Haalarit korjaamohommiin?
Valvoja: ffp jäsenet
Haalarit korjaamohommiin?
Olisiko kenelläkään tietoa mistä voisi tilata vaikka Wurthin työhaalarit netin kautta?
Tuolla on Würth työhaalareita:
http://www.suomentyovaate.fi/product_catalog.php?c=366
http://www.suomentyovaate.fi/product_catalog.php?c=366
Ihmisethän ovat kaikki samaa kokoa, eikä ole mitään variaatioita pituudessa/leveydessä/suhteissa. Eiku onpas, senhän takia niitä vaatteita on pirun monella eri leikkauksella ja kokomitoituksella... Jos jollekkin ei sovi Blåkläderin housujen leikkaukset omaan kroppaan, niin ei se paljon mieltä lämmitä tietää että testivoittajat ovat.
Itse lukeudun ryhmään kenelle ei ole hyvin istuvia vaatteita. Reidet ovat sitä luokkaa paksut että ainut mahdollisuus on ottaa semmoiset pökät, että kaikki muu on sitten liian isoa.
Itse lukeudun ryhmään kenelle ei ole hyvin istuvia vaatteita. Reidet ovat sitä luokkaa paksut että ainut mahdollisuus on ottaa semmoiset pökät, että kaikki muu on sitten liian isoa.
L'brador kokemuksia kellään?
Töissä on käytössä L'bradorin kamoja. Himpun paksujahan nuo kamat on. Vanhemmat L'bradorin vaatteet tuntuivat säilyvän jäykkinä kautta käyttöiän, mutta uudemmat tuntuvat pehmenevän hieman nopeammin.
Keston suhteen ei valittamista löydy. Vaatteet joutuvat kestämään kaikkea teollisuuden puhtaanapitoon liittyvää, jonka mukana pesutarvekin on pahimmillaan päivittäinen. Silti meilläkin on paljon jo vuosia kierrossa olleita vaatteita edelleen käytössä.
Eli jos pystyy elämään tuon hieman paksumman materiaalin/jäykkyyden kanssa ja kaipaa kulutuskestävyyttä, niin voin suositella.
My bug: Juurikin istuvuus, taskujen määrä yms. ovat makuaisoita. Mitkään rimppakinttujen Blåkläderit eivät yksinkertaisesti ole minulle tehdyt, vaikka ne olis voittaneet kaikki maailman testit. Olen kokeillut käytössä liki kaikki meillä päin myytävät työvaatteet ja minun vartalolle parhaat ovat Snickersit. Sinulle ne Blåkläderit, jollekkin L´bradorit, kolmannelle Reiskan Raappahousut jne. Siksi makuaisoista voi vain kiistellä.
-
- -
Itsekin tuli hommattua tuosas kesän aikana yhdet Blåkläderit ja yhdet Snickersit. Omalle varrelle Snickersissä himpun lyhyt pulttu mutta muuten olen kyllä tykännyt molemmista. Dimexeistä ei kauheasti ole hyvää sanottavaa. Ratkeavat haaroista erittäin helposti, heijastinnauhat ratkeavat ennen aikojaan ja taskujenkin pohjat ratkeavat hyvin äkkiä. En suosittele.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”