Paketti englannista airmailina Suomeen, ongelma...
Valvoja: ffp jäsenet
Paketti englannista airmailina Suomeen, ongelma...
Ihmettelin kun pakettia ei kuulu, seurantakoodin mukaan tätä olisi yritetty toimittaa minulle maanantaina. Mitään sen kummenpaa lappua tästä kyseisestä tapahtumasta ei ole. Joten mistähän tuota alkaa kyselemään?
lyö ensimmäisenä se koodi suomen Postin seurantaan, ja katso löytyykö sieltä. Jos ei, niin sitten saattaa tulla jollain kuriirilla.
Briteistä esim Parcel Force lähetyksiä (Royal Mailin alainen palvelu) kuljettaa Suomessa ainakin osassa tapauksista GLS, joka puolestaan saattaa antaa ne eteenpäin Postille toimitettavaksi, mutta seurantatiedot voivat muuttua matkalla.
Briteistä esim Parcel Force lähetyksiä (Royal Mailin alainen palvelu) kuljettaa Suomessa ainakin osassa tapauksista GLS, joka puolestaan saattaa antaa ne eteenpäin Postille toimitettavaksi, mutta seurantatiedot voivat muuttua matkalla.
No pitäisi se lappu sieltä postissa silti tulla vaikka itse paketti ei ovella kävisikään kääntymäsä. Ei niiden nyt sentään ole tarkoitus jättää pakettia hyllyyn lojumaan ja toivoa, että joku tulee kyselemään omatoimisesti.
Kyllä mulle on aina tullut lappu viimeistään seuraavana päivänä, että postissa odottelee paketti.
Sen kummemmin en ole pohtinut onko se paketti käynyt ovella vai ei. Sinänsä ihan sama, kun en kuitenkaan koskaan ole kotona siihen aikaan kun Kusti polkee
Kyllä mulle on aina tullut lappu viimeistään seuraavana päivänä, että postissa odottelee paketti.
Sen kummemmin en ole pohtinut onko se paketti käynyt ovella vai ei. Sinänsä ihan sama, kun en kuitenkaan koskaan ole kotona siihen aikaan kun Kusti polkee
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”