Hetkinen hetkinen, jäitä hattuun kansalaiset.
Jos autoista tulee negatiivista kommenttia, ei niistä oo ollu tapana hermostua, mutta kun läppä alkaa oleen luokka:
On vain überkalseeta kun joku ballsdeep ottaa moisen käyttöönsä. Jep jep.
nim. kassit katuun vitjamunat
, ni tulee väkisinkin mieleen erinäkösiä ajatuksia.
Ollaan tästä jo muutaman hemmon kanssa keskusteltu ja ihmetelty miksi joidenkin ihmisesten on pakko hyökätä juuri BDC:n kimppuun, eikä suinkaan BDC:n autojen? Autoihin liittyvä palaute on aina palautetta ja siihen suhtaudutaan tietyllä asenteella, mutta BDC:hen liittyvää paskanjauhantaa en jaksa kuunnella varsinkaan ihmisiltä jotka ei meitä edes tunne.
Ja uskokaa vaan, mä kyllä ymmärrän jos toi auto ei kaikkiin kolahda, ei siinä mitään, eikä mun kullini seiso yhtään sen kovemmin vaikka 1000 ihmistä huutais sikoossomia. Onhan se kiva huomata jos joku muukin tykkää, mut loppuviimeeks ihan yks hailee.
En tiedä onko noi hyökkäykset kateellisuutta vai mitä, tai siis en edes ymmärrä miksi moisesta vois olla kateellinen.
Ja kuten sanottu, jotku laittaa tällasia, jotku jotain muita, en mäkään tuu uhoon jonkun naamalle jos kaverin auto ei mun mielestä oo siisti, yleensä pidän kaikki mölyt mahassani ihan autoonkin liittyen.
Perkele.