T4 Transporter virtalukon lukkosylinterin vaihto.
Valvoja: ffp jäsenet
T4 Transporter virtalukon lukkosylinterin vaihto.
Pitäisi saada vaihdettua transporterin virtalukon lukkosylinteri. Miten lukkosylinteri lähtee irti virtalukosta? Virtalukossa ei näy mitään nappia, josta painaa sylinterin irroittamiseksi.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=147802
sama periaate
sama periaate
Kiitos linkistä.
Käytetty virtalukko on ostettu, mutta lukkosylinteri pitäisi saada irroitettua, jotta saan sen sarjoitettua vanhalle avaimelle. Näin ollen en pysty katsomaan metallilipareen paikkaa "uudesta" sylinteristä. Ajonestoantennin alla oleva metallirengas estää lukkopesän sisään tiirailun.
Tämän linkin kuvan mukaan näyttäisi, että ura voisi sijaita oikeassa reunassa:
http://www.hood.de/auction/35861793/neu-lenkradschloss-gehaeuse-vw-bus-transporter-t4.htm
Käytetty virtalukko on ostettu, mutta lukkosylinteri pitäisi saada irroitettua, jotta saan sen sarjoitettua vanhalle avaimelle. Näin ollen en pysty katsomaan metallilipareen paikkaa "uudesta" sylinteristä. Ajonestoantennin alla oleva metallirengas estää lukkopesän sisään tiirailun.
Tämän linkin kuvan mukaan näyttäisi, että ura voisi sijaita oikeassa reunassa:
http://www.hood.de/auction/35861793/neu-lenkradschloss-gehaeuse-vw-bus-transporter-t4.htm
http://www.vwwatercooled.org.au/f136/re ... 54138.html tuosta apua ongelmaan
Vaihtelin pari päivää sitten 406 pösöön ja tappelin tuon lukitusnamikan kanssa. Vapautuskohta löytyi helpoiten kun painoi lukitusnappia kevyesti alaspäin ja hitaasti liikutti avainta "nollasta" starttia päin. Kohta jossa vapautus tuli oli todella pieni ja ei mitenkään sidoksissa virtalukon eri asentoihin vaan olisikohan ollu 1-2 välissä...
Eri auto ja eri virtalukko mutta jos tästä on jotakin apua.
Eri auto ja eri virtalukko mutta jos tästä on jotakin apua.
Sain virtalukon lukkosylinterin vihdoin irti. Automaatti vaatii tuon lukitusklipsin painamisen lisäksi automaattiin liittyvän vivun liikuttelua yhtäaikaa. Vanhassa lukkosylinterissä oli vain virtalukon pohjalle menevä osa rikki. Ilmeisesti jumitteleva virtalukon pohja oli syyllinen tuon osan murtumiseen. Lukkosylinterin pohja oli putkisokalla kiinni, joten vaihdoin vain sen, näin ollen sylinteriä ei tarvinnut uudelleensarjoittaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa