Portteri taas niputettu.
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
Portteri taas niputettu.
Taas olis käyntikuntoinen. Kilometri sähköjä uusittu, suojattu, parannettu ja päävirtakatkaisija asennettu. Käy ainakin paikallaan.
Tähän aikaan en viitsi lähteä koeajolenkille, kun pimeässä on v*ttumainen kävellä. :D
Jokohan nyt pääsis Karalaan...
Tähän aikaan en viitsi lähteä koeajolenkille, kun pimeässä on v*ttumainen kävellä. :D
Jokohan nyt pääsis Karalaan...
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
Äh, Karala lomailee. No täytyypi koettaa pitää pelit ehjinä.
Konehan tuossa on makea, mutta ajo-ominaisuudet surkeat + painoa tonni liikaa. Jossain Caddyssä tuo olisi varmaan melko kiheä...
Varmaankin ajopuolen parannuksiin täytyy keskittyä tästälähin. Ei taida kestää enempää rääkkiä tuo konepuoli. Tosin paremman nokan sinne vielä jostain kehitän.
Konehan tuossa on makea, mutta ajo-ominaisuudet surkeat + painoa tonni liikaa. Jossain Caddyssä tuo olisi varmaan melko kiheä...
Varmaankin ajopuolen parannuksiin täytyy keskittyä tästälähin. Ei taida kestää enempää rääkkiä tuo konepuoli. Tosin paremman nokan sinne vielä jostain kehitän.
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
Eihän toi voi porsia, lujaa nahkapöksy laatua...
No nyt kun sain ahtoputket kunnolla kiinni, niin ahdot nousee tonne noin 1,8 kiloon, eikä puutumisesta (=pakopaineista) ole tietoakaan. Täytyy koettaa vielä tänään hieman rukata noita ylemmäs tonne parin kilon tietämille. Eiköhän se raja jostain löydy. :D
Kovin laiskalta vaikuttaa. Kyllä tuolle nokalle on varmaan vielä jotain keksittävä. Toisaalta ahtimen siipien max. asentoa täytyy säätää vielä, että muuttuisi herkemmäksi ja saisin myös alakierroksille tehoa.
No nyt kun sain ahtoputket kunnolla kiinni, niin ahdot nousee tonne noin 1,8 kiloon, eikä puutumisesta (=pakopaineista) ole tietoakaan. Täytyy koettaa vielä tänään hieman rukata noita ylemmäs tonne parin kilon tietämille. Eiköhän se raja jostain löydy. :D
Kovin laiskalta vaikuttaa. Kyllä tuolle nokalle on varmaan vielä jotain keksittävä. Toisaalta ahtimen siipien max. asentoa täytyy säätää vielä, että muuttuisi herkemmäksi ja saisin myös alakierroksille tehoa.
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
Gt23v:n AMG-versio tälläkertaa. Kiitokset Friikille. Tuo riittää varmasti siihen mihin pyrinkin ja tuntuu pitävän paineista. :)
Pumppu isonnetulla (12mm) nestepäällä ja Volvon nokkalevyllä. Ruokakin on mitattu ja riittää tavoitteeseen. Katotaan riittääkö kansi tai oikeammin nokka. Kannesta on paha tehdä enää parempaa ilman täyttämistä.
Koneen heilumiselle täytyy tehdä jotain.
Kytkin tuntuu pelittävän mainiosti.
Pumppu isonnetulla (12mm) nestepäällä ja Volvon nokkalevyllä. Ruokakin on mitattu ja riittää tavoitteeseen. Katotaan riittääkö kansi tai oikeammin nokka. Kannesta on paha tehdä enää parempaa ilman täyttämistä.
Koneen heilumiselle täytyy tehdä jotain.
Kytkin tuntuu pelittävän mainiosti.
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
Tuossa on vain pakosiipi 4mm suurempi kuin tavallisessa gt23:ssa. Tuntuu tykkäävän tosiaan ahdoista. :D
Konehan on alkujaan tehty 2,5bar ahtoja silmälläpitäen, joten vasta tällä ahtimella päästään edes sinnepäin, mitä aluksi ajateltiin.
Teen vielä putkiston kokonaan uusiksi, kun pari asiaa vaivaa minua siinä.
Konehan on alkujaan tehty 2,5bar ahtoja silmälläpitäen, joten vasta tällä ahtimella päästään edes sinnepäin, mitä aluksi ajateltiin.
Teen vielä putkiston kokonaan uusiksi, kun pari asiaa vaivaa minua siinä.
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
AMG:n pakosiipi on luokkaa 48 mm. Tavan gt23v:ssä noin millin pienempi. Noin ne suunnilleen meni, siitä on jo aikaa kun noita mittaillut.
Kyllä se pitäisi portterissa saada heräämään ihan hyvin, riippuu tietysti kompurasiivestäkin, mikähän siellä lienee?
Tietysti nokka ja kansi vaikuttaa heräämiseen tai oikeastaan tehontuottoon. Paineita voi olla mittarissa paljonkin mutta virtausta ei välttämättä olekaan. Semmoinen seisova aalto vaan...
Kyllä se pitäisi portterissa saada heräämään ihan hyvin, riippuu tietysti kompurasiivestäkin, mikähän siellä lienee?
Tietysti nokka ja kansi vaikuttaa heräämiseen tai oikeastaan tehontuottoon. Paineita voi olla mittarissa paljonkin mutta virtausta ei välttämättä olekaan. Semmoinen seisova aalto vaan...
Tuossa vasemmalla 20/25 hybridi joka on mulla 1.9tdi:ssä http://i2.photobucket.com/albums/y15/pu ... G_1884.jpg
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
Kompura on gt23v:n vakio. Yllättävän suuri ero paineensiedossa tuntuu olevan tuolla millin erolla. Ahtoputket kun vielä pysyisivät kiinni.
Tuotto pitäisi kyllä riittää, mikäli ahdot saadaan heilumatta jäämään jonnekkin kahden kilon tietämille. Saatan koettaa tuota Apexia uudestaan ahdonohjaukseen, kun johtosarjakin on autossa jo valmiina.
Sen verran tuli varovaisesti koetettua vanhalle kiihdytysmerkille, ettei se ainakaan huonommin kulje kuin ennen. :)
Tuotto pitäisi kyllä riittää, mikäli ahdot saadaan heilumatta jäämään jonnekkin kahden kilon tietämille. Saatan koettaa tuota Apexia uudestaan ahdonohjaukseen, kun johtosarjakin on autossa jo valmiina.
Sen verran tuli varovaisesti koetettua vanhalle kiihdytysmerkille, ettei se ainakaan huonommin kulje kuin ennen. :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 13 vierailijaa