossa joku bbs:n tuoreempi malli koossa 15x7" ja et 35.
Kysymys koskee rengasta, eli meneekö 195/65r15 kumit liian isoiksi sopivuuden suhteen? Olisi hyväkuntoinen sarja olemassa jo omasta takaa. Toinen vaihtoehto on 185/65r15, joita löytyy myöskin omasta takaa. Mallikuvia jollain laittaa? Google ei oikein löytänyt mitään järkevää.
Kuitenkin kumia saa olla renkassa, kun käyttöautosta kyse. Ja ettei ihan jokaista monttua tartte kiertää :)
Kysymys koskee rengasta, eli meneekö 195/65r15 kumit liian isoiksi sopivuuden suhteen? Olisi hyväkuntoinen sarja olemassa jo omasta takaa. Toinen vaihtoehto on 185/65r15, joita löytyy myöskin omasta takaa. Mallikuvia jollain laittaa? Google ei oikein löytänyt mitään järkevää.
Kuitenkin kumia saa olla renkassa, kun käyttöautosta kyse. Ja ettei ihan jokaista monttua tartte kiertää :)
http://www.tyrestretch.com/
Tuolta vastaavia katselemaan..
Sopivuuksista ei itselläni tuohon korimalliin ole tietoa, mutta kannattaa sitä vakiorengastuksen mukaan aika tarkkaan katsella niin hommat menee purkkiin :)
Tuolta vastaavia katselemaan..
Sopivuuksista ei itselläni tuohon korimalliin ole tietoa, mutta kannattaa sitä vakiorengastuksen mukaan aika tarkkaan katsella niin hommat menee purkkiin :)
Ei nyt suoranaisesti asiaan liity..
Vanteina Tomasonin TN1. Näitä pitäisi työstää nyt kesäksi alle. Ajatuksena hapettuneet lakat hioskella pois ja kiillotella. En tiedä miten tulee onnistumaan, mutta katsellaan.
Pääasiallinen asia on se, että mitenkä mahtaisi musta kontaktimuovi pysyä vanteiden "sisäosissa"??
Ovat sisäosilta nyt siis hopeat ja mustalla saisi mukavaa kontrastia aikaan. Vai pitäisikö tyytyä kilikaliin vain? Jos nuo kiiltämään saan pääliosilta, mitäs tököttiä siihen pintaan kannattaisi suojaksi laittaa? Lakka ei oikein nappaa jostain syystä..
Vanteina Tomasonin TN1. Näitä pitäisi työstää nyt kesäksi alle. Ajatuksena hapettuneet lakat hioskella pois ja kiillotella. En tiedä miten tulee onnistumaan, mutta katsellaan.
Pääasiallinen asia on se, että mitenkä mahtaisi musta kontaktimuovi pysyä vanteiden "sisäosissa"??
Ovat sisäosilta nyt siis hopeat ja mustalla saisi mukavaa kontrastia aikaan. Vai pitäisikö tyytyä kilikaliin vain? Jos nuo kiiltämään saan pääliosilta, mitäs tököttiä siihen pintaan kannattaisi suojaksi laittaa? Lakka ei oikein nappaa jostain syystä..
^mahtuu mutta eihän se tyylikäs ole nuin pienillä renkailla. Madalluskin vähän niin ja näin.
Vähän talvivanteiksi näitä ajattelin kun ei tuo nyt talvisin niin matalla edes tule olemaan. Jostakin olen muistaakseni lukenut että 9 tuuman levynen vanne pitäisi mahtua ihan hyvin pyörimään alla ilman huolta että tolppiin ottaisi kiinni. Tähän kun vielä saisi joltain varmuuden ettei tulis hyllyyn koristeeksi ostettua noita.
Noniin kaikki vannevelhot kesä tulee kovaa vauhtia ja täytyis pikkuhiljaa saada autoon renkaat ostettua, eli mitähän kumeja te mahtaisitte suositella 16x9" et 30 vanteille jotka pitäis heittää mk3 golffin alle? Tietenki että sais vielä auton vietyä mahdollisimman alas. :)
Jos jollain löytyis kuvia vielä noilla tai melkein samoilla spekseillä olevista vanteista kolmosen alla niin vois kuvaa laittaa myös.
Jos jollain löytyis kuvia vielä noilla tai melkein samoilla spekseillä olevista vanteista kolmosen alla niin vois kuvaa laittaa myös.
Miten lie istuu tämmöne setuppi miedosti laskettuun MK2 golfiin: 215/40/17" vanteitten ET on 40 ja leveys oisko 7-8". Keulaa pudotettu 60mm ja perää pudotettu 40mm. Hommaanko speiserit ennenku alan edes suunnittelee nuita vanteita paikoilleen? Jotku 25-30mm lätyt ainaki eteen? Renkaiksi oon eteen suunnittellu 195/40/17 tai 205/40/17 vai annanko olla kaikkien renkaitten 215 levysinä?
Osaisko joku auttaa hieman. Vanteet kokoa 8,5x18 sekä 9,5x18 ja olisi tulossa Haldex 4motion autoon jossa ei siis hirveää korkeuseroa kärsi olla. Taakse haluaisin 225/40r18 mutta mitäs tonne eteen 8,5 leveälle, kun samanlaisella renkaalla voi olla hieman tyhmän näkönen, mutta koko Haldexin vaihtaneena ja remontoineena en jaksaisi siihen ryhtyä uudelleen jos sen rikkoo.
Ja vaikuttaako renkaan pieni venytys tuohon korkeuteen, tästä tuntuu olevan useita mielipiteitä ilman perusteluja.
-Teemu
Ja vaikuttaako renkaan pieni venytys tuohon korkeuteen, tästä tuntuu olevan useita mielipiteitä ilman perusteluja.
-Teemu
-
- -
- Viestit: 319
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Touranissa nykyiset vanteet 9x18 et40 menee ongelmitta 225/40R18 renkaalla. Takana jää vähän sisään vanne eteen verrattuna. Mitenhän menee 9,5x19 eteen 45 ja taakse 35 et:llä renkaan ollessa 235/35R19?
Alkuun suunnittelin eteen 8,5x19 ja 225/35 rengasta mut ei riitä kantavuus renkaassa.
Alkuun suunnittelin eteen 8,5x19 ja 225/35 rengasta mut ei riitä kantavuus renkaassa.
Viimeksi muokannut Jubbe, 20.5.2015 15:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pitänee takapäätä mallailla 12mm spacerin kanssa niin näkee kuin ulos tulee. Keula on vaikeempi varmistaa kun menee 9,5" sisälaita yli sentin sisemmäs... Pitää koittaa kesällä zoomailla.
Miten paljon voi mk5 golfia käyttää verrokkina kun eikö alusta ole sama? Onko Touranissa kaarissa erilailla tilaa? Jos jollain on Golfissa vastaavaa vannemitoitusta niin voinee kertoa vaatiiko muutoksia noilla vannemitoilla..
Miten paljon voi mk5 golfia käyttää verrokkina kun eikö alusta ole sama? Onko Touranissa kaarissa erilailla tilaa? Jos jollain on Golfissa vastaavaa vannemitoitusta niin voinee kertoa vaatiiko muutoksia noilla vannemitoilla..
koitin 4-golffin alla pyörineitä vanteita VR-6 golffiin,
8x17" ET 35 225-45-17" renkailla, mutta edessä ei mahdu pyörimään, ottaa kallistuksen vakaajaan kiinni ääriasennossa.
nuo vanteet haluaisin tuohon 3-koriseen käyttöön, miten paljon kapeemmat/ matalemmat mahtuu edessä pyörimään ottamatta kiinni mihinkään? autossa vakio alusta ei siis madallettu.
8x17" ET 35 225-45-17" renkailla, mutta edessä ei mahdu pyörimään, ottaa kallistuksen vakaajaan kiinni ääriasennossa.
nuo vanteet haluaisin tuohon 3-koriseen käyttöön, miten paljon kapeemmat/ matalemmat mahtuu edessä pyörimään ottamatta kiinni mihinkään? autossa vakio alusta ei siis madallettu.
Mahtaakohan golffi olla etu- vai nelivetoinen? Oman käsityksen mukaan ihan eri asia?
Itsellä Gti eli etuveto, jossa FK:n alusta alla. 18x8,5" vanteet joka nurkassa ja ET30.
Tolpan ja vanteen reunan välissä noin 4mm tilaa, kun ulkoreuna on nyt kaaren tasalla.. Eli eteen ei noilla spekseillä ilman lättyjä mahdu. 20-25mm spaceria vaatisi.
Taakse tuntuu jäävän tilaa vaikka muille jakaisi, joten sinne nuo taitavat mennä, ulos tulevat tosin meelko paljon. Itsellä 8mm lätty välissä ja tulee kaaren tasolle. Noilla spekseillä tulisi takaa ulos reilu kaksi senttiä ja sisälle päin lähes kolme senttiä, joka kyllä mahtuu.
http://www.willtheyfit.com/
Itsellä Gti eli etuveto, jossa FK:n alusta alla. 18x8,5" vanteet joka nurkassa ja ET30.
Tolpan ja vanteen reunan välissä noin 4mm tilaa, kun ulkoreuna on nyt kaaren tasalla.. Eli eteen ei noilla spekseillä ilman lättyjä mahdu. 20-25mm spaceria vaatisi.
Taakse tuntuu jäävän tilaa vaikka muille jakaisi, joten sinne nuo taitavat mennä, ulos tulevat tosin meelko paljon. Itsellä 8mm lätty välissä ja tulee kaaren tasolle. Noilla spekseillä tulisi takaa ulos reilu kaksi senttiä ja sisälle päin lähes kolme senttiä, joka kyllä mahtuu.
http://www.willtheyfit.com/
Kaaren tasolle
Hei!
Tarkoitus olisi kohta puoliin hommata autoon vanteet ja kumit kesäksi.
Lueskelin noita 1. sivun linkkejä V golffiin, mutta täyttä selvyyttä ei vielä tullut.
Vakio vanteet golf v r32 ilmeisesti kokoa 18x7,5 et51
Tuli sovitettua 18x8,5 et35 ja lopputulos ei nyt ollut ihan mitä haetaan, tuli vanteet reippaasti kaaren yli niin että renkaan kuviokaan ei pysynyt kaaren sisällä piilossa.
Tarkoitus olisi saada vanne mahdollisimman lähelle kaaria, mielummin vähän sisäpuolelle kuin kaaren ylitse. Autoon tulossa madallusta 20-25mm ja jonkin näköinen käytännöllisyys kuitenkin kiinnostaa, ettei ajaminen pelkäksi kaarien raapimiseksi mene.
Tuli vastaan ihan mielenkiintoiset vanteet, kokoa 18x7,5 et35 ja et40, niin onkohan kenelläkään kokemuksia tämän koon vanteista kyseisessä autossa?
Jääköhän 7,5 leveä vanne vähän "rimpulan" näköiseksi?
Mikähän olisi tässä tapauksessa 8" tai 8,5" leveälle vanteelle sopiva et?
Tarkoitus olisi kohta puoliin hommata autoon vanteet ja kumit kesäksi.
Lueskelin noita 1. sivun linkkejä V golffiin, mutta täyttä selvyyttä ei vielä tullut.
Vakio vanteet golf v r32 ilmeisesti kokoa 18x7,5 et51
Tuli sovitettua 18x8,5 et35 ja lopputulos ei nyt ollut ihan mitä haetaan, tuli vanteet reippaasti kaaren yli niin että renkaan kuviokaan ei pysynyt kaaren sisällä piilossa.
Tarkoitus olisi saada vanne mahdollisimman lähelle kaaria, mielummin vähän sisäpuolelle kuin kaaren ylitse. Autoon tulossa madallusta 20-25mm ja jonkin näköinen käytännöllisyys kuitenkin kiinnostaa, ettei ajaminen pelkäksi kaarien raapimiseksi mene.
Tuli vastaan ihan mielenkiintoiset vanteet, kokoa 18x7,5 et35 ja et40, niin onkohan kenelläkään kokemuksia tämän koon vanteista kyseisessä autossa?
Jääköhän 7,5 leveä vanne vähän "rimpulan" näköiseksi?
Mikähän olisi tässä tapauksessa 8" tai 8,5" leveälle vanteelle sopiva et?
Re: Golffien (mk2-5) vannekeskusteluita kerättynä
ET40-45, jos et halua ruveta pyöränkulmien / kaarien kanssa turaamaan.
7,5" leveä menee kyllä varmaan vielä ET35:llä eteenkin ihan nätisti. Ainakin mk5 Jetassa meni ihan "sukkana" kaareen 7,5" leveä ET40, taakse laitoin vielä 13mm spaceritkin, jolloin ET oli takana 27. Jetan kaaret on käsittääkseni 1:1 yhtä leveät kuin Golfin.
7,5" leveä menee kyllä varmaan vielä ET35:llä eteenkin ihan nätisti. Ainakin mk5 Jetassa meni ihan "sukkana" kaareen 7,5" leveä ET40, taakse laitoin vielä 13mm spaceritkin, jolloin ET oli takana 27. Jetan kaaret on käsittääkseni 1:1 yhtä leveät kuin Golfin.
Re: Golffien (mk2-5) vannekeskusteluita kerättynä
7.5x18 et40 vanne 225/40 kumilla raapii ainakin edessä vakioalustalla isommissa töyssyissä jopa suoraan ajaessa. Takana tulivat nätisti kaarelle muttei raapineet.
Tämä siis ainakin nelikossa ja vakioilla pyöränkulmilla.
Tämä siis ainakin nelikossa ja vakioilla pyöränkulmilla.
Re: Golffien (mk2-5) vannekeskusteluita kerättynä
Miten istuu kakkisgolffiin 7x15" ET20 vanne? Lähinnä kuinka ulos tulee.. Madallusta tulee jonkun verran ja renkaita kaavaillu luokkaa 175/50-15 tai 55 profiililla. Tarkotus nyt ei oo mitään öljypohjamaahan värkkiä tehä vaan pudotella sopivasti.
Re:
douppi kirjoitti:Hieman menee offtopic, mutta meneekö IV Golffiin ilman ihmettelyjä 8x18" ja 38 ET.llä alle ?
Ei avannu btw tuota itse keskustelua joten siirsi näköjään viesti tähän alle..
EI TAKUULLA MENE 8 X 18 minkäänkokoisella renkaalla,ja semmoista ET:tä ei ole tehtykään että saisit noi vanteet PYÖRIMÄÄN ilman suurta lekan käyttöä lokasuojiin ja jos hakkaisitkin lokasuojasi "muodottomiksi" niin sisäpuolelta ottaisivat iskareihin kiinni,on kokeiltu !
Re:
vag22 kirjoitti:Onko mk3 golffiin vakioalustalla ongelmia 196/65/15?? Kun rengasliikkeet tarjoaa kys. Autoon vain 195/45/15, haluaisin siis korkeammalla profiililla pehmeämpää ajoa.
Sopii,mulla on tehtaan alkup.BBS:n 6 x 15 vanteet joissa 195/65-15 nastarenkaat nyt ja madallettu 40mm.
Ei sulla tulisi/tule olemaan mitään ongelmia noiden renk/vant kanssa.
Re: Re:
BolDor900 kirjoitti:douppi kirjoitti:Hieman menee offtopic, mutta meneekö IV Golffiin ilman ihmettelyjä 8x18" ja 38 ET.llä alle ?
Ei avannu btw tuota itse keskustelua joten siirsi näköjään viesti tähän alle..
EI TAKUULLA MENE 8 X 18 minkäänkokoisella renkaalla,ja semmoista ET:tä ei ole tehtykään että saisit noi vanteet PYÖRIMÄÄN ilman suurta lekan käyttöä lokasuojiin ja jos hakkaisitkin lokasuojasi "muodottomiksi" niin sisäpuolelta ottaisivat iskareihin kiinni,on kokeiltu !
Perutaan äskeinen katsoin väärin autosi mallin ja kommenttini koskee Mk3 Golfiin tehtyjä kokeiluja.
En kyllä valitettavasti tiedä antaa varmaa vastausta mutta uskon että tohon IV Golfiin menevät.
-
- -
- Viestit: 57
- Liittynyt: 1.1.2016 12:20
Re: Golffien (mk2-5) vannekeskusteluita kerättynä
Onko kellään kokemusta concave vanteista esim. Axe ccv3 golf v gtissä? Jos jollain olisi kuvaa laittaa. Leveys 8.5 et 44 ja 9.5 et 40 niissä vanteissa. Myös jos bbs rs jos löytys kuvaa?
Re: Golffien (mk2-5) vannekeskusteluita kerättynä
Hieman menee offtopic, mutta meneekö IV Golffiin ilman ihmettelyjä 8x18" ja 38 ET.llä alle ?
Neloseen menee heittämällä alle ja kolmoseen laitettiin kans pienellä työllä jonka jokainen osaa ja voi tehdä.
Re: Golffien (mk2-5) vannekeskusteluita kerättynä
kuinka leveetä vannetta menee 2008 golffii alle? vakiopyöränkulmilla.
Re: Golffien (mk2-5) vannekeskusteluita kerättynä
Onko halkaisijatoive 14" vai 18"?
Miten madallus?
Miten madallus?
Re: Golffien (mk2-5) vannekeskusteluita kerättynä
Pitäis tohon MK5 GTI golffiin hommailla jotkut uudet 18" tai 19" pyörät alle. Hakusessa 8" tai 8,5" leveät vanteet, millä ET luvulla ko. leveydet menee vielä alle, ilman kaarien mankelointia? Korkeus tullaan hieromaan kohdalleen säädettävällä alustalla.Vanteita saa ehdottaa! :)
Re: Golffien (mk2-5) vannekeskusteluita kerättynä
Mulla on 8x18", ET45 vanteet ja 225/40/18 renkaat, edessä KW:n säätövaraa jäljellä joku 2.5cm. Jos kanttaa vähän ja samaan aikaan esim. matalan katukiven ylitys niin kyllä raapii vähän. Ns. normaaliajossa ei mitään ongelmia. Autona mk5 Golf GT.
Re: Golffien (mk2-5) vannekeskusteluita kerättynä
Tässä teille "hyvin mahtuu" miehille takavanne: 8.5J ET37, camberit vakiovarsilla käännetty niin paljon negatiiviselle mitä menee... :D Vakiocambereilla tuli kaaresta ihan reilusti yli, kaari oli suunnilleen kulutuspinnan reunan kohdalla (rengastus 225/35R19).

Tossa näkyy jotenkin tuo nykyinen fitment myös edessä, vanne 8.5J ET32. Kaarta venytetty varmaan joku 1,5 senttiä, ellei enemmänkin ulos, pokkaukset taitettu kokonaan pois, sisälokasuojat muutettu jne. Ja silti joutuu ajamaan korkeella, ettei raavi kaaria (taas) ihan paskaksi. :D


Tossa näkyy jotenkin tuo nykyinen fitment myös edessä, vanne 8.5J ET32. Kaarta venytetty varmaan joku 1,5 senttiä, ellei enemmänkin ulos, pokkaukset taitettu kokonaan pois, sisälokasuojat muutettu jne. Ja silti joutuu ajamaan korkeella, ettei raavi kaaria (taas) ihan paskaksi. :D

Viimeksi muokannut Markku M., 17.7.2016 18:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Golffien (mk2-5) vannekeskusteluita kerättynä
Markulla asiallinen fitmentti :). Omassa mk5:sessa on 8.5x18 ET40 ja 215/40 kumit. Edestä joskus kuuluu pieni krohaus kun ajaa isoon monttuun pyörät hieman käännettynä(sisälokarin ruuviin ilmeisesti). Madalluksesta en tiedä paljonko, mutta alaspäinkin on varaa mennä hieman. Aika samalla korkeudella kuin tämä.
Re: Golffien (mk2-5) vannekeskusteluita kerättynä
Kellään varmaa tietoa saako Mk2 Golfiin tehtyä 4x100 jaon rinnalle 4x114.3 jaon? Riittääkö navoissa ja rummuissa työstövara niin että tulee vielä turvallinen käyttää?
Re: Golffien (mk2-5) vannekeskusteluita kerättynä
Stätic kirjoitti:Kellään varmaa tietoa saako Mk2 Golfiin tehtyä 4x100 jaon rinnalle 4x114.3 jaon? Riittääkö navoissa ja rummuissa työstövara niin että tulee vielä turvallinen käyttää?
ei onnistu, oon samaa miettinyt ja tutkin asiaa ni ei ole varaa tehä.
Golf mk6 + 8.5X20?
Oliskohan kellään tietoa, onko mitään mahiksia sovittaa G6 GTD:n alle 8.5X20 ET38 vanteita 225/30 rengastuksella?
Kaarimuokkauksia ei ole tarkoitus tehdä, ja madallusta tulee olemaan sen mitä renkaat sallii, siis jos sallii..
Tietäisi vähän että laittaako vanteet myyntiin jo ennen kun saa auton kotia..
Kaarimuokkauksia ei ole tarkoitus tehdä, ja madallusta tulee olemaan sen mitä renkaat sallii, siis jos sallii..
Tietäisi vähän että laittaako vanteet myyntiin jo ennen kun saa auton kotia..
Re: Golffien (mk2-6) vannekeskusteluita kerättynä
Sopiiko VI Golfiin 18" 8" et35 245/40/18. En pääse kokeileen mutta onko jollain tietoa?
Re: Golffien (mk2-6) vannekeskusteluita kerättynä
Vakioalustalla kyllä, mutta kaarista tulee yli.
Re: Golffien (mk2-6) vannekeskusteluita kerättynä
Golf mk2, Jousista rälläkällä kierros pois. Maltillinen madallus siis (ja laadukas).
Vanne 15" et30 leveys 7"
195/50 kumin pitäis toimia mutta kuinkas 195/55 mahtuu? Lähinnä tuon et:n takia mietityttää.
edit: Nyt pyörii 16" 205/45 et? ja mahtuu hyvin.
Vanne 15" et30 leveys 7"
195/50 kumin pitäis toimia mutta kuinkas 195/55 mahtuu? Lähinnä tuon et:n takia mietityttää.
edit: Nyt pyörii 16" 205/45 et? ja mahtuu hyvin.
Re: Golffien (mk2-6) vannekeskusteluita kerättynä
Tuossa melko lähellä: -60 mm mataluuttamista, 6x15 ET 35 ja muistaakseni 185/60 renkaat. Hyvin mahtuivat.
Re: Golffien (mk2-6) vannekeskusteluita kerättynä
Mulla tulis et30 ja leveys 195, eli noin sentin ulommas tuleva paketti. Saa nähdä uskallanko tilata 55 profiililla vai ottaisko varmanpäälle 50. Ei siinä isoa eroa ole mutta kun asuu soratien varressa niin korkeampi profiili olis mukavampi. No talvi aikaa miettiä kun kesäsettiä pitäs näistä tehdä.
Re: Golffien (mk2-6) vannekeskusteluita kerättynä
Ei mitään ongelmaa kummallakaan koolla, turha murehtia.
Re: Golffien (mk2-6) vannekeskusteluita kerättynä
Hei,
Lukaisin pikaisesti läpi sopivuus keskustelut. Tarjolla olisi Barzetan Classic vanteet (6tuumaa 13 halkaisijalla). ET noissa on vain 10. Ei todellakan mikään optimi valinta, mutta tarkoitus ajella näin vain muutama vuosi.
Kysymys kuuluu: Onko kokemuksia tuolla eteellä sopivuudesta Jetta mk2 org. peltikaariin?
Laite on ajettu vain 82tkm ja ollut "vaarin rakas" eli todella hyvin säilynyt.
En haluaisi koskea noihin ruosteettomiin kaariin ulkoisen olemuksen suhteen.
Eli makelointi/leikkaus ei haittaisi.
Tavoittelisin vanhahtavaa tyyliä. Jos nyt sattuu sopimaan, niin
millä rengastuksella?
Alustana säädettävä ja pienet kallistuksetkin onnistuu.
ps. Jos jotain sattuu kiinnostamaan, niin se profiilista löytyvä "jo" 90tkm ajettu vanhus taitaa mennä paaliin/asennuspukki käyttöön, sillä tämä on oikesti virheetön.
Kiitokset vastauksista jo etukäteen
Lukaisin pikaisesti läpi sopivuus keskustelut. Tarjolla olisi Barzetan Classic vanteet (6tuumaa 13 halkaisijalla). ET noissa on vain 10. Ei todellakan mikään optimi valinta, mutta tarkoitus ajella näin vain muutama vuosi.
Kysymys kuuluu: Onko kokemuksia tuolla eteellä sopivuudesta Jetta mk2 org. peltikaariin?
Laite on ajettu vain 82tkm ja ollut "vaarin rakas" eli todella hyvin säilynyt.
En haluaisi koskea noihin ruosteettomiin kaariin ulkoisen olemuksen suhteen.
Eli makelointi/leikkaus ei haittaisi.
Tavoittelisin vanhahtavaa tyyliä. Jos nyt sattuu sopimaan, niin
millä rengastuksella?
Alustana säädettävä ja pienet kallistuksetkin onnistuu.
ps. Jos jotain sattuu kiinnostamaan, niin se profiilista löytyvä "jo" 90tkm ajettu vanhus taitaa mennä paaliin/asennuspukki käyttöön, sillä tämä on oikesti virheetön.
Kiitokset vastauksista jo etukäteen
Re: Golffien (mk2-6) vannekeskusteluita kerättynä
en usko että mitään ongelmaa.
Voithan sää vertailla ihan paikallaan, jos orkkisvanne vaikka sen 6x13 ET35 niin tuo Barzetta tulee 25mm ulommas.
Willtheyfit sivulla kans helppo vertailla.
Voithan sää vertailla ihan paikallaan, jos orkkisvanne vaikka sen 6x13 ET35 niin tuo Barzetta tulee 25mm ulommas.
Willtheyfit sivulla kans helppo vertailla.
Re: Golffien (mk2-6) vannekeskusteluita kerättynä
Alkuperäinen et on kait 38. Mittailin orginellin 5.5 tuumasesta ja aika tiukille menee.
Alunperin näytti, et onhan noi älyttömän syvällä, mut tarkemmin mittaillen menee aika tiukille.
Siksi kysyn.
Alunperin näytti, et onhan noi älyttömän syvällä, mut tarkemmin mittaillen menee aika tiukille.
Siksi kysyn.
Re: Golffien (mk2-6) vannekeskusteluita kerättynä
Golf mk3, jos vanteet leveydeltään samankokoiset, kuinka paljon pienempi ET taakse että istuvuus olis suht samanlainen edessä ja takana?
Ja mahtais tommonen 8x17 et25 vanne mennä eteen heittämällä 205/40 tai 195/40 kumeilla?
Ja mahtais tommonen 8x17 et25 vanne mennä eteen heittämällä 205/40 tai 195/40 kumeilla?
Re: Golffien (mk2-6) vannekeskusteluita kerättynä
Moro
Kysäsenpä täältä kun ei vastausta saa toiselta foorumilta.
Vähän tuoreemmasta Golfista olis kyse eli MK7.
Menisiköhän 8x18, et 35 vanne ja renkaana 225/40/18 ongelmitta alle?
Orkkis koko taitaa olla 7,5x18, et 51 samalla rengastuksella.
Autona olis Golf Variant 1.4 tsi vm. 2016
-Mikke
Kysäsenpä täältä kun ei vastausta saa toiselta foorumilta.
Vähän tuoreemmasta Golfista olis kyse eli MK7.
Menisiköhän 8x18, et 35 vanne ja renkaana 225/40/18 ongelmitta alle?
Orkkis koko taitaa olla 7,5x18, et 51 samalla rengastuksella.
Autona olis Golf Variant 1.4 tsi vm. 2016
-Mikke
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa