Tyhmä kysymys SamsungGalaxy S III:sta
Valvoja: ffp jäsenet
Tyhmä kysymys SamsungGalaxy S III:sta
Missä mahtaa olla vika kun en saa kuvia (Galaxylla otettuja) ulos laitteesta? Läppäriiin asennettu Kies 2.0 ja se tuntuisi toimivan kuten pitää. Edellisellä puhelimella otetut kuvat jotka on sd-kortilla saan ulos mutta tällä otetut kuvat ovat tallentuneet laitteen sisäiseen muistiin eikä Kies tunnista niitä. Liekö S III jokin suojaus laitteen tiedostoille jota en ole löytänyt?
En löydä apua käyttöohjeesta enkä googlaamalla
En löydä apua käyttöohjeesta enkä googlaamalla
Tietokone->GT-I9300->Phone-> ei löydy cameraa, vain Photo tai Video-kansiot ja kummatkin on tyhjiä.
Mikä sun S III päivitysversio on?
Mulla nyt:
PDA:LF5 / Phone / LF5 / CSC:LE4 (NEE)
Mun laite hankittu tiistaina... ja Kies tarjoaa päivitystä:
PDA:LH1 / Phone / LH1 / CSC:LH1 (NEE)
Nyt täytyy mennä koisaa, kiitos avusta S4mmy ! :)
Mikä sun S III päivitysversio on?
Mulla nyt:
PDA:LF5 / Phone / LF5 / CSC:LE4 (NEE)
Mun laite hankittu tiistaina... ja Kies tarjoaa päivitystä:
PDA:LH1 / Phone / LH1 / CSC:LH1 (NEE)
Nyt täytyy mennä koisaa, kiitos avusta S4mmy ! :)
Mistäs katot noi? Itselläni ei ole kiessiä, joten en sieltä pysty katsomaan. Mee asetukset tietoja laitteesta ja paina ohjelmistopäivitys (pitää olla yhteydessä wi-fi:in) ja päivitä jos on uusia päivityksiä, ja kirjoita alhaalta löytyvä koontiversio tänne.
Mulla ollu toi nyt n. 2kk ja kertaakaan ei ole ollut KIES:ssä kiinni...
Mulla ollu toi nyt n. 2kk ja kertaakaan ei ole ollut KIES:ssä kiinni...
Ootko kattonu, et mistä löytyy puhelimesta kuvat? mene: Omat tiedostot->sdcard->ja etsi sieltä mistä löytyy kuvat. Mulla menis näin, jonka luulen olevan myös oletuspolun galaxy s3:lle, koska en ole säätänyt mitään asetuksia pahemmin: Omat tiedostot->sdcard->DCIM->Camera Ja siellä olis mulla kuvat yms.
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”