ohos, ompas ollut piukat vieterit alkujaan. Millä te ne mitoititte? Mä ostin omaan c-kadetti projektiini ekoiksi jousiksi Gazien kaveriksi 14" 30kg/cm vieterit. Linkit myöskin rakenteilla. Pitkä on vielä aika ennenkuin pääsee testaamaan, mutta uskoisin että jousivoimissa ollaan edes oikealla hehtaarilla.
Mites tää prokkis on edennyt talven mittaan? Jäärataa käyty ajamassa? :)
Corrado kilpuri
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 328
- Liittynyt: 22.11.2010 11:35
Re: Corrado kilpuri
Gen1 Hayabusa motti puhaltimen kanssa tuon ruohonleikkurin moottorin tilalle ja luokan vaihto niin voisi jopa pärjätä kisoissa, vauhti tehdään voimalla.
Re: Corrado kilpuri
Eka futuren kisa jäi väliin..
Auton alustaa koitettu kehittää kovasti tukivarsi ja ohjaus kulmia muuttamalla ja eteen laitoimme veitsi vakaajan..
Corradossa ollut kovasti ongelmia kytkintyösylinterin ja vaihdelaatikko öljyn karkailun kanssa mutta nyt tuntui kestävän..
Nyt pääsimme ekakertaa kunnolla säätämään ja testaamaan botnialla ja auton kulku alkaa menemään kovasti eteenpäin!
Kuvia voisin lisäillä myöhemmin:)
Auton alustaa koitettu kehittää kovasti tukivarsi ja ohjaus kulmia muuttamalla ja eteen laitoimme veitsi vakaajan..
Corradossa ollut kovasti ongelmia kytkintyösylinterin ja vaihdelaatikko öljyn karkailun kanssa mutta nyt tuntui kestävän..
Nyt pääsimme ekakertaa kunnolla säätämään ja testaamaan botnialla ja auton kulku alkaa menemään kovasti eteenpäin!
Kuvia voisin lisäillä myöhemmin:)
Re: Corrado kilpuri
Laitetaan tännekkin nyt jotain kesän turinoita, kuvia myös laitetaan kunhan keksin jonku hyvän sivuston mihin saa nopeasti siirreltyä.
Autolla on nyt ajettu useampia kisoja välillä hyvälläkin menestyksellä.
Corrodo on saanut matkan varrella myös paljon uusia osia ja kehittynyt sitä mukaan kovasti.
Ohjaukseksi on tullut karpiolan tekemä nopeaohjaus 2kierrosta ja sitä tehostamaan toyotan sähkötehostaja.
Alusta on vaihtunut bigemin säädettäviin etutolppiin ja taakse lainasimme harraste auton säädettävät gazin tolpat.
Jousia on kokeiltu nippu ja bigem huolehti myös että alkaa olemaan oikeilla kilpa-iskareilla jouset kohdillaan.
Auton käyttäytymistä on paranneltu veitsi vakaajilla jotka nyt edessä ja takana.
Keulapään säädettävyyttä helpotinne paikallaan säädettävillä alatukivarsilla ja reaktiotangoilla
Tukivarsi kulmia on myös paranneltu kiinnityspisteitä muokkaamalla ja raidetankoa nostettu ylemmäs bump steeringin parantamiseksi.
Ensi perjantaina ja lauvantaina kisataan sitten rovaniemellä futurea ja päästään testaamaan uusimpia muutoksia.
Autolla on nyt ajettu useampia kisoja välillä hyvälläkin menestyksellä.
Corrodo on saanut matkan varrella myös paljon uusia osia ja kehittynyt sitä mukaan kovasti.
Ohjaukseksi on tullut karpiolan tekemä nopeaohjaus 2kierrosta ja sitä tehostamaan toyotan sähkötehostaja.
Alusta on vaihtunut bigemin säädettäviin etutolppiin ja taakse lainasimme harraste auton säädettävät gazin tolpat.
Jousia on kokeiltu nippu ja bigem huolehti myös että alkaa olemaan oikeilla kilpa-iskareilla jouset kohdillaan.
Auton käyttäytymistä on paranneltu veitsi vakaajilla jotka nyt edessä ja takana.
Keulapään säädettävyyttä helpotinne paikallaan säädettävillä alatukivarsilla ja reaktiotangoilla
Tukivarsi kulmia on myös paranneltu kiinnityspisteitä muokkaamalla ja raidetankoa nostettu ylemmäs bump steeringin parantamiseksi.
Ensi perjantaina ja lauvantaina kisataan sitten rovaniemellä futurea ja päästään testaamaan uusimpia muutoksia.
Re: Corrado kilpuri
Hyvältä kuulostaa, kuvat tosiaan maistuisi ainakin meikäläiselle. Aijaa.comia olen itse tottunut käyttämään, parempiakin on mutta tuo on ainakin helppo.
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 74 vierailijaa