Kiinostaisi tieto siitä, mikä ero käytännössä pn noilla kahdella venttiilillä? Itsellä on pelli alla tuo A-mallin vena ja voi olla, että se pitää vaihtaa. Haeskelin tuota venttiiliä E-Bayn puolelta, mutta siellä tuli vastaan pääasiassa noit C-mallin venoja ja ei yhtään A-malleja. Joten onko noilla venoilla käytännössä mitään eroa? Ton C-venan sais n.35€ E-baysta ja A-venan sais vain VAG-liikkeestä 85€ hintaan. Ainut ero, jonka kuvien perusteella noista venoista löysin on että B ja C venoissa on kaikki letkuliitännät ovat samlla puolella.
Tähän myöskin liittyen, oman pulkan pellin alla on kaksi ulkoisesti samannäköistä venttiiliä, 1J0-906-627 ja 1J0-906-627-A. Kumpi näistä venttiileistä on se paljon puhuttu N75 venttiili?
1J0-906-627-A ja 1J0-906-627-C venttilien erot
Valvoja: ffp jäsenet
1J0-906-627-A ja 1J0-906-627-C venttilien erot
Viimeksi muokannut mad78, 29.6.2009 9:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiitos! Ei tarvii enää arpoa, kumpi on kumpi. Kun vielä tietäisi, voiko B tai C mallin venaa käyttää A mallin tilalla.
Edit: Tutkiskelin itsekin tarkemmin asiaa kuukkelin avulla ja ainakin TDIClubin forumilla oli tällaista tietoa.
1H0 906 627 is the "pressure converter" for the EGR early year cars.
1J0 906 627 is the "pressure converter" for the EGR on later year cars.
1H0 906 627 A is the "pressure converter"/N75 for the turbocharger on early year cars.
1J0 906 627 A is the "pressure converter"/N75 for the turbocharger on later year cars.
Joten tuon perusteella A:han päättyvä on N75 venttiili.
Edit: Tutkiskelin itsekin tarkemmin asiaa kuukkelin avulla ja ainakin TDIClubin forumilla oli tällaista tietoa.
1H0 906 627 is the "pressure converter" for the EGR early year cars.
1J0 906 627 is the "pressure converter" for the EGR on later year cars.
1H0 906 627 A is the "pressure converter"/N75 for the turbocharger on early year cars.
1J0 906 627 A is the "pressure converter"/N75 for the turbocharger on later year cars.
Joten tuon perusteella A:han päättyvä on N75 venttiili.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa