![Kuva](https://farm3.staticflickr.com/2949/15414362025_0b59c99195_b.jpg)
Auton speksit:
1982 Volkswagen Golf 1.5 Automatic
15x8 BBS RM vanteet / 185 45 renkaat
Ta-technix alusta, kromatut peltipuskurit, Nardi ratti, Jarrut päivitetty vastaamaan Mk1 Gti:tä, Alpine cde -9880r soitin, Alpine 4x6 kaiuttimet alkuperäisillä paikoilla, Tangband W6 pikkubasso, SPL dynamics vahvistin.
Golffi on ollut minulla 2013 loppu kesästä alkaen. Historiasta ei hirveästi ole tarinaa heittää mutta se on tiedossa että auton on uutena ostanut jossain määrin halvaantunut vanhempi mies. Autossa siis ollut käsikaasu sekä jarru ja näistä muistona reiät rattiakselin alapuolella olevassa paneelissa. Tästä johtuen myös harvinaisen vähän ajettu yksilö (138tkm). Muutoksia ei ole hirveästi tehty mutta ei toisaalta ole ollut tarvettakaan. Ostokunnosta ei ole laittaa kuvaa mutta tässä matkan varrelta muutama.
![Kuva](http://tiku.kuvat.fi/kuvat/Autot/VW+Golf+Mk1/ekat-6.jpg/_smaller.jpg)
![Kuva](http://tiku.kuvat.fi/kuvat/Autot/VW+Golf+Mk1/Project/_MG_8521.JPG/_smaller.jpg)
![Kuva](http://tiku.kuvat.fi/kuvat/Autot/VW+Golf+Mk1/Project/_MG_8542.JPG/_smaller.jpg)
![Kuva](http://tiku.kuvat.fi/kuvat/Autot/VW+Golf+Mk1/Project/IMAG0014.jpg/_img1280.jpg)
Ensi talvena on tarkoitus napata tuo alkuperäinen tekniikka pois ja istuttaa tilalle Mk2 Gti:n 16v moottori kaasareilla varustettuna. Tähän tekniikan vaihtoon liittyen kaikki vinkit ovat tervetulleita koska en ole aikaisemmin vastaava operaatiota tehnyt. Konehuoneesta pyritään sheivaamaan kaikki ylimääräinen pois. Loppuun vielä muutama John Gleasyn nappaama ruutu.
![Kuva](https://farm4.staticflickr.com/3929/15414372715_8bb13cf510_b.jpg)
![Kuva](https://farm3.staticflickr.com/2948/15414020862_7efa9b18c4_b.jpg)
![Kuva](https://farm3.staticflickr.com/2949/15227832967_89cc206bf6_b.jpg)
Lainalen tän stoorin toiselta foorumilta niin tulee vähän pätkinä.