En saa 1,9 TD Venton kytkintä luistamaan kiekkamittarin perusteella. Kaupunkiajossa silti useasti kytkinkäryn tapainen käry tunkee kabiiniin.
Kauankohan kestää ja mikä on menetettävä rahasumma?
(kaveri höpötti jostain katkeavasta kynnestä?)
Edit: Voiko vaijeria jotenkin säätämällä vaikuttaa asiaan?
AAZin kytkin haisee, vaan ei mittarin mukaan luista
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 141
- Liittynyt: 24.7.2007 0:08
Ei sille oikein mitään oo tehtävissä avaamatta. Jatkat vaan haistelua ja odotat josko rupeaa luistamaan. Kestää sen minkä kestää.
Ainakin tuoreemmissa on automaattisäätönen kytkytinvaijeri, jota ei voi säätää. Vanhemmissa taitaa pystyä säätäänkin.
Kytkin + paineasetelma motonetistä vähän reilu satku. Ei ole mikään mahdoton itsekään vaihtaa jos saa keulaa vähän ilmaan.
Ainakin tuoreemmissa on automaattisäätönen kytkytinvaijeri, jota ei voi säätää. Vanhemmissa taitaa pystyä säätäänkin.
Kytkin + paineasetelma motonetistä vähän reilu satku. Ei ole mikään mahdoton itsekään vaihtaa jos saa keulaa vähän ilmaan.
Häviääkö jäähdytinnestettä? Tarkista koneen kyljessä kulkeva teräsputki joka tulee lämppäriltä vesipumpulle, jos tuo putki on ruostunut puhki kiinnikkeiden juuresta niin voi tiputtaa jäähdytinnestettä laatikon ja koneen välistä kytkimeen, näin meillä kävi.
Vai onko se se mystinen palaneen kumin käry joka joskus volsujen alta lemahtaa?
Vai onko se se mystinen palaneen kumin käry joka joskus volsujen alta lemahtaa?
-
- -
- Viestit: 141
- Liittynyt: 24.7.2007 0:08
-
- -
- Viestit: 141
- Liittynyt: 24.7.2007 0:08
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa