VW Golf IV ~320hp
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 72
- Liittynyt: 13.7.2005 1:55
-
- -
- Viestit: 360
- Liittynyt: 5.3.2004 22:51
Ja lisäksi turhille kummin potkijoille ja niille perse aukisille joilla ei ole rahaa rakentaa autoa kerralla kunnolla vaan tulivat ihmettelemään että miks joku tekee näin tai laittaa jotain pellin alle. Haluan sitten tulla katsomaan noitten ks. henkilöiden kone huoneeseen et läytyykö sieltä muutakin kun ekkerin 1.3 l kaasari kone.
No, miten on?
on tää aika koomista..:) ensin haukutaan kaikki muut perseaukisiksi jotka ei viiti tehdä autoaan kunnolla ja puhutaan kaikkea oikein h*lvetisti et mitä laitetaan ja plaa plaa plaa..sit ku ruvetaan laittamaan ni sit loppuu ITELTÄ rahat..kuka tässä nyt on perseaukinen? ei mitään herneitä,ihmetyttää vaan tämä tyyli puhua toisista sellasta mikä on sitten itellä edessä..varmaan ihan hieno projekti,jos tällaista on olemassa..
-
- -
- Viestit: 72
- Liittynyt: 13.7.2005 1:55
Hei vain kaikille hauskoille hepuille. Pitkästä aikaa ajattelin päivittää tätä, kun nuoruuden änkstistä on kasvettu aikuiseksi samalla kun tehnyt muutamia huomioita.
Pitkäjänteinen virittely on mukavaa hommaa. Nyt yksi kone ajettu rikki (hukkaportilta suli silikooni letku poikki ja kuskin jalka ei noussut kaasulta 3bar kohalla) niin on vuorossa uusi moottori.
Ostin myös aihio koneen ja vanhasta konerikosta jäin kansi ehjäksi. Tarkoitus olisi nyt seuraavan 5 vuoden aikana rakentaa evoluutio 3 moottori. En osaa sanoa suurempia tehotavoitteita, mutta olisi mukava kasata oikea drag day auto. Hommasin itelleni myös neliveto paperit vv groupilta että saan laittaa 4-motion tekniikan taikka syncron jos tahdon ja näen tarpeelliseksi.
Nyt siis kun päivittelen uutta kokoonpanoa eli evo 2 moottoria niin hyllyyn on jäänyt myös lojumaan tuo varmaan maailman ainut toimiva Hestec ja garret ahdin. Speksit voi tiedustalla mikäli oletettavasti olisit oikeasti kiinnostunut ostamaan noita pois. Myös löytyy läjäpäin antureita ja keikemmoista härpäkettä koneesta.
Projektin tämänhetkinen vaihe on siinä mallilla että auto on saanut uuden maalin pintaa korisarjaa konepeltiä, ajovaloja, kw variant 3 alustaa ja kierrätys vannetta. Sisusta on pilkottu palasiksi ja lisämittareita löytyy kasapäin. Ainuttakaan en kylläkään tarvitse ja voin luopua tuosta keskikonsolin mittari paketista, koska hommasin itselleni haltech iq3 dashin.
Rokkikoneet löytyy edelleen etuovista ja peräkontista, ainut ero että peräkonttiin on ilmestynyt akku keulilta ja auton virransyöttö on rakenneltu uusiksi (mikäli kiinostusta voin räpsiä kuvia ja kertoa hieman miksi ja miten olen päästynyt ratkaisuihin mitä tein)
Tänään kun kirjoitan teille rakkaat ystävät on menossa pakoputken rakentelu, ja kun saan painettua post nappia, niin lähdenkin kasaamaan sitä valmiiksi. Josko se vielä tulisi tälle viikkoa valmiiksi asti.
Pyydän vilpittömästi anteeksi jos ja kun luette alkuperäisen viestiketjun läpi..
Nopeutta etsimässä: Jussi :D
Pitkäjänteinen virittely on mukavaa hommaa. Nyt yksi kone ajettu rikki (hukkaportilta suli silikooni letku poikki ja kuskin jalka ei noussut kaasulta 3bar kohalla) niin on vuorossa uusi moottori.
Ostin myös aihio koneen ja vanhasta konerikosta jäin kansi ehjäksi. Tarkoitus olisi nyt seuraavan 5 vuoden aikana rakentaa evoluutio 3 moottori. En osaa sanoa suurempia tehotavoitteita, mutta olisi mukava kasata oikea drag day auto. Hommasin itelleni myös neliveto paperit vv groupilta että saan laittaa 4-motion tekniikan taikka syncron jos tahdon ja näen tarpeelliseksi.
Nyt siis kun päivittelen uutta kokoonpanoa eli evo 2 moottoria niin hyllyyn on jäänyt myös lojumaan tuo varmaan maailman ainut toimiva Hestec ja garret ahdin. Speksit voi tiedustalla mikäli oletettavasti olisit oikeasti kiinnostunut ostamaan noita pois. Myös löytyy läjäpäin antureita ja keikemmoista härpäkettä koneesta.
Projektin tämänhetkinen vaihe on siinä mallilla että auto on saanut uuden maalin pintaa korisarjaa konepeltiä, ajovaloja, kw variant 3 alustaa ja kierrätys vannetta. Sisusta on pilkottu palasiksi ja lisämittareita löytyy kasapäin. Ainuttakaan en kylläkään tarvitse ja voin luopua tuosta keskikonsolin mittari paketista, koska hommasin itselleni haltech iq3 dashin.
Rokkikoneet löytyy edelleen etuovista ja peräkontista, ainut ero että peräkonttiin on ilmestynyt akku keulilta ja auton virransyöttö on rakenneltu uusiksi (mikäli kiinostusta voin räpsiä kuvia ja kertoa hieman miksi ja miten olen päästynyt ratkaisuihin mitä tein)
Tänään kun kirjoitan teille rakkaat ystävät on menossa pakoputken rakentelu, ja kun saan painettua post nappia, niin lähdenkin kasaamaan sitä valmiiksi. Josko se vielä tulisi tälle viikkoa valmiiksi asti.
Pyydän vilpittömästi anteeksi jos ja kun luette alkuperäisen viestiketjun läpi..
Nopeutta etsimässä: Jussi :D
-
- -
- Viestit: 72
- Liittynyt: 13.7.2005 1:55
Tämä työpäivä ja viikko takana. Kerkesin hieman sitä pakoputkeakin kasta. hefteissä on ja osittain kierrelty jo saumat. Vielä viimeiset sovitukset änkkärille ja uittaa se puskimesta ulos. Menee nätisti takapuskurin verkkokin uusiksi.
Tossa on mukana muitakin vaiheita projektista ja sen etenemisestä. Pahoittelen kun järjestys ei ole säilynyt. Yritin ettiä penkki lappua mutten löytänyt sitä. Pitää vielä tarkastaa josko dynon varmuuskopioon olis sattunu jäämään ne viimeiset vedot tuosta golffista. Muistan kyllä sen verran että tavoite saavutettiin ja yli mentiin.
Tässä olis linkkiä kuvakollaasiin..
http://s59.photobucket.com/user/apo85/slideshow/VW4
Tossa on mukana muitakin vaiheita projektista ja sen etenemisestä. Pahoittelen kun järjestys ei ole säilynyt. Yritin ettiä penkki lappua mutten löytänyt sitä. Pitää vielä tarkastaa josko dynon varmuuskopioon olis sattunu jäämään ne viimeiset vedot tuosta golffista. Muistan kyllä sen verran että tavoite saavutettiin ja yli mentiin.
Tässä olis linkkiä kuvakollaasiin..
http://s59.photobucket.com/user/apo85/slideshow/VW4
-
- -
- Viestit: 72
- Liittynyt: 13.7.2005 1:55
-
- -
- Viestit: 72
- Liittynyt: 13.7.2005 1:55
Hieman päivittelen kun löysin arkistoista kuvia.
Tässä olisi kuvat etu ja takavaloista. Tuossa kun on takaluukun kansi siloiteltuna, niin asensin myös sähkölukon takaluukkuun ja sitävarten on nappi piilotettuna koelautaan sekä naru ikkunatiivisteen välissä jos sattuu niin että akku on tyhjä taikka moottori hajalla, niin saa silti kontin auki.
Hieman yleiskuvia moottorin vaihdosta ja keulasta
Tässä on vielä viimeisimmistä kojelaudan muutoksista kuvat. Eli puhaltimen säätöyksikön siirto ja padille tehty paikka
Koetan vielä kalastella ja kahlata arkistoa lävitse josko löydän lisää kuvia projektista, mutta itseni tuntien olen yksi huonoimmista kuvaajista ;D. Yleensä kun alan tekemään niin en hirvittävästi ota kuvia ennenkuin valmiista tuotoksista
Tässä olisi kuvat etu ja takavaloista. Tuossa kun on takaluukun kansi siloiteltuna, niin asensin myös sähkölukon takaluukkuun ja sitävarten on nappi piilotettuna koelautaan sekä naru ikkunatiivisteen välissä jos sattuu niin että akku on tyhjä taikka moottori hajalla, niin saa silti kontin auki.


Hieman yleiskuvia moottorin vaihdosta ja keulasta


Tässä on vielä viimeisimmistä kojelaudan muutoksista kuvat. Eli puhaltimen säätöyksikön siirto ja padille tehty paikka


Koetan vielä kalastella ja kahlata arkistoa lävitse josko löydän lisää kuvia projektista, mutta itseni tuntien olen yksi huonoimmista kuvaajista ;D. Yleensä kun alan tekemään niin en hirvittävästi ota kuvia ennenkuin valmiista tuotoksista
-
- -
- Viestit: 72
- Liittynyt: 13.7.2005 1:55
Pitänee Sebastian kysäistä että mahdoitko katsoa tuota kollaasia läpi? Taikka sitten meillä on täysin eri käsitys ulkonäön kohentamisesta :D
Slantsix Se meni keskeltä poikki. Ei pettänyt pultti itse kanki katkesi, voi käydä joskus etsimässä josko sitä mäntää ja veiviä vielä löytyy jostain. Kuvaa mulla siitä ei suoraan ole.
Slantsix Se meni keskeltä poikki. Ei pettänyt pultti itse kanki katkesi, voi käydä joskus etsimässä josko sitä mäntää ja veiviä vielä löytyy jostain. Kuvaa mulla siitä ei suoraan ole.
-
- -
- Viestit: 72
- Liittynyt: 13.7.2005 1:55
Aivan. Elikkä kysymys oli varmaan seuraavanlainen. Aioinko jatkaa ulkonäön kehittelyä eteenpäin?
Lyhyt vastaus on: Kyllä.
Miten? En ole vielä päättänyt, mutta eiköhän sitä jotain keksitä.
Itse tykkään cliinimmästä lookista, en niinkään erimoisista teippi ja muista härpäkkeistä. Nyt kuitenkin seuraavassa on sisutan valmiiksi tekeminen ja tekniikan viimeistely. Sen jälkeen konttorille näyttämään ja hakemaan leimaa..
Tuo sisusta ja paneelit on tosiaankin leikelty atomeiksi, niin tarkoitus olis hakea kaikki kojelautaan tulevat paneelit uudet ja keskikonsoli. Vielä uusi kojelauta johon sitten sovitan, mittariston, padin, kytkimet, sulakkeet ja mankan. Nyt kuitenkin on suurinpiirtein paikat haettu ja kokeilut tehty, niin tiedän miten rakentelen ja toteutan tarvittavat muutokset.
Lyhyt vastaus on: Kyllä.
Miten? En ole vielä päättänyt, mutta eiköhän sitä jotain keksitä.
Itse tykkään cliinimmästä lookista, en niinkään erimoisista teippi ja muista härpäkkeistä. Nyt kuitenkin seuraavassa on sisutan valmiiksi tekeminen ja tekniikan viimeistely. Sen jälkeen konttorille näyttämään ja hakemaan leimaa..
Tuo sisusta ja paneelit on tosiaankin leikelty atomeiksi, niin tarkoitus olis hakea kaikki kojelautaan tulevat paneelit uudet ja keskikonsoli. Vielä uusi kojelauta johon sitten sovitan, mittariston, padin, kytkimet, sulakkeet ja mankan. Nyt kuitenkin on suurinpiirtein paikat haettu ja kokeilut tehty, niin tiedän miten rakentelen ja toteutan tarvittavat muutokset.
-
- -
- Viestit: 72
- Liittynyt: 13.7.2005 1:55
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 52 vierailijaa