Minun tapauksessa kyseessä mk2 golffi (ovipahvit nimensä mukaiseti pahvia), mutta sama ongelma löytyy autoista melkolailla kautta linjan..
Eli verhoilukangas on irronnut liimauksista ja täten muodostanut kuplan. Varsinkin upotuskohdissa on jokaisessa paneelissa kangas irronnut.
Miten tällaiset korjataan? Vienkö verhoilijalle vai onko jotain hokkuspokkus "ruiskulla liimaa" temppua?
Jos korjaukseen rupeaa niin pitääkö kangas irroittaa laajemmalta alueelta, että päästään käsiksi korjattavaan kohtaa?
Ovipahvien verhoilu "kuplii"
Valvoja: ffp jäsenet
Ongelma taitaa olla itse materiaali. eli ne on vinyyliä, joka ajansaatossa kutistuu ja sitä ei saa oikein mitenkään takaisin.
EHKÄ, voisi kokeilla antaa kevyesti lämpöä vaikka hiustenkuivaajalla ja katsoa venyykö materiaali.
Itse kokeilin tunkea liimaa yms sinne taakse, mutta kun materiaali on kutistunut niin ei auttanut.
Veikkaan, että ainut konsti on vinyylin poisto ja uusi verhous päälle.
EHKÄ, voisi kokeilla antaa kevyesti lämpöä vaikka hiustenkuivaajalla ja katsoa venyykö materiaali.
Itse kokeilin tunkea liimaa yms sinne taakse, mutta kun materiaali on kutistunut niin ei auttanut.
Veikkaan, että ainut konsti on vinyylin poisto ja uusi verhous päälle.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”