Mikä on oudoin uni minkä olet nähnyt ja muistat sen?
Itse muutama päivä sitten: vaihdoin Boran vaihdalaatikkoon öljyjä ja öljyn mukana tuli kourallinen metallihiutaletta vaihteistosta.
Oliki helpotus ku se oli vaan unta.
Oudot unet
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
s
No en nyt muista unia nähneeni outoja mutta yöllisiä seikkailuita kyllä riittää. Tuossa viime kesänä emäntä kerto kun töistä tulin että olin keskellä yötä noussut sängystä mennyt valokatkaisimelle ja ruvennut rämpyttää katkaisijaa päälle pois jne. Ja vissiin aika kovaan ääneen kysynyt useen kertaa ''Mikä näissä johdoissa on' :D
Multa löytyy kanssa pikku kuumeessa menoa ja meininkiä ja yleensä autoiluun liittyy nämä mun unet: kolareita kaahailuja jne...
Mutta kamalin uni/herääminen tuli ilman kuumetta elikkäs: Muutama vuosi sitten isäni kuoli ja olin telkkaria katellu ja nukahtanu sohvalle. No heräsin sitten yöllä siihen kun joku silitti mun päätä ja voitte pojat uskoa että meinas kakka vahinko käydä kun tajusin etteihän mua kukaan elollinen silittele. Vauhdilla pihalle vetämään muutamat röökit eikä uni tullu sit enään.
Tämä kävi kolme päivää isän kuoleman jälkeen.
Mutta kamalin uni/herääminen tuli ilman kuumetta elikkäs: Muutama vuosi sitten isäni kuoli ja olin telkkaria katellu ja nukahtanu sohvalle. No heräsin sitten yöllä siihen kun joku silitti mun päätä ja voitte pojat uskoa että meinas kakka vahinko käydä kun tajusin etteihän mua kukaan elollinen silittele. Vauhdilla pihalle vetämään muutamat röökit eikä uni tullu sit enään.
Tämä kävi kolme päivää isän kuoleman jälkeen.
Noniin, heti meni paranormaaliksi. ;) Itselläni useita valveilla ollessa, mut unistahan tässä kysyttiin. :D
Ennen oli pienempänä poikana "painajaisia" missä koitin jotain pahaa tapahtumaa karkuun, mutta kuin 5 promilen huiterissa olisi huidellut; ei mitenkään päässyt karkuun. Aina kun pääsi jaloilleen niin nurin tms. Moneen vuoteen en ole unia nykyään nähnyt kun ei ole pystynyt nukahtamaan tarpeeksi pitkäksi aikaa tai riittävän syvästi.
Ennen oli pienempänä poikana "painajaisia" missä koitin jotain pahaa tapahtumaa karkuun, mutta kuin 5 promilen huiterissa olisi huidellut; ei mitenkään päässyt karkuun. Aina kun pääsi jaloilleen niin nurin tms. Moneen vuoteen en ole unia nykyään nähnyt kun ei ole pystynyt nukahtamaan tarpeeksi pitkäksi aikaa tai riittävän syvästi.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”